Coulthard -> Wirdheim
-
Coulthard -> Wirdheim
Är det någon mer än jag som tycker att Ron Dennis borde dumpa Coulthard och ta in Wirdheim istället nästa år? Han verkar ju digga nordbornas känsla för saker och ting. Förstår jag Björn rätt så är det tydligen dit han helst vill. Detta under förutsättning att Björn kan visa upp ett diplom i kursen "Hur man hittar _hela_ vägen runt på en bilbana" .
Forza Il Tempo Gigante
-
-
Med tanke på att Ron Dennis har ratat förare som Wurz, Fisichella och Villeneuve och Hill bland annat för Coulthard tidigare så undrar jag om det inte är att hoppas på för mkt.
Men en trevlig tanke är det ...
Men en trevlig tanke är det ...
Medlem 003 i Svenska Felipe Massa-klubben "Bortom all sans och vett"
Nico Rosberg:I feel more German than I feel Finnish. I don't think of myself as being Finnish
Nico Rosberg:I feel more German than I feel Finnish. I don't think of myself as being Finnish
-
-
-
-
-
-
-
Webber har ju kontrakt t.o.m 2005 med Jaguar .... tvivlar på att Ron har lust att köpa ut Webber från det kontraktet efter alla miljoner det kostade honom att köpa ut Kimi från Sauber. Särskilt som det då finns andra förare som står utan kontrakt men med mkt F1-erfarenhet.
Jag tror Coulthard stannar hos McLaren om Dennis inte har lust att byta ut honom mot Fisichella eller Villeneuve och jag tror nog att Dennis tvekar inför båda alternativen av olika skäl.
Wirdheim får sikta in sig på en racesits i mittfältet där det finns goda möjligheter - både Jaguar, Sauber, BAR och Toyota kommer att söka nytt till nästa säsong. Tycker faktiskt det är riktigt bra stall att få in vår förste F1-svensk efter Lill-lövis i ....
Idag debuterar du inte i något av de fyra toppstallen utom vid något enstaka undantag och då med massor av F1-mil i kroppen. Glöm inte att Wirdheim ännu inte ens har testkört en F1:a .....
Jag tror Coulthard stannar hos McLaren om Dennis inte har lust att byta ut honom mot Fisichella eller Villeneuve och jag tror nog att Dennis tvekar inför båda alternativen av olika skäl.
Wirdheim får sikta in sig på en racesits i mittfältet där det finns goda möjligheter - både Jaguar, Sauber, BAR och Toyota kommer att söka nytt till nästa säsong. Tycker faktiskt det är riktigt bra stall att få in vår förste F1-svensk efter Lill-lövis i ....
Idag debuterar du inte i något av de fyra toppstallen utom vid något enstaka undantag och då med massor av F1-mil i kroppen. Glöm inte att Wirdheim ännu inte ens har testkört en F1:a .....
Medlem 003 i Svenska Felipe Massa-klubben "Bortom all sans och vett"
-
-
-
Re: Coulthard -> Wirdheim
Det tycker jag med, för det krävs ju kunskap och vilja för att vinna, DC har kunskap men kanske inte den absoluta viljan att vinna kanske lite mättad efter alla åren inom F1, Björn därimot har kunska och hungern och kunskapen att vinna i F1 ocksåReodor skrev:Är det någon mer än jag som tycker att Ron Dennis borde dumpa Coulthard och ta in Wirdheim istället nästa år? Han verkar ju digga nordbornas känsla för saker och ting. Förstår jag Björn rätt så är det tydligen dit han helst vill. Detta under förutsättning att Björn kan visa upp ett diplom i kursen "Hur man hittar _hela_ vägen runt på en bilbana" .