Hola!
-
-
-
-
- Utvisad
Lite OT kanske:
Nu får man ju äntligen indikationerna på att Montoya får foten i år. Frank har ju hintat att Button kanske kan komma tillbaka och då Raffe ha kontrakt till 2004 och Montoya enbart i år så är ju slutsatsen given. Äntligen fattar Frank vad vi andra begripit hela tiden. Montoya är en sopa som bara kostar stallet en massa pengar i skrotningar och sönderkörningar...
Detta livade verkligen upp min dag.
Ska bli ännu bättre att se Montoya förnedra sig själv under året. Kan han bli sämre?
/E
Nu får man ju äntligen indikationerna på att Montoya får foten i år. Frank har ju hintat att Button kanske kan komma tillbaka och då Raffe ha kontrakt till 2004 och Montoya enbart i år så är ju slutsatsen given. Äntligen fattar Frank vad vi andra begripit hela tiden. Montoya är en sopa som bara kostar stallet en massa pengar i skrotningar och sönderkörningar...
Detta livade verkligen upp min dag.
Ska bli ännu bättre att se Montoya förnedra sig själv under året. Kan han bli sämre?
/E
-
Enzo: Har du inte lärt dig ännu att ett kontrakt i F1 är lättare att bryta än lårbenshalsen på Greta 89 år?
Montoya sitter säkert i Williams tills den dag han eventuellt överväger en flytt till Ferrari som suktar efter honom...
För Grinolles skull får han väl sätta sin tillit till att glasögonen hjälper så att han inte blir alltför frånkörd av JPM.
Montoya sitter säkert i Williams tills den dag han eventuellt överväger en flytt till Ferrari som suktar efter honom...
För Grinolles skull får han väl sätta sin tillit till att glasögonen hjälper så att han inte blir alltför frånkörd av JPM.
-
- Utvisad
Jaja... jag säger bara det jag läste...
Men med tanke på att Raffe förmedrade JPM förra säsongen så ser jag inte varför någon skulle ge Raffe foten före JPM, ser du?
Skulle inte du vilja behålla den förare som drog in flest poäng och segrar?
Det är kanske tur att du inte är stallchef!
Har du börjat fila på ursäkterna för Montoyas kommande fiaskon?
/E
Men med tanke på att Raffe förmedrade JPM förra säsongen så ser jag inte varför någon skulle ge Raffe foten före JPM, ser du?
Skulle inte du vilja behålla den förare som drog in flest poäng och segrar?
Det är kanske tur att du inte är stallchef!
Har du börjat fila på ursäkterna för Montoyas kommande fiaskon?
/E
-
Jag kommer inte att behöva några ursäkter och skulle det inte gå bra så skall jag inte skylla på något. Jag är helt övertygad om att Montoya kommer att vara bättre än Grinolle. Det är en övertygelse som jag har och förhoppningsvis kommer den att bli besannad under kommande säsong. Den interna kampen i Williams är ju snart mer spännande än hela mästerskapet.
Marsupilami, det finns inte en chans att JPM skulle tas emot av Ferarri. Han är på tok för lat för att kunna "tjänstgöra" där.
Kraven på disciplinerat och strukturerat testningsarbete är skyhöga. Kraven på att leverera resultat likaså.
Den gode JPM får skratta sig lycklig om han får vara kvar hos Willams året ut, därefter återvänder han till sina landsmän i cart.
Undrar hur många av cartförarna har uppehållstillstånd och arbetstillstånd i USA? Om man skulle underrätta immigrationsmyndigheterna "over there" så skulle inte startfältet bli halvfullt till sässongspremiären? Lite trist, så jag låter bli.
Kraven på disciplinerat och strukturerat testningsarbete är skyhöga. Kraven på att leverera resultat likaså.
Den gode JPM får skratta sig lycklig om han får vara kvar hos Willams året ut, därefter återvänder han till sina landsmän i cart.
Undrar hur många av cartförarna har uppehållstillstånd och arbetstillstånd i USA? Om man skulle underrätta immigrationsmyndigheterna "over there" så skulle inte startfältet bli halvfullt till sässongspremiären? Lite trist, så jag låter bli.
-
zz: Jag vet att du får kalla kårar bara man nämner JPM och Ferrai i samma mening. Det hade ju varit kul om det hände om inte annat för att höra dina besvärjelser över Ferrariledningens beslut att åter ta in en förare med racertalang i stallet.
Detta skulle ju då innebära att du med flera måste sitta och hålla på Montoya varannan söndag.
För Ferrari är väl ändå viktigare och större än den enskilde föraren inte sant?
Detta skulle ju då innebära att du med flera måste sitta och hålla på Montoya varannan söndag.
För Ferrari är väl ändå viktigare och större än den enskilde föraren inte sant?
-
-
-
Nu ska du inte hålla på å mästra, Dr Ar**l
Skämt åsido så måste man nog ta det mesta Alesi säger med en nypa salt. Blev dock en smula oroad när Alesi sa att Michelin-däcken var bätre än Bridgestones. Å andra sidan sa Alesi efter vintertesterna ifjol att Prost-bilen kändes jättebra och att han verkligen såg fram emot Melbourne...
Fast Alesis bästa uttalande var givetvis det han fällde om pappas pojke
Skämt åsido så måste man nog ta det mesta Alesi säger med en nypa salt. Blev dock en smula oroad när Alesi sa att Michelin-däcken var bätre än Bridgestones. Å andra sidan sa Alesi efter vintertesterna ifjol att Prost-bilen kändes jättebra och att han verkligen såg fram emot Melbourne...
Fast Alesis bästa uttalande var givetvis det han fällde om pappas pojke
"Jag kan se en fredsälskande kultur framför mig, och hur enkelt vi erövrar dem" - Hernán Cortez
-
-
-
- Utvisad
-
Monty åker till Ferrari om williamsen inte håller.On 2002-02-20 09:25, EnzoF1 wrote:
Lite OT kanske:
Nu får man ju äntligen indikationerna på att Montoya får foten i år. Frank har ju hintat att Button kanske kan komma tillbaka och då Raffe ha kontrakt till 2004 och Montoya enbart i år så är ju slutsatsen given. /E
Det kan ju inte vara mer logiskt-rubens och JPMs kontrakt går ut samtidigt och Todt med flea har ju lovordat JPM i åratal nu.
Ifall Ferrari ska leva upp till sitt rykte måste de också ha en förare med talang och lite KARISMA som Schumacher bröderna är "befriade av"-det är därför michael kommer att glömmas bort-han hade ingen div-karisma. Det kan både vara positivt och negativt.
Lite latinskt blod in i den hetlevrade ferrarin skulle vara bra även om Williams för alltid kommer att va nr.1 för mig.
-
-
-
- Utvisad
-
Yetin? Är han också aktuell för Ferrari?On 2002-02-20 13:10, zz wrote:
Har någon från officiellt Ferarrihåll sagt att dom vill ha Yetin???
Eller är det bara Er panik inför kommande misslyckanden från Yetin som fabricerat detta?
Hmmm undra hur många som hatar JPM om han skulle komma att köra där. Kanske är det bara Schu-älskarna som är byxis?
-
Precis!On 2002-02-20 13:49, Ozikahn wrote:Yetin? Är han också aktuell för Ferrari?On 2002-02-20 13:10, zz wrote:
Har någon från officiellt Ferarrihåll sagt att dom vill ha Yetin???
Eller är det bara Er panik inför kommande misslyckanden från Yetin som fabricerat detta?
Hmmm undra hur många som hatar JPM om han skulle komma att köra där. Kanske är det bara Schu-älskarna som är byxis?
-
-
- Utvisad
Nico:
Du skriver ju att Flea lovordat apan i så många år.
Självklart är Jean Todt nöjd med att JPM kör för Williams. Då finns det ju bara en förare som är ett reellt hot...
Jag ser verkligen fram emot denna säsong och det fiasko som kommer att utspela sig.
Speciellt dina och Marsupilamis ursäkter och bortförklaringar...
/E
Du skriver ju att Flea lovordat apan i så många år.
Självklart är Jean Todt nöjd med att JPM kör för Williams. Då finns det ju bara en förare som är ett reellt hot...
Jag ser verkligen fram emot denna säsong och det fiasko som kommer att utspela sig.
Speciellt dina och Marsupilamis ursäkter och bortförklaringar...
/E
-
-
-
- Utvisad
-
-
-
Lär dig skriva så att det går att förstå utan quote eller ta bort allt i quoten som du inte kommenterar, får ju inte börja se ut som Yesterdays här med quotade bilder till höger och vänster och nån som quotar de 7 senast inläggen för att skriva en smiley. För det mesta kan någon med rätt lite intelligens lista ut vad du svarar på, räcker oftast med namnet framför texten om det är riktat till nån speciell.
-
-