Hola!

Kungaklassen av motorsport...
nicolas

Inlägg av nicolas »

http://www.williamsf1.com
De har byggt en ny facilitet!

Vi är fantastisk!=)
Gäst

Inlägg av Gäst »

Nico, du har alltid så färska nyheter. Har du "inside information"

Skämt åsido, några av oss har vetat det en längre tid, bra att du gör några som inte vet det uppmärksama på det.

Fortsätt på det viset.
Användarens profilbild
Razor

Inlägg av Razor »

On 2002-02-19 19:04, nicolas wrote:
Vi är fantastisk!=)
Hmm... jag föredrar nog Emacs även om Vi har en och annan fördel.
Användarens profilbild
AndersF1

Inlägg av AndersF1 »

Och vad är det för fel på ed då? :cool:
Användarens profilbild
Viktor

Inlägg av Viktor »

VI's största problem är att en nybörjare inte kan avsluta programmet :smile: (inte så svårt när man lärt sig)

I den nya delen hos Williams ska det också finnas en Ferrari från 1990, Williams har bra smak tycker jag :smile:

/Viktor
Användarens profilbild
EnzoF1
Utvisad
Utvisad

Inlägg av EnzoF1 »

Lite OT kanske:

Nu får man ju äntligen indikationerna på att Montoya får foten i år. Frank har ju hintat att Button kanske kan komma tillbaka och då Raffe ha kontrakt till 2004 och Montoya enbart i år så är ju slutsatsen given. Äntligen fattar Frank vad vi andra begripit hela tiden. Montoya är en sopa som bara kostar stallet en massa pengar i skrotningar och sönderkörningar...

Detta livade verkligen upp min dag.

Ska bli ännu bättre att se Montoya förnedra sig själv under året. Kan han bli sämre?

/E
Marsupilami

Inlägg av Marsupilami »

Enzo: Har du inte lärt dig ännu att ett kontrakt i F1 är lättare att bryta än lårbenshalsen på Greta 89 år? :wink:

Montoya sitter säkert i Williams tills den dag han eventuellt överväger en flytt till Ferrari som suktar efter honom...

För Grinolles skull får han väl sätta sin tillit till att glasögonen hjälper så att han inte blir alltför frånkörd av JPM.
Användarens profilbild
EnzoF1
Utvisad
Utvisad

Inlägg av EnzoF1 »

Jaja... jag säger bara det jag läste...

Men med tanke på att Raffe förmedrade JPM förra säsongen så ser jag inte varför någon skulle ge Raffe foten före JPM, ser du?

Skulle inte du vilja behålla den förare som drog in flest poäng och segrar?

Det är kanske tur att du inte är stallchef! :wink:

Har du börjat fila på ursäkterna för Montoyas kommande fiaskon?

/E
Marsupilami

Inlägg av Marsupilami »

Jag kommer inte att behöva några ursäkter och skulle det inte gå bra så skall jag inte skylla på något. Jag är helt övertygad om att Montoya kommer att vara bättre än Grinolle. Det är en övertygelse som jag har och förhoppningsvis kommer den att bli besannad under kommande säsong. Den interna kampen i Williams är ju snart mer spännande än hela mästerskapet. :wink:
Gäst

Inlägg av Gäst »

Marsupilami, det finns inte en chans att JPM skulle tas emot av Ferarri. Han är på tok för lat för att kunna "tjänstgöra" där.

Kraven på disciplinerat och strukturerat testningsarbete är skyhöga. Kraven på att leverera resultat likaså.

Den gode JPM får skratta sig lycklig om han får vara kvar hos Willams året ut, därefter återvänder han till sina landsmän i cart.

Undrar hur många av cartförarna har uppehållstillstånd och arbetstillstånd i USA? Om man skulle underrätta immigrationsmyndigheterna "over there" så skulle inte startfältet bli halvfullt till sässongspremiären? Lite trist, så jag låter bli. :roll:

Marsupilami

Inlägg av Marsupilami »

zz: :zz: Jag vet att du får kalla kårar bara man nämner JPM och Ferrai i samma mening. Det hade ju varit kul om det hände om inte annat för att höra dina besvärjelser över Ferrariledningens beslut att åter ta in en förare med racertalang i stallet.

Detta skulle ju då innebära att du med flera måste sitta och hålla på Montoya varannan söndag. :lol:
För Ferrari är väl ändå viktigare och större än den enskilde föraren inte sant? :horny:
Användarens profilbild
Lemon

Inlägg av Lemon »

Det var trevligt att läsa i senaste numret av F1Racing att Alesi trodde mer på grinolle än på Montoya.
"Jag kan se en fredsälskande kultur framför mig, och hur enkelt vi erövrar dem" - Hernán Cortez
Användarens profilbild
AndersF1

Inlägg av AndersF1 »

On 2002-02-20 11:15, Lemon wrote:
Det var trevligt att läsa i senaste numret av F1Racing att Alesi trodde mer på grinolle än på Montoya.
Var det lika trevligt att läsa hans åsikter om Fisi?

Gäst

Inlägg av Gäst »

DrAF1, vad har den blivande DTM föraren och före detta F1 utfyllnaden för åsikter om Fisichella?????

Hoppas det inte är något negativt?

Användarens profilbild
Lemon

Inlägg av Lemon »

Nu ska du inte hålla på å mästra, Dr Ar**l :cplain:

Skämt åsido så måste man nog ta det mesta Alesi säger med en nypa salt. Blev dock en smula oroad när Alesi sa att Michelin-däcken var bätre än Bridgestones. Å andra sidan sa Alesi efter vintertesterna ifjol att Prost-bilen kändes jättebra och att han verkligen såg fram emot Melbourne...

Fast Alesis bästa uttalande var givetvis det han fällde om pappas pojke :razz:
"Jag kan se en fredsälskande kultur framför mig, och hur enkelt vi erövrar dem" - Hernán Cortez
Användarens profilbild
AndersF1

Inlägg av AndersF1 »

Jag tror att han tyckte att Fisi var en större förartalang än Schumi, så utfyllnadens åsikter är väl som hans resultat, inte helt övertygande enligt många... :wink:

Användarens profilbild
AndersF1

Inlägg av AndersF1 »

Vad kör Alesi på för däck i DTM då?

Användarens profilbild
EnzoF1
Utvisad
Utvisad

Inlägg av EnzoF1 »

Vad kör du själv på för däck i racingsammanhang då Ar*el-F1?

:crazy:

/E
Användarens profilbild
Lemon

Inlägg av Lemon »

Det är väl nått regummerat skit.
nicolas

Inlägg av nicolas »

On 2002-02-20 09:25, EnzoF1 wrote:
Lite OT kanske:

Nu får man ju äntligen indikationerna på att Montoya får foten i år. Frank har ju hintat att Button kanske kan komma tillbaka och då Raffe ha kontrakt till 2004 och Montoya enbart i år så är ju slutsatsen given. /E
Monty åker till Ferrari om williamsen inte håller.
Det kan ju inte vara mer logiskt-rubens och JPMs kontrakt går ut samtidigt och Todt med flea har ju lovordat JPM i åratal nu.
Ifall Ferrari ska leva upp till sitt rykte måste de också ha en förare med talang och lite KARISMA som Schumacher bröderna är "befriade av"-det är därför michael kommer att glömmas bort-han hade ingen div-karisma. Det kan både vara positivt och negativt.

Lite latinskt blod in i den hetlevrade ferrarin skulle vara bra även om Williams för alltid kommer att va nr.1 för mig.
cool

Inlägg av cool »

On 2002-02-20 10:34, zz wrote:
Marsupilami, det finns inte en chans att JPM skulle tas emot av Ferarri. Han är på tok för lat för att kunna "tjänstgöra" där.
Varför vill då Ferrari ha JPM? :lol:
Användarens profilbild
Integralmannen

Inlägg av Integralmannen »

Kanske för att irritera Williams och dess förare under upptakten till säsongen?
Gäst

Inlägg av Gäst »

Har någon från officiellt Ferarrihåll sagt att dom vill ha Yetin???

Eller är det bara Er panik inför kommande misslyckanden från Yetin som fabricerat detta?
Användarens profilbild
EnzoF1
Utvisad
Utvisad

Inlägg av EnzoF1 »

On 2002-02-20 12:03, nicolas wrote:
Det kan ju inte vara mer logiskt-rubens och JPMs kontrakt går ut samtidigt och Todt med flea har ju lovordat JPM i åratal nu.
Du som kan så mycket Nico, berätta nu vem Flea är och i vilket band han spelar!

/E
Ozikahn

Inlägg av Ozikahn »

On 2002-02-20 13:10, zz wrote:

Eller är det bara Er panik inför kommande misslyckanden från Yetin som fabricerat detta?
Yetin? Är han också aktuell för Ferrari?

Hmmm undra hur många som hatar JPM om han skulle komma att köra där. :grin: Kanske är det bara Schu-älskarna som är byxis?
Användarens profilbild
LuckyStrike1

Inlägg av LuckyStrike1 »

:zz: :zz: :zz: :zz: :zz: :zz: :zz: :zz: :zz: :zz:
cool

Inlägg av cool »

On 2002-02-20 13:49, Ozikahn wrote:
On 2002-02-20 13:10, zz wrote:

Yetin? Är han också aktuell för Ferrari?

Hmmm undra hur många som hatar JPM om han skulle komma att köra där. :grin: Kanske är det bara Schu-älskarna som är byxis?
Precis! :lol: :lol: :lol:
nicolas

Inlägg av nicolas »

On 2002-02-20 13:35, EnzoF1 wrote:

Du som kan så mycket Nico, berätta nu vem Flea är och i vilket band han spelar!

/E
Varför frågar du mig det här?

Han är väl gitarristen i red hot...?
Användarens profilbild
EnzoF1
Utvisad
Utvisad

Inlägg av EnzoF1 »

Nico:

Du skriver ju att Flea lovordat apan i så många år.
Självklart är Jean Todt nöjd med att JPM kör för Williams. Då finns det ju bara en förare som är ett reellt hot...

Jag ser verkligen fram emot denna säsong och det fiasko som kommer att utspela sig.

Speciellt dina och Marsupilamis ursäkter och bortförklaringar... :wink:

/E
Hannu

Inlägg av Hannu »

Ähh lyckas inte JPM i år så vet jag inget stall som skulle vilja ha honom. Tja Minardi eller Arrows kanske :grin:

regenmeister

Inlägg av regenmeister »

cool: Här kan man även skriva inlägg utan att använda quote. t.o.m. nico har lärt sig det. Gör det du också.
Användarens profilbild
EnzoF1
Utvisad
Utvisad

Inlägg av EnzoF1 »

On 2002-02-20 19:02, Hannu wrote:
Ähh lyckas inte JPM i år så vet jag inget stall som skulle vilja ha honom. Tja Minardi eller Arrows kanske :grin:
Glömde du inte McLaren? :wink:

/E
Ozikahn

Inlägg av Ozikahn »

EnzoF1, Hoppas han ersätter Coulthard nästa år :smile: hoppas hoppas
:grin:
cool

Inlägg av cool »

-regen
Tycker det e enklare att använda quote för att förstå till vilken post. Därför jag använder det.
regenmeister

Inlägg av regenmeister »

Lär dig skriva så att det går att förstå utan quote eller ta bort allt i quoten som du inte kommenterar, får ju inte börja se ut som Yesterdays här med quotade bilder till höger och vänster och nån som quotar de 7 senast inläggen för att skriva en smiley. För det mesta kan någon med rätt lite intelligens lista ut vad du svarar på, räcker oftast med namnet framför texten om det är riktat till nån speciell.
regenmeister

Inlägg av regenmeister »

oj, inlägget du skrev ovan är ju ett exemplariskt sätt att inte använda quote. :up:
Det artar sig. :smile:
Hannu

Inlägg av Hannu »

Nää McLaren tar in talanger om de byter förare och inte några föredettingar Schumi-Wannabe's :lol: