Jag hoppas att du fortfarande läser på det här forumet, Eje Elgh, för jag vill gärna be dig om ursäkt.
Det var under dagens sändningar från kvalet på Silverstone som jag fnös åt dig. Det var säkert inte mer än fem minuter kvar av kvalet, det var dubbelt Ferrari i topp och du sa nåt i stil med att Montoya kunde vara att se upp med. Och jag fnös föraktfullt och sa att Montoya faktiskt var åtta tiondelar efter. Att han inte var att räkna med och att inget kunde rå på de överlägsna Ferraribilarna.
Men jag hade fel och du hade rätt. Och som beundrare av både Williams och Montoya skäms jag. Jag skäms över mina tankar. Jag borde inte få räkna bort min favorit på det sättet. Det känns i alla fall skönt att veta att det finns nån som har koll när jag själv är så klentrogen.
Än en gång: jag ber om ursäkt för att jag ens tvivlade.
Hälsningar
Anders Fransson
Jag ber om ursäkt, Eje
-
-
-
Eje är strålande, har alltid sagt det och kommer alltid att säga, den bästa kommentatorn jag känner till.
Benny Andersson(?) däremot...påstod att Kimi Räikkönen låg tvåa i totalen, sen vimsade han om at monty tog sin första och hittills enda seger i Tyskland för att sedan säga USA, snacka om kunskaper...
Hälsningar//årest medlem 2001
Benny Andersson(?) däremot...påstod att Kimi Räikkönen låg tvåa i totalen, sen vimsade han om at monty tog sin första och hittills enda seger i Tyskland för att sedan säga USA, snacka om kunskaper...
Hälsningar//årest medlem 2001
-
-
-