Jag ber om ursäkt, Eje

Kungaklassen av motorsport...
Användarens profilbild
ANFRAN

Inlägg av ANFRAN »

Jag hoppas att du fortfarande läser på det här forumet, Eje Elgh, för jag vill gärna be dig om ursäkt.

Det var under dagens sändningar från kvalet på Silverstone som jag fnös åt dig. Det var säkert inte mer än fem minuter kvar av kvalet, det var dubbelt Ferrari i topp och du sa nåt i stil med att Montoya kunde vara att se upp med. Och jag fnös föraktfullt och sa att Montoya faktiskt var åtta tiondelar efter. Att han inte var att räkna med och att inget kunde rå på de överlägsna Ferraribilarna.

Men jag hade fel och du hade rätt. Och som beundrare av både Williams och Montoya skäms jag. Jag skäms över mina tankar. Jag borde inte få räkna bort min favorit på det sättet. Det känns i alla fall skönt att veta att det finns nån som har koll när jag själv är så klentrogen.

Än en gång: jag ber om ursäkt för att jag ens tvivlade.

Hälsningar
Anders Fransson
Gäst

Inlägg av Gäst »

Du känner inte att det är massa annat du vill be om ursäkt för?

Passa på nu.
Gäst

Inlägg av Gäst »

ZZ ta det lungt nu, jag tror att den var allvarligt menad den ursäkten.
Användarens profilbild
LuckyStrike1

Inlägg av LuckyStrike1 »

Ursäkten är mottagen och accepterad.

/Lucy - Eje Elghs talesman.
Medlem 003 i Svenska Felipe Massa-klubben "Bortom all sans och vett"

Nico Rosberg:I feel more German than I feel Finnish. I don't think of myself as being Finnish
Användarens profilbild
AndersF1

Inlägg av AndersF1 »

Heter det inte taleskvinna?

Gäst

Inlägg av Gäst »

:grin:
Eje borde kunna svara själv
nicolas

Inlägg av nicolas »

Eje är strålande, har alltid sagt det och kommer alltid att säga, den bästa kommentatorn jag känner till.

Benny Andersson(?) däremot...påstod att Kimi Räikkönen låg tvåa i totalen, sen vimsade han om at monty tog sin första och hittills enda seger i Tyskland för att sedan säga USA, snacka om kunskaper...

Hälsningar//årest medlem 2001
regenmeister

Inlägg av regenmeister »

Vilken å??
Benny har ju på sätt och vis en koppling till F1 genom en trummis, men knappast genom 4an.
Crazy F1

Inlägg av Crazy F1 »

Regen :smile: den var bra, ja Benny andersson kommenterar inte F1 åtminstånde inte i min TV, men nico har kanske en special kanal *ler*

Nico, du menade väl Björn Andersson...
cool

Inlägg av cool »

Nico har F1 kunskaper på hög nivå, kan inte ens vad kommentatorerna heter. :crazy: