Crazy F1 skrev:Okej LS så vissa saker är okej så länge de är nödvändiga...Det är väl ett konstigt synsätt, det är ungefär som att säga att det är okej att begå brott vissa dagar men inte andra....antingen är det väl ok eller inte.
SÅ vitt jag minns så var det ju fler fighter det racet än på förstaplatsen. Sen förstår jag vad du menar med att det var så tidigt på säsongen, tror det var 7 eller 8 racet men om Alonso nu förlorat titeln härom året pga av att MASSA inte släppt förbi honom på hockenheim så hade nog Ferrari sett rätt kassa ut och då hade det istället låtit " de skulle varit lite smarta och släppt honom men det är lätt att vara efterklok". Eller så hade nog de flesta sagt sen finns det säkerligen de som sagt, vad bra att de inte kör med teamorder i det stallet.
Är du en döv höna? Jag och LS har försökt säga samma sak. LS var dock mycket bättre på att förklara.
Barrichellos framsläppning av Schumi = ONDÖIGT (och dessutom fult skött)
Massa framsläppning av Alonso på Hockenheim = NÖDVÄNDIGT (dock nästan lika fult skött)
Bryta sigillet = NÖDVÄNDIGT (och snyggt skött)
Sedan tror jag iofs inte Schumi tjatade på radion i fem minuter om att Barri skulle släppa. Vilket Alonso gjorde på Hockenheim.
Det värsta Alonso gjort emot Massa är väl dock den otrevliga omkörningen i Malaysia (?) 2010 i depåninfarten, den var inte snygg.
Å andra sidan Alonso slåss som ett djur för titeln och behöver tänja på gränserna. Schumi satt i en bil och glassade. Nödvändigt och onödigt.
Tror det flesta gnällde på teamet och inte på Schumi. Sedan att skomakaren var ett svin emot Barrichello är en annan historia.