Ferrari stämms!
-
-
En stor vadslagningsfirma i England har just satt sinaadvokater i arbete också för att se om man kan stämma Ferrari och FIA efter dagens händelser...
Firman förlorade mycket pengar eftersom det är en där man kan satsa pengar under och genom hela loppet.. och Barri gav ju lägre odds än Schumi i slutet av loppet för seger ...
Firman förlorade mycket pengar eftersom det är en där man kan satsa pengar under och genom hela loppet.. och Barri gav ju lägre odds än Schumi i slutet av loppet för seger ...
Medlem 003 i Svenska Felipe Massa-klubben "Bortom all sans och vett"
Nico Rosberg:I feel more German than I feel Finnish. I don't think of myself as being Finnish
Nico Rosberg:I feel more German than I feel Finnish. I don't think of myself as being Finnish
-
- Utvisad
-
-
-
- Moderator
-
Verkar lite dumt att spela på enskilda förare i ett F1-lopp. Men om det står i FIA:s regelverk att stallorder är förbjudna, så kan de ju förstås lyckas stämma dem. det talades ju om det för några år sedan, att FIA verkade tycka att stallorder r förbjudna.
Men oavsett om de lyckas stämma någon eller inte, så lär det klart minska viljan på fortsatt spelande på F1-resultat och när spelandet minskar så minskar även intresset. Inte helt bra för F1 kan man tänka.
Men oavsett om de lyckas stämma någon eller inte, så lär det klart minska viljan på fortsatt spelande på F1-resultat och när spelandet minskar så minskar även intresset. Inte helt bra för F1 kan man tänka.
-
- Mr Forza Motorsport
-
-
-
-
- Mr Forza Motorsport
Fresta inte Er lycka!
Idag har jag sorg. Det är en svart dag i min F1 karriär. Ferarriledningen har tappat allt mitt förtroende och det kan endast återställas om Luca, Jean och Ross försvinner in i historiens glömska och genomgår en forcerad föruttnelseprocess genom att komposteras i den lokale lantbrukarens (han vars jordgubbsodling Nisse förstörde med sin Volvo) kompost för animalexkrementer.
Jag lider verkligen med både MS och RB.
Detta kunde ha varit en stor dag i Scuderias historia, med båda bilarna som 1á och 2á. Lysande strategi, bra bilar och duktiga förare och dagen förstörs för båda av en liten man med förtvinad cerebral cortex.
Ja jag har blivit en snäll, förstående och ödmjuk människa här på BB´n. (privat är jag samma skitstövel som jag alltid varit)
Idag har jag sorg. Det är en svart dag i min F1 karriär. Ferarriledningen har tappat allt mitt förtroende och det kan endast återställas om Luca, Jean och Ross försvinner in i historiens glömska och genomgår en forcerad föruttnelseprocess genom att komposteras i den lokale lantbrukarens (han vars jordgubbsodling Nisse förstörde med sin Volvo) kompost för animalexkrementer.
Jag lider verkligen med både MS och RB.
Detta kunde ha varit en stor dag i Scuderias historia, med båda bilarna som 1á och 2á. Lysande strategi, bra bilar och duktiga förare och dagen förstörs för båda av en liten man med förtvinad cerebral cortex.
Ja jag har blivit en snäll, förstående och ödmjuk människa här på BB´n. (privat är jag samma skitstövel som jag alltid varit)
-
Du har fel på en punkt. Ruben kommer att vara den store vinnaren efter den här helgen. Om han fått vinna hade "alla" sagt att det var Schummi som lät honom vinna. Just nu är han den mest populäre personen i F1. Resten av Teamet funderar på vad som gick snett. Det roliga är att de fortfarande inte insett vad folk är sura på.
-
-
-
Det kommer inte att bli en stämning tyvärr ... men man kanske kan hoppas på många mycket arga Ferrari sponsorer ... de allra flesta fansen vänder sig ju kraftigt emot det här. Ännu mer kritikst öfr sponsorerna är ju att den stora massan, de som inte är inbitna fans men som numera tittar lite på F1, nu kanske slutar följa sporten helt.
Därmed har Ferrari ställt till det för sig själva... för vilken sponsor vill förknippas med sånt här?
Därmed har Ferrari ställt till det för sig själva... för vilken sponsor vill förknippas med sånt här?
Medlem 003 i Svenska Felipe Massa-klubben "Bortom all sans och vett"