Jag brukar ibland titta lite på Viasats klassiska F1-lopp, vilket kan vara rätt så skoj. Möjligen lite "synd" att man inte får höra dem kommenteras av Jan Svanlund för att få den riktiga nostalgikänslan.
Jag såg Tysklands GP -87, tror jag att det var, för någon dag sedan och då kommenterades det kring den fria farten i depån, vilket såg minst sagt vansinnigt farligt ut. Tyckte lill-lövis pratade om 160-170 i depån och packat med folk. Han mindes dock inte någon allvarlig olycka. Inte jag heller, förutom någon brand. Någon annan som kommer ihåg några allvarliga depåolyckor?
Viasats klassiska lopp
-
-
-
Re: Viasats klassiska lopp
Det var tider detta. Minns när man såg klipp från gamla lopp och bilarna drog iväg ut från depån med fullt ställ så att mekarna fick hoppa åt sidan för att inte bli nermejade.AndersF1 skrev:Jag såg Tysklands GP -87, tror jag att det var, för någon dag sedan och då kommenterades det kring den fria farten i depån, vilket såg minst sagt vansinnigt farligt ut. Tyckte lill-lövis pratade om 160-170 i depån och packat med folk. Han mindes dock inte någon allvarlig olycka. Inte jag heller, förutom någon brand. Någon annan som kommer ihåg några allvarliga depåolyckor?
"Jag kan se en fredsälskande kultur framför mig, och hur enkelt vi erövrar dem" - Hernán Cortez
-