Du kanske skulle skaffa den där "jävla skitkanalen" i alla fall...PerP skrev:Min stream slutade fungera. Hur tusan lyckades Alonso och Glock ta upp det där skrothögarna på pallen, och hur är det möjligt för Kovalainen att köra så dåligt?
SINGAPORE GP 2009 - SINGAPORE CITY. Lopp 14 av 17
-
-
Jag tänker inte stödja företaget som äger den där illlegala skitkanalen. Dessutom sänder de nog i sexan nästa år, när folk lurats till att köpa långa abonnemang. Så de får inte dubbla intäckter så har de alltid gjort och så kommer det att fortsätta.Bopper skrev:Du kanske skulle skaffa den där "jävla skitkanalen" i alla fall...PerP skrev:Min stream slutade fungera. Hur tusan lyckades Alonso och Glock ta upp det där skrothögarna på pallen, och hur är det möjligt för Kovalainen att köra så dåligt?
Jag börjar dock irriteras över de ekorrar som lägger upp streamar som ej fungerar/slutar fungera.
-
-
- Varnad
Som sagt, ett PM kanske?PerP skrev:Jag tänker inte stödja företaget som äger den där illlegala skitkanalen. Dessutom sänder de nog i sexan nästa år, när folk lurats till att köpa långa abonnemang. Så de får inte dubbla intäckter så har de alltid gjort och så kommer det att fortsätta.Bopper skrev:Du kanske skulle skaffa den där "jävla skitkanalen" i alla fall...PerP skrev:Min stream slutade fungera. Hur tusan lyckades Alonso och Glock ta upp det där skrothögarna på pallen, och hur är det möjligt för Kovalainen att köra så dåligt?
Jag börjar dock irriteras över de ekorrar som lägger upp streamar som ej fungerar/slutar fungera.
Nu får mumindalens invånare ge fan i att hacka på morran!
-
Problemet är nog att fastighetsägaren inte skulle bli överlycklig om jag satte upp en parabol. Skall nog försöka leta reda på en pålitlig sportpub att tillhandahålla mig F1. Gärna BBC:s sändningar för de sopar banan med skitkanalens.Jari skrev:Som sagt, ett PM kanske?PerP skrev:Jag tänker inte stödja företaget som äger den där illlegala skitkanalen. Dessutom sänder de nog i sexan nästa år, när folk lurats till att köpa långa abonnemang. Så de får inte dubbla intäckter så har de alltid gjort och så kommer det att fortsätta.Bopper skrev: Du kanske skulle skaffa den där "jävla skitkanalen" i alla fall...
-
- Utvisad
Måste du ha parabol då?PerP skrev:Problemet är nog att fastighetsägaren inte skulle bli överlycklig om jag satte upp en parabol. Skall nog försöka leta reda på en pålitlig sportpub att tillhandahålla mig F1. Gärna BBC:s sändningar för de sopar banan med skitkanalens.
Finns ju fler operatörer...
Kimi "I'm only in it for the money" Räikkönen - Historiens mest överskattade förare, och han begriper det inte själv.
Dessutom F1-världens störste fegis.
-
-
- Utvisad
Var får du infon att det blir tv6 nästa år?PerP skrev:Som sagt ar ingen lust att ge Viasat pengar, speciellt med tanke på att det till 90% kommer att sända F1 i sexan nästa år. Så blir det om man kollar på historien.
Kimi "I'm only in it for the money" Räikkönen - Historiens mest överskattade förare, och han begriper det inte själv.
-
-
- Varnad
Ja, de är bra och syns, liksom de finska som jag också gillar. De har bättre koll på mina favoriter och har betydligt fler personliga intervjuer och analyser men det bästa är att det inte bara är ååååh va Alonso är bra, hela tiden...PerP skrev:Problemet är nog att fastighetsägaren inte skulle bli överlycklig om jag satte upp en parabol. Skall nog försöka leta reda på en pålitlig sportpub att tillhandahålla mig F1. Gärna BBC:s sändningar för de sopar banan med skitkanalens.Jari skrev:Som sagt, ett PM kanske?PerP skrev: Jag tänker inte stödja företaget som äger den där illlegala skitkanalen. Dessutom sänder de nog i sexan nästa år, när folk lurats till att köpa långa abonnemang. Så de får inte dubbla intäckter så har de alltid gjort och så kommer det att fortsätta.
Nu får mumindalens invånare ge fan i att hacka på morran!