SINGAPORE GP 2009 - SINGAPORE CITY. Lopp 14 av 17

Kungaklassen av motorsport...
Användarens profilbild
Bopper

Inlägg av Bopper »

PerP skrev:Min stream slutade fungera. Hur tusan lyckades Alonso och Glock ta upp det där skrothögarna på pallen, och hur är det möjligt för Kovalainen att köra så dåligt?
Du kanske skulle skaffa den där "jävla skitkanalen" i alla fall... :wink:
Keep on Boppin´
PerP

Inlägg av PerP »

Bopper skrev:
PerP skrev:Min stream slutade fungera. Hur tusan lyckades Alonso och Glock ta upp det där skrothögarna på pallen, och hur är det möjligt för Kovalainen att köra så dåligt?
Jag tänker inte stödja företaget som äger den där illlegala skitkanalen. Dessutom sänder de nog i sexan nästa år, när folk lurats till att köpa långa abonnemang. Så de får inte dubbla intäckter så har de alltid gjort och så kommer det att fortsätta.
Jag börjar dock irriteras över de ekorrar som lägger upp streamar som ej fungerar/slutar fungera.
Användarens profilbild
olag

Inlägg av olag »

Idag var Hamilton en klass för sig själva... Synd att inte speeden fanns i McLaren tidigare i år....
FIA = Ferrari International Assistance
Användarens profilbild
Jari
Varnad
Varnad

Inlägg av Jari »

PerP skrev:
Bopper skrev:
Jag tänker inte stödja företaget som äger den där illlegala skitkanalen. Dessutom sänder de nog i sexan nästa år, när folk lurats till att köpa långa abonnemang. Så de får inte dubbla intäckter så har de alltid gjort och så kommer det att fortsätta.
Jag börjar dock irriteras över de ekorrar som lägger upp streamar som ej fungerar/slutar fungera.
Som sagt, ett PM kanske? ;-)
Nu får mumindalens invånare ge fan i att hacka på morran!
PerP

Inlägg av PerP »

Jari skrev:
PerP skrev:
Bopper skrev: Du kanske skulle skaffa den där "jävla skitkanalen" i alla fall... :wink:
Problemet är nog att fastighetsägaren inte skulle bli överlycklig om jag satte upp en parabol. Skall nog försöka leta reda på en pålitlig sportpub att tillhandahålla mig F1. Gärna BBC:s sändningar för de sopar banan med skitkanalens.
Användarens profilbild
EnzoF1
Utvisad
Utvisad

Inlägg av EnzoF1 »

PerP skrev:Problemet är nog att fastighetsägaren inte skulle bli överlycklig om jag satte upp en parabol. Skall nog försöka leta reda på en pålitlig sportpub att tillhandahålla mig F1. Gärna BBC:s sändningar för de sopar banan med skitkanalens.
Måste du ha parabol då?

Finns ju fler operatörer...
Kimi "I'm only in it for the money" Räikkönen - Historiens mest överskattade förare, och han begriper det inte själv.

Dessutom F1-världens störste fegis.
PerP

Inlägg av PerP »

Som sagt ar ingen lust att ge Viasat pengar, speciellt med tanke på att det till 90% kommer att sända F1 i sexan nästa år. Så blir det om man kollar på historien.
Användarens profilbild
EnzoF1
Utvisad
Utvisad

Inlägg av EnzoF1 »

PerP skrev:Som sagt ar ingen lust att ge Viasat pengar, speciellt med tanke på att det till 90% kommer att sända F1 i sexan nästa år. Så blir det om man kollar på historien.
Var får du infon att det blir tv6 nästa år?
Kimi "I'm only in it for the money" Räikkönen - Historiens mest överskattade förare, och han begriper det inte själv.

Dessutom F1-världens störste fegis.
PerP

Inlägg av PerP »

Ingen inside. Men det är så Viasat arbetar. De vill ha dubbla intäkter reklam och betaltv. Minns hur det var när de flyttade tidskvalet och sedan ändrade tillbaka till sexan när folk köpt betal-tv packetet. Litar inte på Viasat och tror som sagt sexan sänder nästa år.
Användarens profilbild
Jari
Varnad
Varnad

Inlägg av Jari »

PerP skrev:
Jari skrev:
PerP skrev: Jag tänker inte stödja företaget som äger den där illlegala skitkanalen. Dessutom sänder de nog i sexan nästa år, när folk lurats till att köpa långa abonnemang. Så de får inte dubbla intäckter så har de alltid gjort och så kommer det att fortsätta.
Problemet är nog att fastighetsägaren inte skulle bli överlycklig om jag satte upp en parabol. Skall nog försöka leta reda på en pålitlig sportpub att tillhandahålla mig F1. Gärna BBC:s sändningar för de sopar banan med skitkanalens.
Ja, de är bra och syns, liksom de finska som jag också gillar. De har bättre koll på mina favoriter och har betydligt fler personliga intervjuer och analyser men det bästa är att det inte bara är ååååh va Alonso är bra, hela tiden...
Nu får mumindalens invånare ge fan i att hacka på morran!