Jag måste säga att för att vara slut så var ju schumacher bättre än Kimi i schumis sista lopp....den omkörningen han gjorde på Kimi ini första sväng i brasilien är grym! Så visst en slut schumacher kör åttor kring en inte slut Kimi. För du minns väl att schumi låg ETT VARV efter Kimi men lyckades ändå köra ikapp och förbi.....
Jag undrar hur mycket kimi skulle fått stryk med om schumacher inte var slut.
Och just de ja...för att vara "trött" som du skrev att schumacher var så måste jag säga att de är kul att han är den mest oberörda av förarna efter varje lopp, han går ju ur bilen som om han inte gjort något annat än söndagskört. Jag minns Malysias gp 99 då Mikka höll på att svimma av utmattning medan schumi satt helt avslappnad på presskonfer. efter loppet.
Men det är klart, vi ser ju alla olika på trötthet
Att schumi slutade var berodde nog på kombinationen brist på motivation och att Massa skulle få köra kvar. Med tanke på att Kimi inte direkt kör i från en massa som var så där 2-3 tiondelar långsammare än maestro i loppen/varv (större delen av dem) när de körde tillsammans, så är det väl inget som talar för att Kimi skulle varit snabbare än vad Schumi.
Eller du menar kanske att Schumi skulle blivit så rädd av att ha Kimi i samma stall att han kört 3 tiondelar långsammare kanske? Ja det låter verkligen sannolikt eftersom alla schumis teamkamrater har varit snabbare än honom