Resa till Budapest
-
Resa till Budapest
Råkade boka in min semester samtidigt som Ungerns GP. Ibland har man flyt ..
Nu har jag också lyckats övertala kvinnan att vi ska dit och kolla under söndagen. Men det verkar rätt dyrt. Är det någon som varit på Hungaroring (Stavas det så?) innan?..
Vad ska man tänka på? Vilka platser är bra och prisvärda?
Jag hade tänkt mig kanske Grandstand Silver 3... Är det sittplatser då? Eller är det ståplats? (Vill inte ha ståplats...)
~4200 kronor för två biljetter dit.. Anses det rimligt,.. KAn man boka billigare än på www.f1.com?
Excited!
Nu har jag också lyckats övertala kvinnan att vi ska dit och kolla under söndagen. Men det verkar rätt dyrt. Är det någon som varit på Hungaroring (Stavas det så?) innan?..
Vad ska man tänka på? Vilka platser är bra och prisvärda?
Jag hade tänkt mig kanske Grandstand Silver 3... Är det sittplatser då? Eller är det ståplats? (Vill inte ha ståplats...)
~4200 kronor för två biljetter dit.. Anses det rimligt,.. KAn man boka billigare än på www.f1.com?
Excited!
-
- Varnad
-
Jag var där under tävlingen -06, och vi satt på Super Gold mitt emot depån vilket var tacksamt eftersom det regnade under den tävlingen. Men annars skulle jag säga att platserna länge bak på startrakan (typ Silver 3 & 4) är att föredra om man vill se mycket av banan, vilket jag antar att man vill. Farsan var där -02 och satt just på Silver 3 och sa att man såg skitbra. Man ser tydligen mycket av bakrakan och inbromsningen i kurva 12. Sedan ser man givetvis in- och utgången på kurva 14 samt delar av start/mål-rakan. Jag skulle satsa på den alternativt Gold 4, där man borde se mycket av inbromsningen i kurva 1. Har dock inga egna erfarenheter av det stället.
Alla Gold och Silver-biljetter/platser är såvitt jag vet sittplatser. Så svaret på din fråga är ja, Silver 3 är sittplats.
Alla Gold och Silver-biljetter/platser är såvitt jag vet sittplatser. Så svaret på din fråga är ja, Silver 3 är sittplats.
Ferrari.
-
http://www.idetravel.se/
Kolla med Imre, han fixar säkert fram biljetter till ett bra pris!
Är pålitlig o seriös!
Mvh Kurvan
Är pålitlig o seriös!
Mvh Kurvan
-
- Varnad
-
-
- Varnad
Det kan skilja en hel del, men kolla att dessa gäller för rätt dag/dagar och att du vet vart läktaren finns. HUngaroring erbjuder hygglig sikt oavsett för banan ligger liksom inbäddad i något som kan ses som en stor grusgrop. (nåja)
Men en biljett silver 3,4 eller 5 för söndagen kanske kostar runt 8-1500 spänn.
Jo, det är värt det om man inte varit där innan. I Ungern rekommenderar jag ett antal timmar på gatan upp emot huvudentrén/Campingen.
Det är en bra bit från Silveringångarna, men allt möjligt man kan tänkas vilja köpa som minne finns här. Man har dessutom mer att titta på, barer och mat osv vidare på ett och samma ställe än jag sett på någon annan bana på så litet område.
Bakom en dunge finns även en rad träbås, i ett tält fanns disko med shower mellan varven osv...
Men en biljett silver 3,4 eller 5 för söndagen kanske kostar runt 8-1500 spänn.
Jo, det är värt det om man inte varit där innan. I Ungern rekommenderar jag ett antal timmar på gatan upp emot huvudentrén/Campingen.
Det är en bra bit från Silveringångarna, men allt möjligt man kan tänkas vilja köpa som minne finns här. Man har dessutom mer att titta på, barer och mat osv vidare på ett och samma ställe än jag sett på någon annan bana på så litet område.
Bakom en dunge finns även en rad träbås, i ett tält fanns disko med shower mellan varven osv...
Nu får mumindalens invånare ge fan i att hacka på morran!
-
-
-
-
-