Kvalet

Kungaklassen av motorsport...
Användarens profilbild
JTarnstrom
Moderator

Inlägg av JTarnstrom »

Imponerar:

MS
RB
NH
FM
GF
JB

Underraskar:

DC
TS

Blir ren utklassning i morgon av Ferrari.

Tärnström

Användarens profilbild
Cheever

Inlägg av Cheever »

Och JT?

(Nej inte du)
I was misled and that is the way it went
Ozikahn

Inlägg av Ozikahn »

Kimi Räikkönen då? :cplain:
Han vart ju bäst under kvalet.
Ozikahn

Inlägg av Ozikahn »

On 2002-04-27 14:35, Cheever wrote:
Och JT?

(Nej inte du)
Trulli verkar vara en medelmåtta som man överskattat i många år nu :sad: Kan ju inte ens mäta sig med Scones ätaren.
Användarens profilbild
JTarnstrom
Moderator

Inlägg av JTarnstrom »

Har inte läst vad osm var problemet men både Button och Trulli körde få varv. Trulli satte väl sin tid i sista minuten. Gör Renaults prestation desto starkare. Är det första gången en Reanult står före en McLaren i år?

Tärnström
Användarens profilbild
Cheever

Inlägg av Cheever »

Jepp
Användarens profilbild
JTarnstrom
Moderator

Inlägg av JTarnstrom »

McLaren lär få det svårt i morgon.

Tärnström
PeppeF1

Inlägg av PeppeF1 »

Raffes BMW varvade 18.659 under! :eek:
Ozikahn

Inlägg av Ozikahn »

FM imponerade? på vilket sätt då? Nick slog ju honom som vanligt.

regenmeister

Inlägg av regenmeister »

So, Nick slog väl Kimi med 11-6 i kvalen ändå nämns han sällan som någon som skulle kunna vinna, jag anser att han hör till de mest underskattade i F1. Nick är antagligen ännu bättre i år än förra året, mer rutin. Massa har hängt med honom på ett bra sätt och visat en bra "car-control".
RB fick ju också spö, ändå imponerade han idag...
Användarens profilbild
LuckyStrike1

Inlägg av LuckyStrike1 »

Nu får Montoya börja lära sig att ställa in bilen så understryningen mildras ... två lopp i rad nu som han inte hänger med Ralf.

Vad porrig Ralfs fru ser ut för övrigt ... vi har nu gått från Erja TV till Cora TV vilket verkar innebära ett par ton mer make-up (F1 har blivit så tråkigt så jag börjar skriva om förarnas fruar.. huvaligen)
Medlem 003 i Svenska Felipe Massa-klubben "Bortom all sans och vett"

Nico Rosberg:I feel more German than I feel Finnish. I don't think of myself as being Finnish
Användarens profilbild
Lemon

Inlägg av Lemon »

Hehe, Lucy. Jo, hon ser en aning slampa-aktig ut, fru Ralf.

Tycker oxå Nick Heidfeld är grymt underskattad. Om jag vore Ron Dennis (hemska tanke :barf: ) skulle jag sparka ut skotten och anställa quick Nick omedelbart bums.
Användarens profilbild
AndersF1

Inlägg av AndersF1 »

Nog får man hålla med Ekblom om att det är ett väldigt rattande och korrigerande på Massa, medan Heidi får till det mer direkt, trots att det går fortare för honom.

Jag uppfattade inte riktigt vad Trulli sa i början om sin bil, men om jag fattade det rätt så var han nöjd, men ovan vid att den var så pass bra. Som Fredrik sa så kan det ju ta lite tid att få till ett perfekt varv med nya bromspunkter och allt, trots, eller tack vare, att bilen är bättre. Men att det skall gå ända till sista försöket innan han klarar av en hyfsad tid är ju lite dåligt.

[Schumacher] erkännde att han använde Barrens inställningar för att det skulle gå fort och att han bl.a. hade tur med vindarna i sista försöket. Han hade även haft några småmissar i sina tidigare försök. Barren å sin sida verkade ha missat lite i de två sista kurvorna i alla sina försök, men på lite olika sätt.

Binneberra

Inlägg av Binneberra »

On 2002-04-27 18:26, Lemon wrote:
Hehe, Lucy. Jo, hon ser en aning slampa-aktig ut, fru Ralf.

Tycker oxå Nick Heidfeld är grymt underskattad. Om jag vore Ron Dennis (hemska tanke :barf: ) skulle jag sparka ut skotten och anställa quick Nick omedelbart bums.
Håller helt med. Nickimilaren vore en mycket kul och intressant kombination. Å andra sidan hade det varit ännu roligare att följa en gemensam utveckling även hos Sauber, som nu flåsar McLaren i nacken. Två av de mest lovande förarna hos ett av de uppåtgående stallen. Synd.... Fast hur ser egentligen McLarenförarnas kontrakt ut?
Användarens profilbild
LuckyStrike1

Inlägg av LuckyStrike1 »

Glöm inte Renault... de är ju ikapp McLaren och Button verkar ju trivas fint med bilen... där har vi några som kör om tredje bästa stall.

McLaren förarnas kontrakt är på Ron-speak fleråriga vilket i F1 inte betyder någonting. Coulthard är ute ur stallet till nästa säsong - tyvärr tror jag Dennis är för feg för att ta Heifeld men jag hoppas att jag har fel.

Nico Rosberg:I feel more German than I feel Finnish. I don't think of myself as being Finnish
Användarens profilbild
Pastis
Mr Forza Motorsport

Inlägg av Pastis »

Jag måste säga att Rubens Barrichello ska ha sig en eloge! Idag imponerade han stort och hittade rätt inställning som tvingade Schumi på fall... Det är vad jag vet första gången sedan Eddie Irvine tiden som Schumi tvingats inse att han gått fel i inställningarna. Det var snyggt att han öppet sade att han tagit Barrichellos inställningar.

Nu tror jag att Barrichello kan få ett år till med Ferrari. I alla fall om han upprepar formen ett par gångar innan sommaren.
Zetor

Inlägg av Zetor »

Ang. Ferrari så får dom väl införa handicap system som dragracing.
Toyota en besvikelse igen, att vara med i F1 är inte bara
positiv reklam. Men det är bara att bryta ihop och komma igen.
DC gamle vän, they never come back!
Användarens profilbild
JTarnstrom
Moderator

Inlägg av JTarnstrom »

Trullis första försök avverkades i medvetet försiktigt tempo i reservbilen. Ett misstag på andra försöket. Tredje försöket avbröts pga rödflagg. Satte sedan sin kvaltid på fjärde försöket. Vet inte om jag tycker att det är så dåligt. Ett egentligt misstag kan man väl ha fördragsamhet med.

TÄrnström

Binneberra

Inlägg av Binneberra »

On 2002-04-27 20:23, Zetor wrote:
Men det är bara att bryta ihop och komma igen.
Roffe Z, eller?
Användarens profilbild
AndersF1

Inlägg av AndersF1 »

On 2002-04-27 15:46, LuckyStrike1 wrote:
Nu får Montoya börja lära sig att ställa in bilen så understryningen mildras ... två lopp i rad nu som han inte hänger med Ralf.

Vad porrig Ralfs fru ser ut för övrigt ... vi har nu gått från Erja TV till Cora TV vilket verkar innebära ett par ton mer make-up (F1 har blivit så tråkigt så jag börjar skriva om förarnas fruar.. huvaligen)
Din hemsida, Lucy?
http://www.geocities.com/fpwmaster/ralf ... 0333319280
(klicka inte på länken Tärnström, det är lite pitbabevarning(har jag hört, inte tittat själv))

Användarens profilbild
LuckyStrike1

Inlägg av LuckyStrike1 »

On 2002-04-28 08:34, AndersF1 wrote:
Din hemsida, Lucy?
http://www.geocities.com/fpwmaster/ralf ... 0333319280
(klicka inte på länken Tärnström, det är lite pitbabevarning(har jag hört, inte tittat själv))
:hug:

Crazy F1

Inlägg av Crazy F1 »

Skulle aldrig klara av att ha en tjej som alla vet hur ser ut, jag är alldelles för svartsjuk för sånt, men raffe verkar inte ha några problem med det...
regenmeister

Inlägg av regenmeister »

Ralf har enligt uppgift betalt en stor summa pengar för rättigheterna till bilderna för att de inte skulle komma ut. Nu är det ju svårt att stoppa internet.

http://www.atlasf1.com/grapevine/2001/m ... /242/.html