Kvalet
-
- Moderator
-
-
-
-
- Moderator
-
- Moderator
-
-
So, Nick slog väl Kimi med 11-6 i kvalen ändå nämns han sällan som någon som skulle kunna vinna, jag anser att han hör till de mest underskattade i F1. Nick är antagligen ännu bättre i år än förra året, mer rutin. Massa har hängt med honom på ett bra sätt och visat en bra "car-control".
RB fick ju också spö, ändå imponerade han idag...
RB fick ju också spö, ändå imponerade han idag...
-
Nu får Montoya börja lära sig att ställa in bilen så understryningen mildras ... två lopp i rad nu som han inte hänger med Ralf.
Vad porrig Ralfs fru ser ut för övrigt ... vi har nu gått från Erja TV till Cora TV vilket verkar innebära ett par ton mer make-up (F1 har blivit så tråkigt så jag börjar skriva om förarnas fruar.. huvaligen)
Vad porrig Ralfs fru ser ut för övrigt ... vi har nu gått från Erja TV till Cora TV vilket verkar innebära ett par ton mer make-up (F1 har blivit så tråkigt så jag börjar skriva om förarnas fruar.. huvaligen)
Medlem 003 i Svenska Felipe Massa-klubben "Bortom all sans och vett"
Nico Rosberg:I feel more German than I feel Finnish. I don't think of myself as being Finnish
Nico Rosberg:I feel more German than I feel Finnish. I don't think of myself as being Finnish
-
-
Nog får man hålla med Ekblom om att det är ett väldigt rattande och korrigerande på Massa, medan Heidi får till det mer direkt, trots att det går fortare för honom.
Jag uppfattade inte riktigt vad Trulli sa i början om sin bil, men om jag fattade det rätt så var han nöjd, men ovan vid att den var så pass bra. Som Fredrik sa så kan det ju ta lite tid att få till ett perfekt varv med nya bromspunkter och allt, trots, eller tack vare, att bilen är bättre. Men att det skall gå ända till sista försöket innan han klarar av en hyfsad tid är ju lite dåligt.
[Schumacher] erkännde att han använde Barrens inställningar för att det skulle gå fort och att han bl.a. hade tur med vindarna i sista försöket. Han hade även haft några småmissar i sina tidigare försök. Barren å sin sida verkade ha missat lite i de två sista kurvorna i alla sina försök, men på lite olika sätt.
Jag uppfattade inte riktigt vad Trulli sa i början om sin bil, men om jag fattade det rätt så var han nöjd, men ovan vid att den var så pass bra. Som Fredrik sa så kan det ju ta lite tid att få till ett perfekt varv med nya bromspunkter och allt, trots, eller tack vare, att bilen är bättre. Men att det skall gå ända till sista försöket innan han klarar av en hyfsad tid är ju lite dåligt.
[Schumacher] erkännde att han använde Barrens inställningar för att det skulle gå fort och att han bl.a. hade tur med vindarna i sista försöket. Han hade även haft några småmissar i sina tidigare försök. Barren å sin sida verkade ha missat lite i de två sista kurvorna i alla sina försök, men på lite olika sätt.
-
Håller helt med. Nickimilaren vore en mycket kul och intressant kombination. Å andra sidan hade det varit ännu roligare att följa en gemensam utveckling även hos Sauber, som nu flåsar McLaren i nacken. Två av de mest lovande förarna hos ett av de uppåtgående stallen. Synd.... Fast hur ser egentligen McLarenförarnas kontrakt ut?On 2002-04-27 18:26, Lemon wrote:
Hehe, Lucy. Jo, hon ser en aning slampa-aktig ut, fru Ralf.
Tycker oxå Nick Heidfeld är grymt underskattad. Om jag vore Ron Dennis (hemska tanke ) skulle jag sparka ut skotten och anställa quick Nick omedelbart bums.
-
Glöm inte Renault... de är ju ikapp McLaren och Button verkar ju trivas fint med bilen... där har vi några som kör om tredje bästa stall.
McLaren förarnas kontrakt är på Ron-speak fleråriga vilket i F1 inte betyder någonting. Coulthard är ute ur stallet till nästa säsong - tyvärr tror jag Dennis är för feg för att ta Heifeld men jag hoppas att jag har fel.
McLaren förarnas kontrakt är på Ron-speak fleråriga vilket i F1 inte betyder någonting. Coulthard är ute ur stallet till nästa säsong - tyvärr tror jag Dennis är för feg för att ta Heifeld men jag hoppas att jag har fel.
-
- Mr Forza Motorsport
Jag måste säga att Rubens Barrichello ska ha sig en eloge! Idag imponerade han stort och hittade rätt inställning som tvingade Schumi på fall... Det är vad jag vet första gången sedan Eddie Irvine tiden som Schumi tvingats inse att han gått fel i inställningarna. Det var snyggt att han öppet sade att han tagit Barrichellos inställningar.
Nu tror jag att Barrichello kan få ett år till med Ferrari. I alla fall om han upprepar formen ett par gångar innan sommaren.
Nu tror jag att Barrichello kan få ett år till med Ferrari. I alla fall om han upprepar formen ett par gångar innan sommaren.
-
-
- Moderator
-
-
Din hemsida, Lucy?On 2002-04-27 15:46, LuckyStrike1 wrote:
Nu får Montoya börja lära sig att ställa in bilen så understryningen mildras ... två lopp i rad nu som han inte hänger med Ralf.
http://www.geocities.com/fpwmaster/ralf ... 0333319280
(klicka inte på länken Tärnström, det är lite pitbabevarning(har jag hört, inte tittat själv))
-
On 2002-04-28 08:34, AndersF1 wrote:
Din hemsida, Lucy?
http://www.geocities.com/fpwmaster/ralf ... 0333319280
(klicka inte på länken Tärnström, det är lite pitbabevarning(har jag hört, inte tittat själv))
-
-
Ralf har enligt uppgift betalt en stor summa pengar för rättigheterna till bilderna för att de inte skulle komma ut. Nu är det ju svårt att stoppa internet.
http://www.atlasf1.com/grapevine/2001/m ... /242/.html
http://www.atlasf1.com/grapevine/2001/m ... /242/.html