Det brukar ju vara fyra på presskonferensen när världsmästaren har missat pallen. De kanske inte vågade släppa in Hamilton till Massa, Alonso och Räikkönen? Fniss.JTarnstrom skrev:Helt jävla sanslöst att FOM och FIA missar att få med världsmästaren i en intervju... Det är som med den där jävla hjälmkameran som inte visade ett smack när Champ Car hade en mycket bättre lösning för flera år sedan. Klåpare.
BRASILIENS GP 2008 - INTERLAGOS
-
-
Tröttnar du aldrig på rollen som gravallvarlig messerschmitt...?JTarnstrom skrev:Jag har Viasat Motor. Jag klagar inte för egen del. För en del verkar det omöjligt att förstå att man kan ha åsikter ändå, även om man personligen inte är drabbad. Det är väl en dimension för mycket, antar jag...PC: skrev:Ni fick ju se de två sista racen i år, blir du aldrig nöjd... snyltare...JTarnstrom skrev:Viasat fattar inte vad ordet goodwill betyder. Att inte sända presskonferensen i 6:an är likvärdigt med att göra en Glock...
När en man ljuger, dör en liten del av världen...
-
Jag har upplevt samma sak.JTarnstrom skrev:Jag har Viasat Motor. Jag klagar inte för egen del. För en del verkar det omöjligt att förstå att man kan ha åsikter ändå, även om man personligen inte är drabbad. Det är väl en dimension för mycket, antar jag...PC: skrev:Ni fick ju se de två sista racen i år, blir du aldrig nöjd... snyltare...JTarnstrom skrev:Viasat fattar inte vad ordet goodwill betyder. Att inte sända presskonferensen i 6:an är likvärdigt med att göra en Glock...
Men det är ju hyfsat konsekvent ändå. Sitter du i en Ferrari så får du böter, men sitter du i en McLaren så tappar du placering eller blir diskad.
Kan någon på fullt allvar verkligen påstå att Ferrari inte är gynnade av FIA? -AndersF1
Kan någon på fullt allvar verkligen påstå att Ferrari inte är gynnade av FIA? -AndersF1
-
-
Det är Bernie Ecclestone som är regissören ! Han strävar hela tiden få super avslutningen av F1. Han försöker få upp omöjliga avslutningar av säsongen. Perfekt för penningstinga Formel 1.Averell skrev:Säga vad man vill om värdig världsmästare...men inte ens den värsta Hollywoodregissör skulle kunna göra de sista loppets 10 sista varv så otroligt spännande!! (kommer endast o tänka på Keyser Söze i The Ususal Suspects, den upplösningen är nog nästan lika bra som idag)
F-n vad jag älskar Formel 1!!
-
-
-
-
- Moderator
Inte så länge det finns de som irriterar sig på mig.PC: skrev:Tröttnar du aldrig på rollen som gravallvarlig messerschmitt...?JTarnstrom skrev:Jag har Viasat Motor. Jag klagar inte för egen del. För en del verkar det omöjligt att förstå att man kan ha åsikter ändå, även om man personligen inte är drabbad. Det är väl en dimension för mycket, antar jag...PC: skrev: Ni fick ju se de två sista racen i år, blir du aldrig nöjd... snyltare...
Ordförande i MMAS, Max Mosley Appreciation Society.
Se nya regler: http://www.forza-motorsport.se/bbs/view ... 666#133666
-
-
-
-
-
-
- Utvisad
-
-
-
-
- Utvisad
-
-
- Moderator
Vi vet ju inte vad Glock hade för sig. Kanske hade han varit på utflykt och tappat tempen i däcken...
-
-
-
-
-
Glock körde på torrdäck.ANFRAN skrev:Såg just lite bilder på SVT1, som är en av Sveriges Televisions (SVT:s) licensfinansierade och reklamfria public service-kanaler i det digitala marknätet.
Bilderna bekräftade att:
– Hamilton gjorde bort sig när Vettel tog sig förbi.
– Glock var klart misstänkt jävla långsam.
Hamilton hade ändå kommit 5:a om Glock bytat till regndäck.....
FIA = Ferrari International Assistance
-
Förutom bottennappet i England så har Massa vara helstabil och snabb i årets regnlopp.Lenny skrev:Vi som var med i Monaco, vet att Massa kan vara snabb i regn..
Också..
Hade inte något tryckt på knappen för tidigt i depån så hade han varit världsmästare nu.
Men, men, Hamilton och McLaren har varit snabba i år, så absolut välförtjänt, även om Lewis var lite väl ful vid några tillfällen.
Undrar var Massas utvecklingskurva skall sluta någonstans?
-
-
Massa har inte iheller varit snäll ett par gånger.AndersF1 skrev:Förutom bottennappet i England så har Massa vara helstabil och snabb i årets regnlopp.Lenny skrev:Vi som var med i Monaco, vet att Massa kan vara snabb i regn..
Också..
Hade inte något tryckt på knappen för tidigt i depån så hade han varit världsmästare nu.
Men, men, Hamilton och McLaren har varit snabba i år, så absolut välförtjänt, även om Lewis var lite väl ful vid några tillfällen.
-
-
-
-
Visserligen har Massa fått sin beskärda del med gratispoäng så jag antar att det jämnar ut sig i slutändan.AndersF1 skrev:Förutom bottennappet i England så har Massa vara helstabil och snabb i årets regnlopp.Lenny skrev:Vi som var med i Monaco, vet att Massa kan vara snabb i regn..
Också..
Men det är ju hyfsat konsekvent ändå. Sitter du i en Ferrari så får du böter, men sitter du i en McLaren så tappar du placering eller blir diskad.
-
-
-
För att Toyota ville ge Hamilton lite extra uppmärksamhet. Så klart. Det här bestämdes redan i september 2007 när Toyota tecknade ett hemligt avtal med Mercedes. Detaljerna är tyvärr så hemliga att jag inte kan avslöja dem utan att riskera min egen säkerhet.AndersF1 skrev:Om nu Glock av någon anledning ville ge segern till Hamilton, varför gjorde han då inte som alla andra och bytte däck, så hade det inte varit något snack?
-
- Utvisad
-
- Moderator
Kan inte släppa att hela världen fick långnäsa vad gäller intevju med världsmästaren. Det är ju när adrenalinet och känslorna sprutar som en intervju ska göras, innan Ron Dennis har delat ut manuskriptet och det blir högläsning.
-
Grattis Hamilton. Äntligen en titel till McLaren,det var länge sen nu. Tror inte jag haft sån hög puls sen lumpen Underbar bild på "Massapappan",men trots att jag älskar McLaren/Lewis så hade det faktiskt varit ännu roligare att se gubben Hamilton i samma situation
"Pit Board? What the f**k do I need a pit board for? If theres bikes in front of me then I'm not going fast enough!"
Richard Britton. Macau GP 2004
Richard Britton. Macau GP 2004
-
Ja men hur många dåliga race har Kubica gjort ?Petrol skrev:Besviken på Bmw - I am - Not good behaviour I see!! Faan vad trött man blir på Kubica - Back in the cart man!!!!!
Han har ju varit grymt stabil den här säsongen.
Något dåligt race måste man ju låta honom göra.
Senast redigerad av Depeche den sön nov 02, 2008 20:59, redigerad totalt 1 gång.
-
- Moderator
Ron Dennis:
Det är ju för märkligt att en annan som ligger hemma med lungmos såg vad som höll på att hända redan efter halva loppet. McLaren ska skatta sig lyckliga. Hade det fortsatt vara torrt hade Glock kunnat vara förbi."Who would have thought Glock would stay out on dry tyres? We were just looking at it in the last two laps thinking; 'Do we fight for the position with Vettel, or do we let him go, and how's it going to happen?'
-
- Moderator
Säsongen i sig höll kanske inte den allra högsta kvaliteten men spänningen går inte att klaga på. Dessutom ser det bra ut med återväxten. Kubica orkade inte riktigt hela säsongen men han är en framtidsman som i bra material kommer att kunna utmana vem som helst. Vettel likaså. Alonso är tillbaka, vilken avslutning på säsongen! Hamilton har en bit kvar innan han har uppnått sin fulla potential, Massa går inte att räkna bort även om jag tror att han har nått sitt max. Däremot kommer han att kunna gå in i nästa säsong med ett helt annat självförtroende och status inom teamet än i år. Nästa säsong blir spännande.
-
Tänker du inte fel nu.JTarnstrom skrev:Ron Dennis:Det är ju för märkligt att en annan som ligger hemma med lungmos såg vad som höll på att hända redan efter halva loppet. McLaren ska skatta sig lyckliga. Hade det fortsatt vara torrt hade Glock kunnat vara förbi."Who would have thought Glock would stay out on dry tyres? We were just looking at it in the last two laps thinking; 'Do we fight for the position with Vettel, or do we let him go, and how's it going to happen?'
Hade det fortsatt varit torrt hade inte Hamilton bytt till regndäck och Glock hade varit långt efter.
-
Kan inget annat än att hålla medJTarnstrom skrev:Säsongen i sig höll kanske inte den allra högsta kvaliteten men spänningen går inte att klaga på. Dessutom ser det bra ut med återväxten. Kubica orkade inte riktigt hela säsongen men han är en framtidsman som i bra material kommer att kunna utmana vem som helst. Vettel likaså. Alonso är tillbaka, vilken avslutning på säsongen! Hamilton har en bit kvar innan han har uppnått sin fulla potential, Massa går inte att räkna bort även om jag tror att han har nått sitt max. Däremot kommer han att kunna gå in i nästa säsong med ett helt annat självförtroende och status inom teamet än i år. Nästa säsong blir spännande.
-
- Moderator
Glock höll på att ta in på Hamilton och låg mindre än 20 sekunder bakom när Hamilton förmodligen hade ett stopp kvar att göra. Reserverar mig för det faktum att Hamilton kanske inte behövde tanka (var det någon som noterade om han fyllde på soppa när de bytte till regndäck?). I så fall har du naturligtvis rätt.form-ola1 skrev:Tänker du inte fel nu.JTarnstrom skrev:Ron Dennis:Det är ju för märkligt att en annan som ligger hemma med lungmos såg vad som höll på att hända redan efter halva loppet. McLaren ska skatta sig lyckliga. Hade det fortsatt vara torrt hade Glock kunnat vara förbi."Who would have thought Glock would stay out on dry tyres? We were just looking at it in the last two laps thinking; 'Do we fight for the position with Vettel, or do we let him go, and how's it going to happen?'
Hade det fortsatt varit torrt hade inte Hamilton bytt till regndäck och Glock hade varit långt efter.
-
Tror inte det.JTarnstrom skrev:Glock höll på att ta in på Hamilton och låg mindre än 20 sekunder bakom när Hamilton förmodligen hade ett stopp kvar att göra. Reserverar mig för det faktum att Hamilton kanske inte behövde tanka (var det någon som noterade om han fyllde på soppa när de bytte till regndäck?). I så fall har du naturligtvis rätt.form-ola1 skrev:Tänker du inte fel nu.JTarnstrom skrev:Ron Dennis: Det är ju för märkligt att en annan som ligger hemma med lungmos såg vad som höll på att hända redan efter halva loppet. McLaren ska skatta sig lyckliga. Hade det fortsatt vara torrt hade Glock kunnat vara förbi.
-
-
-
-