EnzoF1 skrev:Baldur skrev:EnzoF1 skrev:
Ja du kan ju gnälla du blå och spy galla på Viasat för att du anser att deras produkt inte är värd pengarna, men det är väl bara att vara tyst och gilla läget. Antingen tycker man det är värt en liten slant att få en bra F1-täckning eller så gör man inte det. Men de röster som höjts i debatten är ju löjeväckande. En massa snålbögar som bara vill ha saker gratis.
Saker och ting kostar i världen. Man väljer vad man vill lägga pengar på.
Nu får du skärpa till dig och läsa vad man skriver. Jag vet att du trivs med att gnälla och hacka på folk men använd i så fall fakta. Ingenstans skrev jag i mitt inlägg att jag inte tyckte att Visats satsning var värd pengarna, det är upp till var och en att tycka om detta. Jag och många med mig, kritiserar denna säsongs förändring innan ens säsongen har tagit slut och det vet du mycket väl.
Jag är varken "snålbög" eller vill ha saker gratis, jag betalar för produkter jag gillar och som passar mitt behov. Varför har du ont av det?
Jag menar inte dig, utan de som just stämmer in på min beskrivning. Dvs de som är snålbögar och är vana vid att få saker gratis.
Däremot har jag ont av att folk väljer att ladda ned materialet istället för att betala för det, eftersom det kan leda till att det blir dyrare för mig.
Man BORDE inte svara på dina idiotiska komenarer, det sägs man kan inte vinna över en idiot för han vet inte om att han är det.
Men nu får du väll för FAN börja tänka lite .......
Vad är det du INTE fattar med att alla som har boxer å är uppbundna EJk FÅ VIASAT Genom boxer.......
Vad fattar du inte när nästa alla säger VIASAT är sviniga som tvingar ( JA TVINGAR ) Över kunder genom att helt sonica stänga ner Tv6s direktsända F1 lopp 2 LOPP innan slutet.
Vad i H***** Är det du inte fattar? Eller du är bara så DJ*** Dum att du inte kan förstå vad 99% av alla F1 fans ser ut att förstå.
Det e sååååå jäkla lätt att böla å skrika när man har tillgång till Viasat som du har........Men hade du nu suttit med Boxer å inte haft RÅD att skaffa ett abonemang till så hade du nog fan låtit anorlunda.
Kom sen inte säg att de e upp till var å en att välja bort dittan å datten.........VISSA i livet har inte lyxen som du ser ut att ha att kunna slänga pengar omkring dig.
Hur F** kan man va så KORKAD som du värkar vara.
Uhhhhhhh igen varför BRYR jag eller orkar jag ens skriva komentarer till en mäniska som dig.
Mikka
PS Fan inte edita detta heller med felstavningar i ILSKA...........blev bara värre å texten försvann när man ändra ett ord så Läs det som det är