Men allvarligt alltså: Vad är ditt problem? Du får kolla på och runka till precis vad du vill – jag bryr mig inte. Jag önskar bara att du kunde tänka likadant om andra. Och förstå att den här diskussionen handlar om innehåll på en F1-nyhetssajt och inte om vilka slags kroppar som gör dig eller någon annan kåt.Gösta skrev:Så vad är problemet?? Alla som kollar F1 är inte som anfran, anfran och hans likasinnade är fortfarande i minoritet och kan inte anses vara representativa för männen eller F1 publiken.
Formula Unas och andra pitbabes
-
-
man undrar bara, vad är det som är så provocerande med pitbabes?för första gången så står jag? på Göstas sida!! men det är ju en sak fråga (ok Gösta) Ärligt alltså vi är väl de flesta hetero män som funkar på naturligt sätt eller?
Vafan med så j...a mycket skit som äccelsten o co gör o hittar på nu för tiden med vår älskade sport så får vi väll va glada åt lite snygga brudar.
Och nu handlar det inte om att göra F1 till sm i masturbation.
Som vissa tror.
Vafan med så j...a mycket skit som äccelsten o co gör o hittar på nu för tiden med vår älskade sport så får vi väll va glada åt lite snygga brudar.
Och nu handlar det inte om att göra F1 till sm i masturbation.
Som vissa tror.
Williams är bara en språngbräda inför 2013..
-
Jag har inget alls problem, inget värt att nämna jämfört med dina. Anfran, du måste ha missat något väsentligt. Pittbabes är inga onaniobjekt, de är vackra kvinnor, inget annat. Jag tänker precis likadant om andra, vill inte förvägra någon någonting. En bild på pitbabes är lika rellevant som en bild på en hög med däck, eller en bild på dvärgen Eccelstone promenerandes med sin jätte till fru. Men blir lite irriterad när det kommer nymoralister och frikyrkopatrask.ANFRAN skrev:Men allvarligt alltså: Vad är ditt problem? Du får kolla på och runka till precis vad du vill – jag bryr mig inte. Jag önskar bara att du kunde tänka likadant om andra. Och förstå att den här diskussionen handlar om innehåll på en F1-nyhetssajt och inte om vilka slags kroppar som gör dig eller någon annan kåt.Gösta skrev:Så vad är problemet?? Alla som kollar F1 är inte som anfran, anfran och hans likasinnade är fortfarande i minoritet och kan inte anses vara representativa för männen eller F1 publiken.
"DET ÄR ALDRIG FÖRSENT ATT KÖPA SIG EN LYCKLIG BARNDOM"
(Hamilton ser lite svart ut när jag tittar på honom. Undrar om det gör mig till rasist?)
(Hamilton ser lite svart ut när jag tittar på honom. Undrar om det gör mig till rasist?)
-
-
Lite överallt bland er som tar F1 på större allvar än det förtjänar.Cheever skrev:Var ser du dom?Gösta skrev: Men blir lite irriterad när det kommer nymoralister och frikyrkopatrask.
F1 är en kringflackande cirkus, en jätteindustri i underhållningsbranchen, flärd, pengar, glamour, champagne, glitter, kvinnor, privatjetplan, mm. Vill du slippa allt detta så rekomenderar jag damfotboll. Där består kvinnoflärden av Viktoria svennson och Pia Sundhage väl dolda (som tur är) under träningsoveraller och champagnedoften är utbytt mot linementstank.
"DET ÄR ALDRIG FÖRSENT ATT KÖPA SIG EN LYCKLIG BARNDOM"
-
-
Knappast frikyrklig, han var katolsk präst. I övrigt så stämde ingenting hos honom. Han gjorde ju även succe i Aten OS.Flamman skrev:Var det inte en av dem som sprang ute på Silverstone för några år sen? Hette han inte pastor Horan dessutom?Cheever skrev:Var ser du dom?Gösta skrev: Men blir lite irriterad när det kommer nymoralister och frikyrkopatrask.
http://www.youtube.com/watch?v=Cx1TDFV5 ... re=related
http://www.youtube.com/watch?v=7mKilWYY ... re=related
Brain dead, total amnesia,
Get some mental anasthesia.
And if I can't be wrong I could be right.
I.Kilmister
Get some mental anasthesia.
And if I can't be wrong I could be right.
I.Kilmister
-
-
Klart de ska vara kvar!
Om jag får klaga lite måste jag ändå säga att kvalitén över lag sjunkit vad det gäller grid girlsen och pit babsen. Förr var de något utöver det vanliga, idag tycker jag de ser ut som vilka som helst.
Om jag får klaga lite måste jag ändå säga att kvalitén över lag sjunkit vad det gäller grid girlsen och pit babsen. Förr var de något utöver det vanliga, idag tycker jag de ser ut som vilka som helst.
Men det är ju hyfsat konsekvent ändå. Sitter du i en Ferrari så får du böter, men sitter du i en McLaren så tappar du placering eller blir diskad.
Kan någon på fullt allvar verkligen påstå att Ferrari inte är gynnade av FIA? -AndersF1
Kan någon på fullt allvar verkligen påstå att Ferrari inte är gynnade av FIA? -AndersF1
-
-
- Varnad
-