Formula Unas och andra pitbabes

Kungaklassen av motorsport...

Ska Forza Motorsport visa bilder på "pitbabes"?

1. Nej, det är förlegat och ska undvikas.
12
23%
2. Nja, några gånger under säsongen gör inget.
6
12%
3. Ja, vi vill se dem ännu oftare!
34
65%

Antal röster: 52

Användarens profilbild
ANFRAN

Inlägg av ANFRAN »

Gösta skrev:Så vad är problemet?? Alla som kollar F1 är inte som anfran, anfran och hans likasinnade är fortfarande i minoritet och kan inte anses vara representativa för männen eller F1 publiken.
Men allvarligt alltså: Vad är ditt problem? Du får kolla på och runka till precis vad du vill – jag bryr mig inte. Jag önskar bara att du kunde tänka likadant om andra. Och förstå att den här diskussionen handlar om innehåll på en F1-nyhetssajt och inte om vilka slags kroppar som gör dig eller någon annan kåt.
Användarens profilbild
jokan

Inlägg av jokan »

man undrar bara, vad är det som är så provocerande med pitbabes?för första gången så står jag? på Göstas sida!! men det är ju en sak fråga (ok Gösta) Ärligt alltså vi är väl de flesta hetero män som funkar på naturligt sätt eller?
Vafan med så j...a mycket skit som äccelsten o co gör o hittar på nu för tiden med vår älskade sport så får vi väll va glada åt lite snygga brudar.
Och nu handlar det inte om att göra F1 till sm i masturbation.
Som vissa tror.
Williams är bara en språngbräda inför 2013..
Gösta

Inlägg av Gösta »

ANFRAN skrev:
Gösta skrev:Så vad är problemet?? Alla som kollar F1 är inte som anfran, anfran och hans likasinnade är fortfarande i minoritet och kan inte anses vara representativa för männen eller F1 publiken.
Men allvarligt alltså: Vad är ditt problem? Du får kolla på och runka till precis vad du vill – jag bryr mig inte. Jag önskar bara att du kunde tänka likadant om andra. Och förstå att den här diskussionen handlar om innehåll på en F1-nyhetssajt och inte om vilka slags kroppar som gör dig eller någon annan kåt.
Jag har inget alls problem, inget värt att nämna jämfört med dina. Anfran, du måste ha missat något väsentligt. Pittbabes är inga onaniobjekt, de är vackra kvinnor, inget annat. Jag tänker precis likadant om andra, vill inte förvägra någon någonting. En bild på pitbabes är lika rellevant som en bild på en hög med däck, eller en bild på dvärgen Eccelstone promenerandes med sin jätte till fru. Men blir lite irriterad när det kommer nymoralister och frikyrkopatrask.
"DET ÄR ALDRIG FÖRSENT ATT KÖPA SIG EN LYCKLIG BARNDOM"

(Hamilton ser lite svart ut när jag tittar på honom. Undrar om det gör mig till rasist?)
Användarens profilbild
Cheever

Inlägg av Cheever »

Gösta skrev: Men blir lite irriterad när det kommer nymoralister och frikyrkopatrask.
Var ser du dom?
I was misled and that is the way it went
Gösta

Inlägg av Gösta »

Cheever skrev:
Gösta skrev: Men blir lite irriterad när det kommer nymoralister och frikyrkopatrask.
Var ser du dom?
Lite överallt bland er som tar F1 på större allvar än det förtjänar.

F1 är en kringflackande cirkus, en jätteindustri i underhållningsbranchen, flärd, pengar, glamour, champagne, glitter, kvinnor, privatjetplan, mm. Vill du slippa allt detta så rekomenderar jag damfotboll. Där består kvinnoflärden av Viktoria svennson och Pia Sundhage väl dolda (som tur är) under träningsoveraller och champagnedoften är utbytt mot linementstank.
"DET ÄR ALDRIG FÖRSENT ATT KÖPA SIG EN LYCKLIG BARNDOM"

(Hamilton ser lite svart ut när jag tittar på honom. Undrar om det gör mig till rasist?)
Användarens profilbild
Flamman

Inlägg av Flamman »

Cheever skrev:
Var ser du dom?
Var det inte en av dem som sprang ute på Silverstone för några år sen? Hette han inte pastor Horan dessutom?
Användarens profilbild
Christoffer

Inlägg av Christoffer »

Flamman skrev:
Cheever skrev:
Var ser du dom?
Var det inte en av dem som sprang ute på Silverstone för några år sen? Hette han inte pastor Horan dessutom?
Knappast frikyrklig, han var katolsk präst. I övrigt så stämde ingenting hos honom. Han gjorde ju även succe i Aten OS.
http://www.youtube.com/watch?v=Cx1TDFV5 ... re=related
http://www.youtube.com/watch?v=7mKilWYY ... re=related
Brain dead, total amnesia,
Get some mental anasthesia.
And if I can't be wrong I could be right.
I.Kilmister
Användarens profilbild
Flamman

Inlägg av Flamman »

Det var ena riktiga surpuppor som klev av gridden idag, de två första töserna såg ut som om de fått jobbet att tömma bajamajorna, den tredje man såg i bild log mot kameran i alla fall. Kanske hade hon lämnat något åt de andra två....?
Användarens profilbild
menthol

Inlägg av menthol »

Klart de ska vara kvar!

Om jag får klaga lite måste jag ändå säga att kvalitén över lag sjunkit vad det gäller grid girlsen och pit babsen. Förr var de något utöver det vanliga, idag tycker jag de ser ut som vilka som helst. :down:
Men det är ju hyfsat konsekvent ändå. Sitter du i en Ferrari så får du böter, men sitter du i en McLaren så tappar du placering eller blir diskad.
Kan någon på fullt allvar verkligen påstå att Ferrari inte är gynnade av FIA?
-AndersF1
Användarens profilbild
platt

Inlägg av platt »

Dom kan ta bort dom helt nu när dom har ställt ut grabbar på griden, dom är vare sig snygga eller upphetsande :D
Användarens profilbild
Jari
Varnad
Varnad

Inlägg av Jari »

I Singapore var det några söta...
Nu får mumindalens invånare ge fan i att hacka på morran!
Användarens profilbild
platt

Inlägg av platt »

Jag mins med förskräckelse Belgiens GP. Det var otäck Mardrömmar lång tid efter det.