Tja, tycker du verkligen att Massa är sämst i fältet? Det är ju nämligen vad som påstås här.Blomman skrev:Varför strider du så hårt för Massa? Är han verkligen så bra? Extremt ojämn. I sina bästa dagar oslagbar, när det går mindre bra är han sist, två varv efter....Titta på Kubica som är raka motsatsen, jämnheten själv och detta i en bil som är klart långsammare än Ferrari o Mclaren. Båda med i VM-toppen men vem är bäst?EnzoF1 skrev:De där stunderna räcker tydligen ganska långt, till både VM-ledning och nu andra plats i mästerskapet. Före giganter som Alonso, Kimi och inte minst Webber.Depeche skrev: Det var ju lite speciellt race igår så att förare som Kubica och Webber (som väl är bland de stabilare förarna ändå vad gäller större misstag) båda gjorde misstag är väl inte så konstigt.
Fanns väl nästan ingen som inte körde eller snurrade av igår.
Webber och Kubica hade väl åtminstone bra racefart i jämförelse med Massa som knappt tog sig förbi Force India-bilarna.
Vem vill ha Button och Heidfeld ? Ja inte vet jag men att de är bättre än Massa trots att de har det tufft mot sina stallkamrater tvivlar jag inte på.
Massa kommer aldrig i mina ögon vara en komplett F1-förare.
Han har sina stunder när allt är perfekt som bil, väder och när han slipper trafik men mer är det inte.
JB
Jag vidhåller min ståndpunkt att Massa när han är som bäst är snabbare än Kimi, men även att han när han är som sämst är betydligt sämre än Kimis lägsta nivå.
Jag säger inte nåt ont om Kubica, tvärtom.
Det tillhör väl dessutom inte vanligheterna att han är två varv efter heller för den delen, som du ju insinuerar.