SPANIENS GP 2008 - CIRCUIT DE CATALUNYA
-
-
-
-
Han vinkar från båren!
Puuuh skönt!
Fick mig att tänka på en av de roligaste kommenter jag hört i hela mitt liv.
Det var på vår forza resa när vi var på Alun grilli och det satt en bild på Jochen Mass där varpå (jag tror det var Gösta) som utbrast "Där är ju han som MÖRDADE Villenuve!!
Puuuh skönt!
Fick mig att tänka på en av de roligaste kommenter jag hört i hela mitt liv.
Det var på vår forza resa när vi var på Alun grilli och det satt en bild på Jochen Mass där varpå (jag tror det var Gösta) som utbrast "Där är ju han som MÖRDADE Villenuve!!
Lite äldre, lite långsammare
-
-
-
-
Jo, den såg konstig ut.
Flavio spände bågen lite för hårt?
Hur är det man säger: Bättre lyssna till den sträng som brast, än att aldrig spänna en båge.
Bra satsat Renault!
Bra kört Alonso!
Flavio spände bågen lite för hårt?
Hur är det man säger: Bättre lyssna till den sträng som brast, än att aldrig spänna en båge.
Bra satsat Renault!
Bra kört Alonso!
Eminem sjunger: It puts the lotion on its skin or else it gets the hose again. Americana när det är som bäst och jag ryser.
-
-
-
itv. web.
Han har ont i armbågen och en förmodad hjärnskakning.
Man intervjuar även Alonso som är nöjd "the blown engine" till trots.
Han har ont i armbågen och en förmodad hjärnskakning.
Man intervjuar även Alonso som är nöjd "the blown engine" till trots.
Senast redigerad av bilpojke#1 den sön apr 27, 2008 15:25, redigerad totalt 1 gång.
Eminem sjunger: It puts the lotion on its skin or else it gets the hose again. Americana när det är som bäst och jag ryser.
-
-
-
-
-
-
har en video på heikkis krasch, ligger fortfarande ute. brukar försvinna snabbt som attans
http://f1bloggen.se/2008/04/27/heikki-k ... i-spanien/
http://f1bloggen.se/2008/04/27/heikki-k ... i-spanien/
daniel @ http://f1bloggen.se
-
Hade du bra plats? Hur var vädret??Jari skrev:Ser ut som om jag måste bevista eventet på plats...
Vi som satt i sverige hade bra bildmottagning från spanien och vädret såg ut att vara varmt och fint därnere!!
"DET ÄR ALDRIG FÖRSENT ATT KÖPA SIG EN LYCKLIG BARNDOM"
(Hamilton ser lite svart ut när jag tittar på honom. Undrar om det gör mig till rasist?)
(Hamilton ser lite svart ut när jag tittar på honom. Undrar om det gör mig till rasist?)
-
-
-
-
-
Det är i stort sett omöjligt att på något vis röra benen eller att "dra upp dem" i cookpit.platt skrev:När det gäller HK´s smäll, borde inte cockpiten var intakt efter en son smäll det var ju ett stort hål vid fötterna. Han måste ha dragit upp dom innan smällen annars så borde han skadat sig mer än han gjorde
Jag tror inte att fötterna tagit någon skada allls och tuben ser ut som den ska göra vid en ev krock
Lite äldre, lite långsammare
-
-
-
loppet sög ju!
Nån mer som tycker f1 suger oavsett vem som vinner??
Detta loppet var ju så otroligt knasigt trååååååkigt!
Förslag på vad man ska kolla på istället.... lr kanske berätta när dom tänkt göra det värt att kolla på igen...jag ger snart upp på denna s k sport efter 10 år nu
...bah...
Förslag på vad man ska kolla på istället.... lr kanske berätta när dom tänkt göra det värt att kolla på igen...jag ger snart upp på denna s k sport efter 10 år nu
...bah...
-
Re: loppet sög ju!
Inget konstigt alls egentligen. Omkörningar (på banan) är det man vill se och som ger ett underhållningsvärde. För att de ska kunna ske krävs antingen ett grovt förarmisstag eller att den efterföljande bilen är markant snabbare. Vad händer då om man först kör en "kvalificering" som resulterar i att den snabbaste startar först och den långsammaste sist...?mahho skrev:Nån mer som tycker f1 suger oavsett vem som vinner??
-
Snurrigt. Hur knasig kan man vara, Sitter man och tittar på bilar som kör runt i 66 varv och tycker det är tråkigt varför tittar du inte på UR på ett án.mahho skrev:Nån mer som tycker f1 suger oavsett vem som vinner??
...bah...
Frågan/påståendet går knappt att kommentera
-
Sätter man sig rätt upp o ner en söndag em. och förväntar sig action i likhet med en Hollywood producerad rulle så skulle nog dom flesta som följer F1 bli besvikna... NASCAR/CART/IRL erbjuder den formen, Hollywood producerad eller inte... Onkel Sam till trots .mahho skrev:Nån mer som tycker f1 suger oavsett vem som vinner??
...bah...
Ett F1 race börjar oftats ett par - tre dagar innan race (om inte flera år innan, beroende på sparade data) så just därför så blir en race helg så f*rbannat spännande att följa... träningar, kval... hur mycket soppa under kval... osv.
Blir sen racet händelserikt så är det bara en bonus
-
jo..jag är fett knasig!!
Självklart är jag helt dum i huvudet som glor på paraden i 90min lr vad nu är på söndagar och klagar...det erkänner jag! Men att säga att OM det blir ett spännande race så är det en bonus... ?
Jag följer MotoGP vilket är en helt annan värld....racing som det borde vara tycker lilla jag iaf...
never mind me...
Jag följer MotoGP vilket är en helt annan värld....racing som det borde vara tycker lilla jag iaf...
never mind me...
-
Re: jo..jag är fett knasig!!
Följer också MotoGP (hellre än F1 om jag var tvingad att välja) men det är ju en helt annan typ av racing... kval med absolut maxad setup med däck som klarar max två varv, med tur, + racing utan depå (om det inte blir regn).mahho skrev: Jag följer MotoGP vilket är en helt annan värld....racing som det borde vara tycker lilla jag iaf...
never mind me...
Visst, jag kan hålla med dig att "spännande race en bonus" känns lite andefattigt men det är väl kanske lite baksidan med den typen av racing... men det är hela upplägget som gäller, tilläggas bör att när Rossi satt på Repsol Hondan så var det inte så jävla frän racing heller