Vad är din känsla för Lewis Hamilton?
-
1995 fick Damon Hill mordhot av tyska fans inför Tysklands GP - både via brev och via uppmaningar på internet och på läktarna med banderoller.
Schumacher uttalade sig inte såvitt jag kan minnas om dessa fans beteende då. Det finns väl heller inte mycket anledning till att Alonso ska uttalas sig nu mot dessa idioter då vad han än säger kommer att vinklas ändå.
Eftersom det väl inte är någon som tror att Alonso sympatiserar med sådant här, lika lite som att Schumacher sympatiserade med mordhot mot Damon Hill, så finns det ingen anledning att ge idioterna ännu mer uppmärksamhet.
Schumacher uttalade sig inte såvitt jag kan minnas om dessa fans beteende då. Det finns väl heller inte mycket anledning till att Alonso ska uttalas sig nu mot dessa idioter då vad han än säger kommer att vinklas ändå.
Eftersom det väl inte är någon som tror att Alonso sympatiserar med sådant här, lika lite som att Schumacher sympatiserade med mordhot mot Damon Hill, så finns det ingen anledning att ge idioterna ännu mer uppmärksamhet.
Medlem 003 i Svenska Felipe Massa-klubben "Bortom all sans och vett"
Nico Rosberg:I feel more German than I feel Finnish. I don't think of myself as being Finnish
Nico Rosberg:I feel more German than I feel Finnish. I don't think of myself as being Finnish
-
Det går ju otroligt bra för Hamiltons självbiografi, dem reas just nu ut för 99p och skulle från början kosta 20£.
http://www.planet-f1.com/story/0,18954, ... 70,00.html
Jag tror absolut att hans framgångar under sitt första år blev för mycket för honom och han ser sig nu som "best ever in F1". Och vad gör han obscena gester åt Fisichella för? Underbart att han kom i mål efter Fisi i Bahrain.
http://www.planet-f1.com/story/0,18954, ... 70,00.html
Jag tror absolut att hans framgångar under sitt första år blev för mycket för honom och han ser sig nu som "best ever in F1". Och vad gör han obscena gester åt Fisichella för? Underbart att han kom i mål efter Fisi i Bahrain.
-
-
Inte lätt för LH med en sådan bil.
http://www.clipfish.de/formel1/player.p ... NTQ2MjU%3D
http://www.clipfish.de/formel1/player.p ... NTQ2MjU%3D
-
-
-
-
-
-
-
-
Man ska inte dra alla över samma kamGösta skrev:Även jag hyser den största antipati för den killen, hans far, arbetsgivare, chef, och övriga arbetskollegor.
Du sårar mig när du hoppar på så många i McLaren
Var inte du en f.d korg gosse en gång?.
Fick du inte lära dig det 11 budordet. Man ska älska Ron
Senast redigerad av olag den ons apr 16, 2008 20:00, redigerad totalt 1 gång.
FIA = Ferrari International Assistance
-
-
-
-
-
Jag bryter trenden här.
Lewis har varit helt magnifik i sitt första år inom F1. Dessutom är det skönt med någon som är välartikulerad och klarar av att svara på frågor utan att enbart säga plattityder som "Thank you to the team", dessutom så skyller han inte ifrån sig på alla andra vid eventuella misstag som Massa och Alonso gör.
Lewis har varit helt magnifik i sitt första år inom F1. Dessutom är det skönt med någon som är välartikulerad och klarar av att svara på frågor utan att enbart säga plattityder som "Thank you to the team", dessutom så skyller han inte ifrån sig på alla andra vid eventuella misstag som Massa och Alonso gör.
Brain dead, total amnesia,
Get some mental anasthesia.
And if I can't be wrong I could be right.
I.Kilmister
Get some mental anasthesia.
And if I can't be wrong I could be right.
I.Kilmister
-
- Varnad
-
Jag är 31 år och jobbar på det statliga postverket eller ska jag skriva kungliga posteverket?Cuscino skrev:Låter inte som om du skulle vara gammal nog för att ha ett jobb...Jacob skrev:Nu är det eftermiddag. Jag har under hela dagen på jobbet känt en malande avsky för lillkisen i McLaren bilen och hans lilla pappa!
Jag tycker inte om Lewis idag heller!
Och jag spyr på Peter Winsdór i F1 racing som redan efter en säsong skriver om Lillkisen som en av de bästa genom tiderna....
Fast det är klart jag gillade ju inte Senna och Schumi till en början heller...
Lite äldre, lite långsammare
-
- Varnad
-
-
-
Hans första säsong var väl inge vassare än Damon Hills första säsong 1993.platt skrev:Jag har aldrig gillat skomakaren!
LH är den bästa rookyn genom tiderna, sen får vi se om han kan bli något mer Även om han är en slemprop
Damon var då tillbakahållen av stallorder och betänk att han bröt 3 st lopp i ledning med punktering och motorproblem.
Jag tycker inte på något vis att Damon ska rankas med Schumi - Senna & co fastän han hade mitt fulla stöd när det begav sig.
Med tanke på ovanstående så blir jag bitter på uppskrivningarna av Lewis.
Va fan han vann 4 lopp i fältets absolut bäästa bil och lyckades med konststycket att krascha i en depå och missa mästerskapet pga gummiarmar
-
-
-
Han är redan mer än en slempropp.platt skrev:Men kan han bli något mer än en slempropGösta skrev:Han är redan något.platt skrev: LH är den bästa rookyn genom tiderna, sen får vi se om han kan bli något mer
"DET ÄR ALDRIG FÖRSENT ATT KÖPA SIG EN LYCKLIG BARNDOM"
(Hamilton ser lite svart ut när jag tittar på honom. Undrar om det gör mig till rasist?)
(Hamilton ser lite svart ut när jag tittar på honom. Undrar om det gör mig till rasist?)
-
- Varnad
Själv kommer jag osökt att tänka på en svensk som i flera år satt i "den bästa bilen" men aldrig lyckades vinna...platt skrev:Det är många som har suttit i fältets bästa bil och varit långt från att vinna ett lopp. Han van 4 lopp i sin första säsong han var 12 gånger på pallen av 17 det är inte dåligt för en rooky, men ändå van han inte WM
Nu får mumindalens invånare ge fan i att hacka på morran!
-
Jaha Jari!Jari skrev:Själv kommer jag osökt att tänka på en svensk som i flera år satt i "den bästa bilen" men aldrig lyckades vinna...platt skrev:Det är många som har suttit i fältets bästa bil och varit långt från att vinna ett lopp. Han van 4 lopp i sin första säsong han var 12 gånger på pallen av 17 det är inte dåligt för en rooky, men ändå van han inte WM
Du menar Keijo Rosberg (född i solna) som körde på williams och McLaren i slutet av sin karriär och aldrig vann eller?
-
-
- Varnad
Det gjorde honom inte svensk. Hans far pluggade då till veterinär i Stockholm och mig veterligen körde han alltid med finsk licens och den finska nationalsången spelades för honom åtminstone 5 gånger i F1. Den spelades dessutom när 1982's VM-titel delades ut så något lyckades han ju vinna, eller hur. Det finns en svensk som Aldrig lyckades vinna något lopp i F1 trots att han suttit i både världens mest framgångsarika stall och världens näst mest framgångsrika stall i flera år.Jacob skrev:Jaha Jari!Jari skrev:Själv kommer jag osökt att tänka på en svensk som i flera år satt i "den bästa bilen" men aldrig lyckades vinna...platt skrev:Det är många som har suttit i fältets bästa bil och varit långt från att vinna ett lopp. Han van 4 lopp i sin första säsong han var 12 gånger på pallen av 17 det är inte dåligt för en rooky, men ändå van han inte WM
Du menar Keijo Rosberg (född i solna) som körde på williams och McLaren i slutet av sin karriär och aldrig vann eller?
-
- Varnad
-
Jari skrev:Det gjorde honom inte svensk. Hans far pluggade då till veterinär i Stockholm och mig veterligen körde han alltid med finsk licens och den finska nationalsången spelades för honom åtminstone 5 gånger i F1. Den spelades dessutom när 1982's VM-titel delades ut så något lyckades han ju vinna, eller hur. Det finns en svensk som Aldrig lyckades vinna något lopp i F1 trots att han suttit i både världens mest framgångsarika stall och världens näst mest framgångsrika stall i flera år.Jacob skrev:Jaha Jari!Jari skrev: Själv kommer jag osökt att tänka på en svensk som i flera år satt i "den bästa bilen" men aldrig lyckades vinna...
Hmm Du kan inte mena Lillä-Lövis va?
Vette fan om Onyx är världens näst mest framgångsrika stall.
Vem kan det då vara??
Slim Borgudd?
Nää kom igen nu, mer ledtrådar.
-
- Varnad
-
Jari skrev:Du skojar va?
Han körde lite fler bilar än Onyx, så du vet...
Klart som fan jag vet han körde spirit - Tyrell - hade kontrakt med Toleman men dom hade inga däck - Ferrari 2 säsonger och Ferrrari är väl det överlägstet mest vinnande teamet genom tiderna? Mc Laren en säsong (näst mest framgångsrikt) Ligier en säsong samt Onyx 2 säsonger samt en tragiskt avslutning i Footwork ATS.
Du skrev nämligen att han körde 2 säsonger i F1:s näst mest framgångsrika stall. Eftersom inte Ferrari är det så trodde jag att Du syftade på Onyx.....
Hursomhelst. Nu är det dags att helgäcklas av Lewis
-
-
- Varnad
Nej, det skrev jag inte. Jag skrev "trots att han suttit i både världens mest framgångsarika stall och världens näst mest framgångsrika stall i flera år."Jacob skrev:Jari skrev:Du skojar va?
Klart som fan jag vet han körde spirit - Tyrell - hade kontrakt med Toleman men dom hade inga däck - Ferrari 2 säsonger och Ferrrari är väl det överlägstet mest vinnande teamet genom tiderna? Mc Laren en säsong (näst mest framgångsrikt) Ligier en säsong samt Onyx 2 säsonger samt en tragiskt avslutning i Footwork ATS.
Du skrev nämligen att han körde 2 säsonger i F1:s näst mest framgångsrika stall. Eftersom inte Ferrari är det så trodde jag att Du syftade på Onyx.....
Övertolka gärna det skrivna ordet eller läs det som det är skrivet. Hur som helst hade han flera år på sig i världens genom tiderna två bästa stall utan att lyckas vinna något om man nu inte vill räkna en handfull pallplatser som vinster. Skillnaden mot t.ex Keke som faktiskt kan titulera sig världsmästare i Formel 1 är skyhög...
-
Är det Rony P. som du vill ha sagt eller är du för blyg för att säga det för att han inte är FinneJari skrev:Nej, det skrev jag inte. Jag skrev "trots att han suttit i både världens mest framgångsarika stall och världens näst mest framgångsrika stall i flera år."Jacob skrev:Jari skrev:Du skojar va?
Övertolka gärna det skrivna ordet eller läs det som det är skrivet. Hur som helst hade han flera år på sig i världens genom tiderna två bästa stall utan att lyckas vinna något om man nu inte vill räkna en handfull pallplatser som vinster. Skillnaden mot t.ex Keke som faktiskt kan titulera sig världsmästare i Formel 1 är skyhög...
-
Guuud vad kul det var och vad provocerande jag tydligen kan vara.
Jari jag förstår vad Du menar!!
Jag skojjade bara lite. Lill-Lövis är bland de sämsta som någonsin kört för Ferrari och för McLaren. Han klarade väl som bäst att kvala som nr 16 och han lyckades även med att köra över ett rådjur i Österike 1987.
Nog om det. Denna tråd handlar om våra känslor för Lewis och jag kan väl meddela att att jag även efter 2-3 stadiga groggar fortfarande känner en avsky (som kanske ska tolkas som avundsjuka) för din lilla kisen!
Jari jag förstår vad Du menar!!
Jag skojjade bara lite. Lill-Lövis är bland de sämsta som någonsin kört för Ferrari och för McLaren. Han klarade väl som bäst att kvala som nr 16 och han lyckades även med att köra över ett rådjur i Österike 1987.
Nog om det. Denna tråd handlar om våra känslor för Lewis och jag kan väl meddela att att jag även efter 2-3 stadiga groggar fortfarande känner en avsky (som kanske ska tolkas som avundsjuka) för din lilla kisen!
-
Det här är ju hemskt ska vi inte hurra för dom som är bra utan att ta hänsyn till om dom är snyggare än du eller om den personen har legat mer i silen en du fan vist fan är han bra även om han är en slempropp jag hurrar på alla som är bäst . Men mest om han kör en McLaren och inte heter skomakaren i efternamn
-
OK platt!platt skrev:Det här är ju hemskt ska vi inte hurra för dom som är bra utan att ta hänsyn till om dom är snyggare än du eller om den personen har legat mer i silen en du fan vist fan är han bra även om han är en slempropp jag hurrar på alla som är bäst . Men mest om han kör en McLaren och inte heter skomakaren i efternamn
Du tycker att Lewis är som Du utrycker det en bra "rooky"
Jag avskyr honom och tycker att han har några WDC kvar och minst 10 år kvar att bevisa!
Vi tycker inte lika helt enkelt!
-
Förklara dig ?vad är det vi inte tycker lika om?Jacob skrev:OK platt!platt skrev:Det här är ju hemskt ska vi inte hurra för dom som är bra utan att ta hänsyn till om dom är snyggare än du eller om den personen har legat mer i silen en du fan vist fan är han bra även om han är en slempropp jag hurrar på alla som är bäst . Men mest om han kör en McLaren och inte heter skomakaren i efternamn
Jag avskyr honom och tycker att han har några WDC kvar och minst 10 år kvar att bevisa!
-
Inte ´fan vet jag!platt skrev:Förklara dig ?vad är det vi inte tycker lika om?Jacob skrev:OK platt!platt skrev:Det här är ju hemskt ska vi inte hurra för dom som är bra utan att ta hänsyn till om dom är snyggare än du eller om den personen har legat mer i silen en du fan vist fan är han bra även om han är en slempropp jag hurrar på alla som är bäst . Men mest om han kör en McLaren och inte heter skomakaren i efternamn
Nu är det morgon här i västerås och jag känner att jag.........INTE tycker om Lewis. Men jag gillar Gösta
-
-
-
Jacob skrev:Det var ju inte mina strumpor dom tillhörde faktiskt en dam som hade den icke goda smaken att vilja umgås med migGösta skrev:Jag hatar också Hamilton
Jag gillar dig med. Du är så söt med strumpor med Musse Pigg på.
Du var en UNDERBAR resekamrat påden resan. Kreativ, amorös, kärvänlig och kul.
"DET ÄR ALDRIG FÖRSENT ATT KÖPA SIG EN LYCKLIG BARNDOM"
-
-
-