Vad är din känsla för Lewis Hamilton?

Kungaklassen av motorsport...

Vad är din känsla för Lewis Hamilton?

Jag älskar killen!
3
3%
Jag beundrar killen!
26
30%
Han verkar okej!
12
14%
Vet inte, är likgiltig.
3
3%
Han börjar irritera mig!
20
23%
Tycker inte om honom!
14
16%
Hatobjekt!
9
10%

Antal röster: 87

Användarens profilbild
LuckyStrike1

Inlägg av LuckyStrike1 »

1995 fick Damon Hill mordhot av tyska fans inför Tysklands GP - både via brev och via uppmaningar på internet och på läktarna med banderoller.

Schumacher uttalade sig inte såvitt jag kan minnas om dessa fans beteende då. Det finns väl heller inte mycket anledning till att Alonso ska uttalas sig nu mot dessa idioter då vad han än säger kommer att vinklas ändå.

Eftersom det väl inte är någon som tror att Alonso sympatiserar med sådant här, lika lite som att Schumacher sympatiserade med mordhot mot Damon Hill, så finns det ingen anledning att ge idioterna ännu mer uppmärksamhet.
Medlem 003 i Svenska Felipe Massa-klubben "Bortom all sans och vett"

Nico Rosberg:I feel more German than I feel Finnish. I don't think of myself as being Finnish
Användarens profilbild
Dagon

Inlägg av Dagon »

Det går ju otroligt bra för Hamiltons självbiografi, dem reas just nu ut för 99p och skulle från början kosta 20£.
http://www.planet-f1.com/story/0,18954, ... 70,00.html

Jag tror absolut att hans framgångar under sitt första år blev för mycket för honom och han ser sig nu som "best ever in F1". Och vad gör han obscena gester åt Fisichella för? Underbart att han kom i mål efter Fisi i Bahrain.
Användarens profilbild
olag

Inlägg av olag »

FIA = Ferrari International Assistance
Användarens profilbild
platt

Inlägg av platt »

olag skrev:En ny Hamilton har blivit till.

http://www.formula1.com/news/headlines/2008/4/7631.html
Ska han vara arvtagare till namnet Slempropp efter LH
Användarens profilbild
Jacob

Inlägg av Jacob »

Jag gillar INTE Lewis
Lite äldre, lite långsammare :smash: :zz: :zz:
Geer

Inlägg av Geer »

Inte lätt för LH med en sådan bil.
http://www.clipfish.de/formel1/player.p ... NTQ2MjU%3D
Användarens profilbild
olag

Inlägg av olag »

Då är det en större bedrift att han slogs om vm titeln till sista loppet :D

Tråkigt att det inte är på engelska för jag kan bara fula ord på tyska. :roll:
Användarens profilbild
Jacob

Inlägg av Jacob »

Imorse när jag vaknade så kände jag att jag fortfarande kände avsky inför Lewis
Geer

Inlägg av Geer »

Jacob skrev:Imorse när jag vaknade så kände jag att jag fortfarande kände avsky inför Lewis
Så du tänkte på Lewis i morse :hmm: Måste vara hatkärlek :lol:
Användarens profilbild
Jacob

Inlägg av Jacob »

Kan inte sluta tänka på honom. Jag har honom på hjärnan, jag gör tom tummen upp och ler så fort jag ser en kamera
Användarens profilbild
Jacob

Inlägg av Jacob »

Nu är det eftermiddag. Jag har under hela dagen på jobbet känt en malande avsky för lillkisen i McLaren bilen och hans lilla pappa!
Gösta

Inlägg av Gösta »

Även jag hyser den största antipati för den killen, hans far, arbetsgivare, chef, och övriga arbetskollegor.
"DET ÄR ALDRIG FÖRSENT ATT KÖPA SIG EN LYCKLIG BARNDOM"

(Hamilton ser lite svart ut när jag tittar på honom. Undrar om det gör mig till rasist?)
Användarens profilbild
platt

Inlägg av platt »

Gösta skrev:Även jag hyser den största antipati för den killen, hans far, arbetsgivare, chef, och övriga arbetskollegor.
Dina arbetskolleger :quest:
Det var lite hårt tycker jag inte behöver du dra in HK och dom andra duktiga arbetande personalen, bara för du kräks på LH och Ron
Användarens profilbild
olag

Inlägg av olag »

Gösta skrev:Även jag hyser den största antipati för den killen, hans far, arbetsgivare, chef, och övriga arbetskollegor.
Man ska inte dra alla över samma kam :evil:

Du sårar mig när du hoppar på så många i McLaren :cry:

Var inte du en f.d korg gosse en gång?.
Fick du inte lära dig det 11 budordet. Man ska älska Ron :D
Senast redigerad av olag den ons apr 16, 2008 20:00, redigerad totalt 1 gång.
Användarens profilbild
Jacob

Inlägg av Jacob »

Det är kväll!
Jag provar att trycka antidepresiva men....
Jag kan fortfarande inte med Lewis Hamilton!!!
Användarens profilbild
platt

Inlägg av platt »

Har du provat att blunda och tänka på något roligt som kanske kan ändra på dit ilamående när det gäller LH :D
Användarens profilbild
Jacob

Inlägg av Jacob »

platt skrev:Har du provat att blunda och tänka på något roligt som kanske kan ändra på dit ilamående när det gäller LH :D
Näää Det går inte....
Användarens profilbild
Cuscino

Inlägg av Cuscino »

Jacob skrev:Nu är det eftermiddag. Jag har under hela dagen på jobbet känt en malande avsky för lillkisen i McLaren bilen och hans lilla pappa!
Låter inte som om du skulle vara gammal nog för att ha ett jobb...
Användarens profilbild
Christoffer

Inlägg av Christoffer »

Jag bryter trenden här.
Lewis har varit helt magnifik i sitt första år inom F1. Dessutom är det skönt med någon som är välartikulerad och klarar av att svara på frågor utan att enbart säga plattityder som "Thank you to the team", dessutom så skyller han inte ifrån sig på alla andra vid eventuella misstag som Massa och Alonso gör.
Brain dead, total amnesia,
Get some mental anasthesia.
And if I can't be wrong I could be right.
I.Kilmister
Användarens profilbild
Jari
Varnad
Varnad

Inlägg av Jari »

Snudd på genialiskt att lyckas förlora vm-titeln som var i stort sett säker redan flera lopp innan det sista och sen gnälla på allt annat än sig själv?
Nu får mumindalens invånare ge fan i att hacka på morran!
Användarens profilbild
Jacob

Inlägg av Jacob »

Cuscino skrev:
Jacob skrev:Nu är det eftermiddag. Jag har under hela dagen på jobbet känt en malande avsky för lillkisen i McLaren bilen och hans lilla pappa!
Låter inte som om du skulle vara gammal nog för att ha ett jobb...
Jag är 31 år och jobbar på det statliga postverket eller ska jag skriva kungliga posteverket?
Jag tycker inte om Lewis idag heller!
Och jag spyr på Peter Winsdór i F1 racing som redan efter en säsong skriver om Lillkisen som en av de bästa genom tiderna....

Fast det är klart jag gillade ju inte Senna och Schumi till en början heller...
Användarens profilbild
Jari
Varnad
Varnad

Inlägg av Jari »

Jag gillade Schumi 1988, men sen dess har det gått utför. Vissa dagar nu för tiden kan jag glömma att ogilla honom, men det brukar gå över ganska snabbt.
Användarens profilbild
platt

Inlägg av platt »

Jag har aldrig gillat skomakaren! :D
LH är den bästa rookyn genom tiderna, sen får vi se om han kan bli något mer :quest: Även om han är en slemprop
Gösta

Inlägg av Gösta »

platt skrev: LH är den bästa rookyn genom tiderna, sen får vi se om han kan bli något mer :quest:
Han är redan något. :D

(Hamilton ser lite svart ut när jag tittar på honom. Undrar om det gör mig till rasist?)
Användarens profilbild
Jacob

Inlägg av Jacob »

platt skrev:Jag har aldrig gillat skomakaren! :D
LH är den bästa rookyn genom tiderna, sen får vi se om han kan bli något mer :quest: Även om han är en slemprop
Hans första säsong var väl inge vassare än Damon Hills första säsong 1993.
Damon var då tillbakahållen av stallorder och betänk att han bröt 3 st lopp i ledning med punktering och motorproblem.

Jag tycker inte på något vis att Damon ska rankas med Schumi - Senna & co fastän han hade mitt fulla stöd när det begav sig.

Med tanke på ovanstående så blir jag bitter på uppskrivningarna av Lewis.
Va fan han vann 4 lopp i fältets absolut bäästa bil och lyckades med konststycket att krascha i en depå och missa mästerskapet pga gummiarmar
Användarens profilbild
platt

Inlägg av platt »

Det är många som har suttit i fältets bästa bil och varit långt från att vinna ett lopp. Han van 4 lopp i sin första säsong han var 12 gånger på pallen av 17 det är inte dåligt för en rooky, men ändå van han inte WM :doh:
Användarens profilbild
platt

Inlägg av platt »

Gösta skrev:
platt skrev: LH är den bästa rookyn genom tiderna, sen får vi se om han kan bli något mer :quest:
Men kan han bli något mer än en slemprop
Gösta

Inlägg av Gösta »

platt skrev:
Gösta skrev:
Han är redan mer än en slempropp. :D

Användarens profilbild
Jari
Varnad
Varnad

Inlägg av Jari »

platt skrev:Det är många som har suttit i fältets bästa bil och varit långt från att vinna ett lopp. Han van 4 lopp i sin första säsong han var 12 gånger på pallen av 17 det är inte dåligt för en rooky, men ändå van han inte WM :doh:
Själv kommer jag osökt att tänka på en svensk som i flera år satt i "den bästa bilen" men aldrig lyckades vinna...
Användarens profilbild
Jacob

Inlägg av Jacob »

Jari skrev:
platt skrev:Det är många som har suttit i fältets bästa bil och varit långt från att vinna ett lopp. Han van 4 lopp i sin första säsong han var 12 gånger på pallen av 17 det är inte dåligt för en rooky, men ändå van han inte WM :doh:
Själv kommer jag osökt att tänka på en svensk som i flera år satt i "den bästa bilen" men aldrig lyckades vinna...
Jaha Jari!
Du menar Keijo Rosberg (född i solna) som körde på williams och McLaren i slutet av sin karriär och aldrig vann eller?
Användarens profilbild
platt

Inlägg av platt »

Gösta skrev:
platt skrev:
Gösta skrev: Han är redan något. :D
Precisera dig lite närmare.
Användarens profilbild
Jari
Varnad
Varnad

Inlägg av Jari »

Jacob skrev:
Jari skrev:
Jaha Jari!
Du menar Keijo Rosberg (född i solna) som körde på williams och McLaren i slutet av sin karriär och aldrig vann eller?
Det gjorde honom inte svensk. Hans far pluggade då till veterinär i Stockholm och mig veterligen körde han alltid med finsk licens och den finska nationalsången spelades för honom åtminstone 5 gånger i F1. Den spelades dessutom när 1982's VM-titel delades ut så något lyckades han ju vinna, eller hur. Det finns en svensk som Aldrig lyckades vinna något lopp i F1 trots att han suttit i både världens mest framgångsarika stall och världens näst mest framgångsrika stall i flera år.
Användarens profilbild
Jari
Varnad
Varnad

Inlägg av Jari »

platt skrev:
Gösta skrev:
platt skrev: Men kan han bli något mer än en slemprop
Notera hur han skrivit noga och tänk på en omdiskuterad glass
Användarens profilbild
Jacob

Inlägg av Jacob »

Jari skrev:
Jacob skrev:
Jari skrev: Själv kommer jag osökt att tänka på en svensk som i flera år satt i "den bästa bilen" men aldrig lyckades vinna...
Jaha Jari!
Det gjorde honom inte svensk. Hans far pluggade då till veterinär i Stockholm och mig veterligen körde han alltid med finsk licens och den finska nationalsången spelades för honom åtminstone 5 gånger i F1. Den spelades dessutom när 1982's VM-titel delades ut så något lyckades han ju vinna, eller hur. Det finns en svensk som Aldrig lyckades vinna något lopp i F1 trots att han suttit i både världens mest framgångsarika stall och världens näst mest framgångsrika stall i flera år.

Hmm Du kan inte mena Lillä-Lövis va?
Vette fan om Onyx är världens näst mest framgångsrika stall.
Vem kan det då vara??
Slim Borgudd?
Nää kom igen nu, mer ledtrådar.
Användarens profilbild
Jari
Varnad
Varnad

Inlägg av Jari »

Du skojar va? :quest: :o
Han körde lite fler bilar än Onyx, så du vet...
Användarens profilbild
Jacob

Inlägg av Jacob »

Jari skrev:Du skojar va? :quest: :o

Klart som fan jag vet han körde spirit - Tyrell - hade kontrakt med Toleman men dom hade inga däck - Ferrari 2 säsonger och Ferrrari är väl det överlägstet mest vinnande teamet genom tiderna? Mc Laren en säsong (näst mest framgångsrikt) Ligier en säsong samt Onyx 2 säsonger samt en tragiskt avslutning i Footwork ATS.

Du skrev nämligen att han körde 2 säsonger i F1:s näst mest framgångsrika stall. Eftersom inte Ferrari är det så trodde jag att Du syftade på Onyx.....

Hursomhelst. Nu är det dags att helgäcklas av Lewis
Användarens profilbild
platt

Inlägg av platt »

Jari skrev:
platt skrev:
Gösta skrev: Han är redan mer än en slempropp. :D
Notera hur han skrivit noga och tänk på en omdiskuterad glass
Aha! Där ljusnade till lite grann i mörkret :D
Användarens profilbild
Jari
Varnad
Varnad

Inlägg av Jari »

Jacob skrev:

Klart som fan jag vet han körde spirit - Tyrell - hade kontrakt med Toleman men dom hade inga däck - Ferrari 2 säsonger och Ferrrari är väl det överlägstet mest vinnande teamet genom tiderna? Mc Laren en säsong (näst mest framgångsrikt) Ligier en säsong samt Onyx 2 säsonger samt en tragiskt avslutning i Footwork ATS.

Du skrev nämligen att han körde 2 säsonger i F1:s näst mest framgångsrika stall. Eftersom inte Ferrari är det så trodde jag att Du syftade på Onyx.....

Nej, det skrev jag inte. Jag skrev "trots att han suttit i både världens mest framgångsarika stall och världens näst mest framgångsrika stall i flera år."
Övertolka gärna det skrivna ordet eller läs det som det är skrivet. Hur som helst hade han flera år på sig i världens genom tiderna två bästa stall utan att lyckas vinna något om man nu inte vill räkna en handfull pallplatser som vinster. Skillnaden mot t.ex Keke som faktiskt kan titulera sig världsmästare i Formel 1 är skyhög...
Användarens profilbild
platt

Inlägg av platt »

Jari skrev:
Jacob skrev:

Nej, det skrev jag inte. Jag skrev "trots att han suttit i både världens mest framgångsarika stall och världens näst mest framgångsrika stall i flera år."
Övertolka gärna det skrivna ordet eller läs det som det är skrivet. Hur som helst hade han flera år på sig i världens genom tiderna två bästa stall utan att lyckas vinna något om man nu inte vill räkna en handfull pallplatser som vinster. Skillnaden mot t.ex Keke som faktiskt kan titulera sig världsmästare i Formel 1 är skyhög...
Är det Rony P. som du vill ha sagt eller är du för blyg för att säga det för att han inte är Finne :D :quest:
Användarens profilbild
Jacob

Inlägg av Jacob »

Guuud vad kul det var och vad provocerande jag tydligen kan vara.
Jari jag förstår vad Du menar!!
Jag skojjade bara lite. Lill-Lövis är bland de sämsta som någonsin kört för Ferrari och för McLaren. Han klarade väl som bäst att kvala som nr 16 och han lyckades även med att köra över ett rådjur i Österike 1987.

Nog om det. Denna tråd handlar om våra känslor för Lewis och jag kan väl meddela att att jag även efter 2-3 stadiga groggar fortfarande känner en avsky (som kanske ska tolkas som avundsjuka) för din lilla kisen!
Användarens profilbild
platt

Inlägg av platt »

Det här är ju hemskt ska vi inte hurra för dom som är bra utan att ta hänsyn till om dom är snyggare än du eller om den personen har legat mer i silen en du fan vist fan är han bra även om han är en slempropp jag hurrar på alla som är bäst . Men mest om han kör en McLaren och inte heter skomakaren i efternamn :D
Användarens profilbild
Jacob

Inlägg av Jacob »

platt skrev:Det här är ju hemskt ska vi inte hurra för dom som är bra utan att ta hänsyn till om dom är snyggare än du eller om den personen har legat mer i silen en du fan vist fan är han bra även om han är en slempropp jag hurrar på alla som är bäst . Men mest om han kör en McLaren och inte heter skomakaren i efternamn :D
OK platt!
Du tycker att Lewis är som Du utrycker det en bra "rooky"
Jag avskyr honom och tycker att han har några WDC kvar och minst 10 år kvar att bevisa!
Vi tycker inte lika helt enkelt!
Användarens profilbild
platt

Inlägg av platt »

Jacob skrev:
platt skrev:Det här är ju hemskt ska vi inte hurra för dom som är bra utan att ta hänsyn till om dom är snyggare än du eller om den personen har legat mer i silen en du fan vist fan är han bra även om han är en slempropp jag hurrar på alla som är bäst . Men mest om han kör en McLaren och inte heter skomakaren i efternamn :D
OK platt!
Jag avskyr honom och tycker att han har några WDC kvar och minst 10 år kvar att bevisa!
Förklara dig ?vad är det vi inte tycker lika om?
Användarens profilbild
Jacob

Inlägg av Jacob »

platt skrev:
Jacob skrev:
OK platt!
Förklara dig ?vad är det vi inte tycker lika om?
Inte ´fan vet jag!

Nu är det morgon här i västerås och jag känner att jag.........INTE tycker om Lewis. Men jag gillar Gösta
Gösta

Inlägg av Gösta »

Jag hatar också Hamilton

Jag gillar dig med. Du är så söt med strumpor med Musse Pigg på. :D

Användarens profilbild
Jacob

Inlägg av Jacob »

Gösta skrev:Jag hatar också Hamilton

Det var ju inte mina strumpor dom tillhörde faktiskt en dam som hade den icke goda smaken att vilja umgås med mig
Gösta

Inlägg av Gösta »

Jacob skrev:
Gösta skrev:Jag hatar också Hamilton

Det var ju inte mina strumpor dom tillhörde faktiskt en dam som hade den icke goda smaken att vilja umgås med mig
:D :D :D

Du var en UNDERBAR resekamrat påden resan. Kreativ, amorös, kärvänlig och kul. :up: :D

Neo

Inlägg av Neo »

[quote="Gösta"]Jag hatar också Hamilton

måste hålla med er båda på den punkten....kanske inte hata man ska inte hata men men ni förstår kanske :-)
Användarens profilbild
platt

Inlägg av platt »

Hata är ett väldigt starkt ord.
Om ni skulle använda tycker inte om hans personlighet istället :D
Gösta

Inlägg av Gösta »

platt skrev:Hata är ett väldigt starkt ord.
Tyvär inte starkt nog i detta fallet. :D