En rätt imponerande skapelse, frågan är om det hjälper dem i loppet.
Om det tar 4 dagar att bygga den där vid varje lopp, vilka gör det? Hoppas inte meckarna behöver slita med det också innan recehelgen de sover vöäl knappt på hela helgen ändå.
Inte då. Hela poängen med att vara F1-sponsor är väl att få äta gott i en trevlig miljö och umgås med det fina folket. Status är viktigast för de här människorna och det sportsliga är nog av underordnad betydelse.On 2002-04-14 21:17, JTarnstrom wrote:
Allvarligt, om jag vore sponsrade McLaren skulle jag närmast bli förbannad om jag såg att Ron Dennis la både tid och pengar på sån skit när resultaten på banan är det viktiga.
Så förstoppad Ron är lär han inte ha behov av dasspapper. När han väl krystat ut en hård kula torkar han sig väl med en 100-punds sedel... om de nu inte tar den med kejsarsnitt?On 2002-04-14 21:27, JTarnstrom wrote:
Min samlade förmögenhet hade förmodligen inte ens räckt till en rulle dasspapper till Dennis lyxmugg.
Tärnström
Depåhuset ser du välZetor wrote:
Man kan undra vilka huvuduppgifter dom har prioriterat på senaste
tiden! Bilen eller depåhuset?
Jag skall säga det en gång till. Ingen som har något med utvecklingen av bilen, motorn eller chassit har gjort någonting på det där depåhuset. Inga resurser har spillts det som kunnat gå till F1-verksamheten. McLaren har ingen brist på pengar om de skulle behöva satsa mer. Glöm inte bort att McLaren faktiskt är mer än en halvkass formel 1-bil. Bakom står flera framgångsrika företag som utanför F1-cirkusen har haft tid och medel att planera för en trevlig arbetsmiljö efter önskemål från de beslutande.On 2002-04-15 16:17, Zetor wrote:
Man kan undra vilka huvuduppgifter dom har prioriterat på senaste
tiden! Bilen eller depåhuset?
Fast efter lanseringen av nya SL 55 AMG måste man väl ändå undra; vem fan kommer vilja ha en SLR?! Enligt AMS kör AMG:n skiten t o m ur Murcièlago från 200 och uppåt. Och den påminner väldigt mycket om SLR i designen, men är betydligt smäckrare och skönare. Och kostar "bara" drygt 1,2 Mkr.On 2002-04-16 14:15, Ozikahn wrote:
De slutade producera GT bilen McLarenF1 1998.
Men McLaren tillsammans med Mercedes bygger en ny supersportbil.
Mercedes SLR McLaren ska komma ut 2003