Race Of the Champions?

Kungaklassen av motorsport...
Användarens profilbild
PC:

Inlägg av PC: »

Marion Jones gjorde också en massa bra resultat... :spec:
När en man ljuger, dör en liten del av världen...
Gösta

Inlägg av Gösta »

PC: skrev:Marion Jones gjorde också en massa bra resultat... :spec:
Mina kommentarer på det ser du i en annan topic!

Hon var dopad under större delen av sin karriär, liksom flertalet av de Finska skidåkarna under sitt hemma-VM. Varken Kimi eller Mika har blivit fällda för för att ha fuskat till sig sina 3 sammanlanlagda titlar.
"DET ÄR ALDRIG FÖRSENT ATT KÖPA SIG EN LYCKLIG BARNDOM"

(Hamilton ser lite svart ut när jag tittar på honom. Undrar om det gör mig till rasist?)
Användarens profilbild
LuckyStrike1

Inlägg av LuckyStrike1 »

Gösta skrev:
Arrangörerna kunde ha löst det smidigare så hade några här sluppit den debatten.

Jag blev inte det minsta störd av att Maestro inte vann, verkligen inte. Tyckte det var jättekul att en svensk förare vann, dessutom för 2á gången i rad. :up:

Men blir lite irriterad när folk inte förstår Maestros situation, att han hela tiden är påpassad att han faktisgt inte alltid vill eller kan ställa upp på allt som folk ber honom om. Han har stått i rampljuset de senaste 10-15 åren av sitt liv och har förmodligen lagt till sig med några olator och hunnit tröttna på all uppvaktning. Du kan kalla det för diva eller vad du vill, men det är förmodligen så det är.

Nu avslutar vi denna ickedebatt och jag ser med bävan fram emot att gå i polemik med dig om ca 28 dagar. :wink: :D
Hur skulle de ha löst det smidigare? Du verkar inte vilja förstå, det löstes ju på det allra bästa sästet. I finalen kördes det bilar Schumacher fick köra - karln fick till och med välja vilken av bilarna han ville köra!!!

Upplägget var: tre heat, tre olika bilar, tre olika biltyper varav Aston Martin var en av bilarna.

Planen var vidare att om Schumacher gick till final så skulle Aston Martin bytas ut mot en bil han fick köra, och som båda i finalen kört tidigare under kvällen så ingen råkade få en bil han inte kört alls i det avgörande heatet.

Denna bil var Solution F-bilen.

Det löstest jättesmidigt, helt perfekt och som planerat. Allt detta har jag redan skrivit en eller två gånger men med d ig måste man ju upprepa allt flera gånger.

Vad är det du menar inte var smidigt?

Det är bara du som gör en debatt av ett problem som var ett icke-problem, och jag får intrycket av att du gör det för att du inte satt dig in i och förstått vad det är du egentligen diskuterar.
Medlem 003 i Svenska Felipe Massa-klubben "Bortom all sans och vett"

Nico Rosberg:I feel more German than I feel Finnish. I don't think of myself as being Finnish
Användarens profilbild
Jari
Varnad
Varnad

Inlägg av Jari »

1994, 1995, 2000, och ett par till på 2000-talet där han fått hjälp ur sandfållor, felparkerat osv...
Nu får mumindalens invånare ge fan i att hacka på morran!
Gösta

Inlägg av Gösta »

Jari skrev:1994, 1995, 2000, och ett par till på 2000-talet där han fått hjälp ur sandfållor, felparkerat osv...
Antar att du menar Maestro, det gör du alltid när du talar om missförhållanden! Du är som en dålig gramofonskiva när det gäller det. Beror väl på att han ensam har nästan dubbelt så många WDC i F1 som alla Finländare tilsammans.

Vari bestod "fusket" som han inte straffades för???????
Senast redigerad av Gösta den mån jan 07, 2008 17:46, redigerad totalt 1 gång.

(Hamilton ser lite svart ut när jag tittar på honom. Undrar om det gör mig till rasist?)
Användarens profilbild
olag

Inlägg av olag »

Gösta skrev:
Jag vet inte hur man är när man är "naturlig" enligt din definition! Men Murray Walker ser ut och agerar så som jag är van att se honom! Men det är klart, sitta mitt emot en 7 faldig WDC i F1 kanske gör honom lite nervös och spänd!!! Sök jobbet, du kanske gör det bättre!!! :up:

ca 6.20 in i intervjun klargör Maestro att han inte tänker köra alla bilar.
777777777777777 Här har du lite fler 7:er. Fall om dina tar slut77777 :D
FIA = Ferrari International Assistance
Gösta

Inlägg av Gösta »

det heter 7,or, inte 7,er :D

Tack för dem! :D

Användarens profilbild
olag

Inlägg av olag »

Gösta skrev:det heter 7,or, inte 7,er :D

Jag är från Skåne..ditt pantoflehue. :evil:
Gösta

Inlägg av Gösta »

olag skrev:
Gösta skrev:det heter 7,or, inte 7,er :D

Jag är från Skåne..ditt pantoflehue. :evil:
Det är ja meeee, ditt jävla habbelras. :saw:

Användarens profilbild
olag

Inlägg av olag »

Gösta skrev:
Ok vart ifrån ? och vad är habbel ras??? :quest:
Användarens profilbild
Jari
Varnad
Varnad

Inlägg av Jari »

olag skrev:
Gösta skrev:
Ok vart ifrån ? och vad är habbel ras??? :quest:
Habbel ras är en särskriven variant av habbelras, tror jag. Kan varken klingon eller skånska.
Ja Gösta, hack i skivan var det, men bara från min sida?
Du behöver inte undra över varför du får de svar du hört ifrån mitt håll igen. Svaren är de samma som senast saken kom på tal, och gången innan det osv. Som man ropar får man svar.
Om jag nu skulle få för mig att tycka att Schumi för det första är en skitstövel så borde jag få göra det. För det andra anser jag att han haft hjälp på vägen fram till sina "fantastiska" prestationer som ingen annan fått, vilket för mig minskar deras värde. Ytterligare en åsikt jag anser mig rätten att ha. Att han dessutom aldrig dragit sig för att i värsta fall krocka ut en konkurrent är inte ens en åsikt jag har utan fakta. Listan kan förlängas, men i grund och botten kan du den om du rannsakar dig själv, ditt moraliska sinne och kanske även friskar upp minnet genom att bara fråga mig.
"Sportsmannaanda" är bara en liten, men ack så viktig del av en gentlemannasport och skiter man i den typen av hederskodex kanske man kan vinna en extra titel men den förlorar sin glans på köpet. Ursäkta att jag tycker så.
94 ville man verkligen få en tysk världsmästare i F1 då F1s framtid rent ekonomiskt var hyggligt beroende av just det. Kolla vilka som äger skiten idag och vilka som pytsar in mest pengar. Se t.ex Mercedes, BMW, Toyotas tyska anläggning, för att inte tala om vilka som till och med borgar för att vi över huvudtaget kan se skiten tack vare ett samarbete bland ett antal tyska banker.
Ja, de äger hela skiten så även motiveringen anser jag mig ha rätt på. Att han sen var en oerhört duktig formelbilsförare och förvaltade det givna förtroendet mycket bra varken kan eller vill jag egentligen inte göra något åt, men för er, de värsta schumifanatikerna är jag gärna en nagel i ögat. Kanske inte ens nödvändigast för att ni personligen förtjänar en nagel i ögat, utan för att ni beter er lika barnsligt gentemot andra.
Lägg ribban var ni vill...
Jag hänger med.
Gösta

Inlägg av Gösta »

Ingen varken kan eller vill frånta dig rätten att ha åsikter, även om dina stinker lite extra av en bakfylla på koskenkorva.

All ohederlighet som bedömts som ohederlighet har bestraffats av FIA, det är det som de är till för. Tex sässongsavslutningen på Jerez 1997 eller motorstoppet i Monaco. Man skall inte döma någon för något de är oskyldiga till och jag tror att FIA´s domare är avsevärt kompetentare än vad du är på att avgöra vad som är rätt eller fel.

Som sagt, Maestro ensam har nästan dubbelt så många titlar i F1 än vad alla Finska förare har tilsammans, en prestation god som något. Det är troligtvis en nagel i ögat på dig, jag kan inte påstå att jag tycker synd om dig för det.

Att Tyskland är en ekonomisk stormakt beror på många faktorer, en är att de är 100.000.000 människor som är flitiga och hårt arbetande. Det kanske finns andra förklaringar också.

Användarens profilbild
Jari
Varnad
Varnad

Inlägg av Jari »

Nästan dubbelt så många?
Han har ju inte det så vad är poängen? När den kommande säsongen är slut är han ännu längre ifrån så...
Nåja, tillbaks till domarna. Nazir Hoosein hade inte fått döma i någon annan sport för att hans rättsuppfattning lätt passeras av vilke seriemördares som helst. Att han får vara med och leka kan bara ha med det faktum att han nästan ensam svarar för intresset ifrån Indien och hela den världsdelen.
F1 är en snabb sport. Det händer massor av grejer både inför allmänheten och bakom lyckta dörrar. Det faktum att FIA(t) fotas då och då kommandes ut genom bakdörren på fabriken i Maranello behöver inte betyda att de diskuterat hur man skall gå till väga med tolkningar och av vad. De kan ju bara ha diskuterat vad en rättskaffens pizza skall ha för fyllning, men jag tror mer på det första alternativet.
Att fakta framkommit i global TV utan påföljder ifrån högsta ort hade vilken annan styrelse som helst i världen fått gå för, men eftersom det i F1 finns en massa andra värden att ta till vara på så gör man mindre väsen av somligt.
Du vet detta lika väl som jag, så ifrågasätt mig inte på den punkten.
Frågan man egentligen borde ställa sig är huruvida andelen underhållning och spel för gallerier egentligen är för stort för att F1 skall kunna kalla sig sport är sant, eller inte.
Elvis

Inlägg av Elvis »

Jari skrev:"Sportsmannaanda" är bara en liten, men ack så viktig del av en gentlemannasport
Senna och Prost, ja vilka gentlemän! :D
Jari skrev:94 ville man verkligen få en tysk världsmästare i F1
Och ändå blev Schumi svartflaggad på Silverstone, diskad på Spa och sedan avstängd från ytterligare två lopp. Man kan inte säga att han fick VM på ett silverfat precis. Tvärtom lyckades han vinna trots att han satt i den näst snabbaste bilen och hade en rad domslut mot sig.

Visst, manövern mot Hill på Adelaide var inte så snygg, men ingenting jämfört med Prost och Senna 1989/1990.
"I can handle pressure" - Lewis Hamilton före Brasiliens GP
Gösta

Inlägg av Gösta »

Kan någon racingkunnig förklara vad för fel MS gör här???

Han åker av med sin bil, åker tillbaks på banan, tar höjd för att kunna styra in i kurvan och ett pucko till förare vill ha ett innerspår som inte finns!! Hill kan inte vara så korkad att han tror att han kan ta en lucka som bevisligen inte finns!!!! :o

http://youtube.com/watch?v=dfby7GaMXmo

Jag set denna krasck som Hill´s fel från början till slut!

Vilken bedömning gjorde domarna?

Elvis

Inlägg av Elvis »

Håller med om att Hill blev för ivrig. Han skulle väntat till raksträckan.

Domarna bedömde det som en racing incident.
Användarens profilbild
Christoffer

Inlägg av Christoffer »

Gösta skrev:Kan någon racingkunnig förklara vad för fel MS gör här???

Han åker av med sin bil, åker tillbaks på banan, tar höjd för att kunna styra in i kurvan och ett pucko till förare vill ha ett innerspår som inte finns!! Hill kan inte vara så korkad att han tror att han kan ta en lucka som bevisligen inte finns!!!! :o

I början av en säsong eller med Webber och Raffe hade det setts som en raceincident, men i sista loppet med dem två som slåss om mästerskapet så blir det tuffare dömt.
Brain dead, total amnesia,
Get some mental anasthesia.
And if I can't be wrong I could be right.
I.Kilmister
Gösta

Inlägg av Gösta »

Elvis skrev:Håller med om att Hill blev för ivrig. Han skulle väntat till raksträckan.

Domarna bedömde det som en racing incident.
Jag tycker det är mycket märkligt att inte Hill bestraffades för detta! På bilderna ser man klart och tydligt hur han försöker få in en bil som är ca 2 meter bred i en lucka som är 0,5 meter. Inte särskilt begåvat. De engelska komentatorerna är inte helt oväntat på Hills sida, det tycker att MS borde ha insett att hans bil var skadad och att han skulle ha flyttat på sig!!!! :o

Elvis

Inlägg av Elvis »

Hill fick bryta loppet, så man kan nog säga att han fick sitt straff.
Gösta

Inlägg av Gösta »

Elvis skrev:Hill fick bryta loppet, så man kan nog säga att han fick sitt straff.
Sant, känns onödigt att straffa Hill ytterliggare!

Användarens profilbild
LuckyStrike1

Inlägg av LuckyStrike1 »

Raceincident bedömde domarna det som.

Men med tanke på att Schumachers bil redan var förstörd från avåkningen i kurvan innan och inte gick att köra med, så kan man fråga sig varför han skulle svänga in i nästa kurva. Loppet var redan kört för honom, efter att han kraschat in i muren i kurvan innan.

Men genom att göra så här hindrade han ju effektivt Hill från att kunna slutföra loppet.

Nico Rosberg:I feel more German than I feel Finnish. I don't think of myself as being Finnish
Användarens profilbild
Christoffer

Inlägg av Christoffer »

LuckyStrike1 skrev:

Men med tanke på att Schumachers bil redan var förstörd från avåkningen i kurvan innan och inte gick att köra med, så kan man fråga sig varför han skulle svänga in i nästa kurva. Loppet var redan kört för honom, efter att han kraschat in i muren i kurvan innan.

Men genom att göra så här hindrade han ju effektivt Hill från att kunna slutföra loppet.
Hur förstörd var Schumachers bil egentligen? Den ser inte speciellt förstörd ut.
I.Kilmister
Användarens profilbild
LuckyStrike1

Inlägg av LuckyStrike1 »

Christoffer skrev:
LuckyStrike1 skrev:

Hur förstörd var Schumachers bil egentligen? Den ser inte speciellt förstörd ut.
Okörbar att köra vidare i racet med. Bilen förstördes fram av murkraschen i kurvan innan.

Gösta

Inlägg av Gösta »

Trorr inte Lucky "hill" Strike 1 att situationen var sådan att Maestro mitt i adrenalinruset var oförmögen att bedömma hur och ifall hans bil var skadad? Var den egentligen skadad eller blev den skadad när Hill gjorde sin idiotomkörningsförsök? Hur det än är med den saken så gjorde Hill en väldigt grov blunder. Om det var "välkännt" att Maestros bil verkligen var skadad, då borde även Hill ha sett det (han satt på 1á parkett och såg allting) och avaktat med sin kalkonkörning och antingen väntat på att Maestro skulle bryta eller köra om honom på ett lämpligt ställe. Men nej då, varmpannan skulle tvunget ta sig om på ett ställe där det inte gick att ta sig om. Tycker det var generöst av dommarna att inte straffa Hill för det som så uppenbart var hans eget fel.

"Okörbar att köra vidare i racet med....." Den funkade utmärkt till dess att Hill gjorde en "robotwarsflipp" på den. Tycker inte du skall till varje pris ta Hill i försvar. Säg som det är "Hill fucked up".

Användarens profilbild
LuckyStrike1

Inlägg av LuckyStrike1 »

Schumachers bil förstördes när han själv satte den i muren i kurvan innan.

Hills bil förstördes när han och Schumacher körde ihop i nästföljande kurva.

Gösta

Inlägg av Gösta »

LuckyStrike1 skrev:Schumachers bil förstördes när han själv satte den i muren i kurvan innan.

Hills bil förstördes när han och Schumacher körde ihop i nästföljande kurva.
Om nu Hill (och du) visste att MS bil förstördes, vad var det då för poäng att försöka ta sig om just i den kurvan. Hade varit smartare att köra sitt eget lopp och låta MS få bryta och därmed hade Hill blivit WDC. Nu tror jag inte att varken MS eller Hill visste eller trodde att MS bil var så skadad att loppet inte kunde fullföljas därför försökte Hill i sin iver att bli WDC ta en plats på banan som inte fanns. MS försökte med all rätt försvara sin position.

Att Hill´s bil skadades när han körde på MS är ju oomstritt.

Användarens profilbild
LuckyStrike1

Inlägg av LuckyStrike1 »

På en bana där det är svårt att köra om pressades Schumacher till ett misstag och körde in i muren, vilket gav Hill en chans att köra om in i nästa kurva. Han visste inte att Schumachers bil var skadad då, hade han vetat det hade han nog inte satsat på att köra om. Något han själv ha sagt efteråt.

Men Schumacher lär ha vetat det, det bör ha känts väldigt tydligt efter att han kört in i muren med den.

Så man kan fråga sig varför han styr in som han gör i nästa kurva. Det var effektivt om man vill stoppa Hill från att köra om, vilket hade betytt att Hill vunnit VM. Men med Hill ute ur loppet med skadad bil så var Schumacher världsmästare ....

Hur som helst - en raceincident, inget som det ska delas ut straff för. I täta racesituationer med väldigt små marginaler sker det en hel del.

Men efter att i Jerez några år senare sett vad Schumacher är kapabel till, så får man nog betrakta även tidigare incidenter nya ögon.

Han är bevisligen kapabel till att medvetet och bevisst utsätta konkurrenter för livsfara och gå så långt som att medvetet köra in i andra förare och köra dem av banan.

Folkrace skulle ha varit en passande sport för Schumacher.

Därför kommer Schumacher aldrig att vara en hjälte i mina ögon, lika lite som Senna, oavsett hur många titlar det står efter deras namn., För att medvetet köra in i och köra av folk för att plocka bort dem ur race är inte mindre osportsligt än att dopa sig.

Användarens profilbild
PC:

Hill tar den lucka som MS själv öppnar när han skall täcka upp på utsidan.

Om MS är den racer som vissa med bestämdhet hävdar så VET han att i den situation han själv här försätter sig i så kan man inte byta riktning flera ggr under en och samma sekund utan att det blir kontakt.

MS gör denna självmordsmanöver med öppna ögon och det är just detta som de flesta känner avsky inför...
Användarens profilbild
Jari
Varnad
Varnad

Inlägg av Jari »

Felparkeraren försökte göra en Jerez och lyckades. Senare har vi förstått att det där är ett system han har för att vinna VM-titlar. Ett system som jag inte riktigt är överens med.
Användarens profilbild
Christoffer

Inlägg av Christoffer »

I.Kilmister
Användarens profilbild
olag

Inlägg av olag »

Nu har jag inte hd upplösning på min skärm :wink: men jag tycker att ms tittar i höger spegel innan kurvan och vänder in samtidigt...
Användarens profilbild
olag

Inlägg av olag »

Det kanske är ms akileshäl att inte klara högerkurver
http://www.youtube.com/watch?v=d5y7w1Ix ... re=related
Användarens profilbild
Christoffer

Inlägg av Christoffer »

olag skrev:Det kanske är ms akileshäl att inte klara högerkurver
http://www.youtube.com/watch?v=d5y7w1Ix ... re=related
Det som skiljer här gentemot smällen med Hill är att det så tydligt syns att han först tvekar när han upptäcker att Villeneuve är där, men sedan trycker till ändå.
I.Kilmister
Användarens profilbild
olag

Inlägg av olag »

Tvekan dödar 8)
Crazy F1

Inlägg av Crazy F1 »

Jag ser en stor skillnad i Jerez och Adelaide...På Jerez ser man att schumi styr emot Ville när han ser honom, att Villeneuve inte skulle klarat den kurvan ändå har inte så mycket med saken att göra...Fult var det av MS och han fick sitt straff.

94 ser ju helt annorlunda ut, och hur skadad ms bil har ni herrar ingen aning om, uppenbarligen var den inte så skadad att han vartvungen att bryta direkt. Och jag tror ingen vettig människa som tävlar om något släpper någon förbi sig utan en strid. Jag menar, schumi hade säkert försökt förvara sin position så länge han kunnat(dock med tillåtna medel) på sin ev vägl tillbaka till depån där de kunde kolla om något av fel med bilen. Att Hill kör in i honom är knappas ms fel, skulle han flyttat på sig eller vaddå? Hill försöker sticka in nosen på ett ställe dr det inte finns någon plats, påminnner om en satomanöver...idiotiskt. Hill skulle tagit det lugnt och planerat in ett omkörningsförsök som alla vettiga förare gör...

Att schumihatare inte kan skilja på två så olika situationer är tragiskt...även om det är kollision 9 och 94 så är situationerna olika.
Användarens profilbild
olag

Inlägg av olag »

Jag sa inget om skylldig eller oskyldig....jag sa bara att han hade kanske en akileshäl med högerkurvur....
Användarens profilbild
PC:

Crazy F1 skrev: Hill skulle tagit det lugnt och planerat in ett omkörningsförsök som alla vettiga förare gör...
Detta var inte första gången under racet som Hill försökte hitta lucka. På en bana där det är oerhört svårt att köra om, där är man tvungen att ta de luckor som det bjuds på. MS öppnade en lucka på insidan då han var på väg ut åt vänster för att täcka upp ytterspår.
Crazy F1 skrev: Att schumihatare inte kan skilja på två så olika situationer är tragiskt...även om det är kollision 9 och 94 så är situationerna olika.
Det som är riktigt "tragiskt" är att man inte kan få bedömma en situation som denna och ha sin egen uppfattning utan att bli kallad för "Schumihatare".

Om jag skall vara lika kategorisk som du så kan vi dela upp F1-världen i två läger: de som hyllar Schumi oavsett vad han gör och de som hyllar renhårig racing.

Men så ser det inte ut om du öppnar sinnena lite...
Användarens profilbild
platt

Inlägg av platt »

PC: skrev:
Crazy F1 skrev: Hill skulle tagit det lugnt och planerat in ett omkörningsförsök som alla vettiga förare gör...
Detta var inte första gången under racet som Hill försökte hitta lucka. På en bana där det är oerhört svårt att köra om, där är man tvungen att ta de luckor som det bjuds på. MS öppnade en lucka på insidan då han var på väg ut åt vänster för att täcka upp ytterspår.
Crazy F1 skrev: Att schumihatare inte kan skilja på två så olika situationer är tragiskt...även om det är kollision 9 och 94 så är situationerna olika.
Det som är riktigt "tragiskt" är att man inte kan få bedömma en situation som denna och ha sin egen uppfattning utan att bli kallad för "Schumihatare".

Om jag skall vara lika kategorisk som du så kan vi dela upp F1-världen i två läger: de som hyllar Schumi oavsett vad han gör och de som hyllar renhårig racing.

Men så ser det inte ut om du öppnar sinnena lite...

:up:
Crazy F1

Inlägg av Crazy F1 »

och så finns de dem som hyllar honom när han förtjänar att hyllas och säger att de han gör är dåligt när han har förtjänat det...
Användarens profilbild
ANFRAN

Inlägg av ANFRAN »

PC: skrev:Detta var inte första gången under racet som Hill försökte hitta lucka.
Jo, det var det nog.
Användarens profilbild
PC:

ANFRAN skrev:
PC: skrev:Detta var inte första gången under racet som Hill försökte hitta lucka.
Jo, det var det nog.
Då kanske jag minns fel.

Så vi säger väl att det var som du säger, anledningen att ta det som bjuds blir då bara ännu mer angeläget...
Användarens profilbild
PC:

Crazy F1 skrev:och så finns de dem som hyllar honom när han förtjänar att hyllas och säger att de han gör är dåligt när han har förtjänat det...
Eeeh, ja...( ) och...?
Användarens profilbild
Jari
Varnad
Varnad

Inlägg av Jari »

Bry dig inte om CrazyF1, han lever i ett alternativt universum där Schumi är den enda sanna guden och allt han gör är rätt och där allt som går honom emot är satan i förklädnad.
Gösta

Inlägg av Gösta »

Jari skrev:Bry dig inte om CrazyF1, han lever i ett alternativt universum där Schumi är den enda sanna guden och allt han gör är rätt och där allt som går honom emot är satan i förklädnad.
Är det det universiumet som Maestro är 7 faldig världsmästare i??? :D

Du skall inga andra gudar hava jämte Maestro. :up:

Användarens profilbild
Jari
Varnad
Varnad

Inlägg av Jari »

Gösta skrev:
Jari skrev:Bry dig inte om CrazyF1, han lever i ett alternativt universum där Schumi är den enda sanna guden och allt han gör är rätt och där allt som går honom emot är satan i förklädnad.

Ja, hans värld är snarlik din då inte du heller ser skuggorna luta sig mot flera av hans titlar. Allt är bara ett rosa skimmer...
Gösta

Inlägg av Gösta »

Jari skrev:
Gösta skrev:

Ja, hans värld är snarlik din då inte du heller ser skuggorna luta sig mot flera av hans titlar. Allt är bara ett rosa skimmer...
Den enda skuggan jag ser är den från pokalen som sitter uppkörd i rektum på kimi. :D Det rosa skimmret är den blodblandade sörjan som runnit ur honom då det var hans första titel och som de flesta oskulder så blödde det lite. Med lite tur så var det hans sista också. :D

Användarens profilbild
Jari
Varnad
Varnad

Inlägg av Jari »

Din målande beskrivning var äckligare än min men jag är perhört tacksam att vi numera slipper den rännskita vi fått vänja oss vid då skumbag har svårt att hålla tätt...
Har ni sett hur hjulbent han blivit efter allt han tagit emot där?
pulverapa

Inlägg av pulverapa »

Till de som jämför Schumi och Zlatan: http://www.svenskafans.com/fantv/player ... 0&list=all
Användarens profilbild
Christoffer

Inlägg av Christoffer »

Vad trevlig han var i den intervjun!
Men det var Schumi i inslaget som Gösta tipsade om tidigare också.
Nästan lite synd. Det är lättare att ha fördomar när folk beter sig som skitstövlar hela tiden.
I.Kilmister
Användarens profilbild
olag

Inlägg av olag »

pulverapa skrev:Till de som jämför Schumi och Zlatan: http://www.svenskafans.com/fantv/player ... 0&list=all
En blind höna kan oxå hitta ett korn...
8)