Om man inte riktigt förstår kan man ställa en fråga för förtydligande. I övrigt anser jag att du har rätt med vart pengarna skall satsas.Gösta skrev:Vi måste satsa mera pengar på den psykiatriska slutenvården.
Alonso lämnar McLaren?
-
Brain dead, total amnesia,
Get some mental anasthesia.
And if I can't be wrong I could be right.
I.Kilmister
I.Kilmister
-
-
Förstod du något av det inlägg som föregick mitt uttalande?Christoffer skrev:Om man inte riktigt förstår kan man ställa en fråga för förtydligande. I övrigt anser jag att du har rätt med vart pengarna skall satsas.Gösta skrev:Vi måste satsa mera pengar på den psykiatriska slutenvården.
Jag förstod inget, men jag tror att där finns matterial till en hel kongress inom slutenvården.
"DET ÄR ALDRIG FÖRSENT ATT KÖPA SIG EN LYCKLIG BARNDOM"
(Hamilton ser lite svart ut när jag tittar på honom. Undrar om det gör mig till rasist?)
(Hamilton ser lite svart ut när jag tittar på honom. Undrar om det gör mig till rasist?)
-
Peter Windsor!! Är det inte snubben som tidigare skrev i F1 racing?? Han är orsaken till att jag slutat köpa den. Mannen har så jävla mycket åsikter om allt men det mesta verkar vara ren rappakalja. Han är säkert en duktig redaktör men han är så full av sig själv att man mår lite illa. Att Hamilton kör under brittiskt flagg kan inte ha med saken att göra??Sami skrev:Var det inte Peter Windsor som efter 13-14 körda lopp den gångna säsongen påstod att Hamilton är bättre än vad Prost och Senna någonsin sin var.
Windsor´s folly on itv.
Och NEJ, han är inte släkt med drottningen.
-
Han är även snubben som ställer frågorna på presskonferenserna under GP-helgerna, är F1-reporter åt SPEED Channel och han har även jobbat åt Williams och Ferrari.Gösta skrev:Peter Windsor!! Är det inte snubben som tidigare skrev i F1 racing??
(Gösta ser lite kroatisk ut när jag tittar på honom. Undrar om det gör honom till rasist?)
Äntligen!
Äntligen!
-
Sweet Jesus! Det förklarar varför förarna är så "muntra" på presskonf. Kan ingen förbarma sig över F1 publiken och sätta dit någon kompetent. Han ställer ju precis samma jävla frågor varje gång.Razor skrev:Han är även snubben som ställer frågorna på presskonferenserna under GP-helgerna, är F1-reporter åt SPEED Channel och han har även jobbat åt Williams och Ferrari.Gösta skrev:Peter Windsor!! Är det inte snubben som tidigare skrev i F1 racing??
"Congratulations Fernando, can you take us tru the first laps"!!!!!!!
Sätt dit vem som helst som har en lite bredare repetuar på frågor. KG Bergström verkar vara en kul kille i jämförelse med Peter W.
JAG TYCKER HAN ÄR FULLSTÄNDIGT VÄRDELÖS
-
-
Hur som helst, mannen är fullständigt fantasilös. Ett rent sömnpiller.
Han må vara hur duktig som helst på F1, men han är fullständigt oförmögen att få ut något som helst av intresse ur förarna.
Han må vara hur duktig som helst på F1, men han är fullständigt oförmögen att få ut något som helst av intresse ur förarna.
-
Det är meningen att de frågorna ska ställas - den TV-sända delen av presskonferensen är ganska hårt kontrollerad och styrd vad jag har förstått.Gösta skrev:Sweet Jesus! Det förklarar varför förarna är så "muntra" på presskonf. Kan ingen förbarma sig över F1 publiken och sätta dit någon kompetent. Han ställer ju precis samma jävla frågor varje gång.Razor skrev:Han är även snubben som ställer frågorna på presskonferenserna under GP-helgerna, är F1-reporter åt SPEED Channel och han har även jobbat åt Williams och Ferrari.Gösta skrev:Peter Windsor!! Är det inte snubben som tidigare skrev i F1 racing??
"Congratulations Fernando, can you take us tru the first laps"!!!!!!!
Sätt dit vem som helst som har en lite bredare repetuar på frågor. KG Bergström verkar vara en kul kille i jämförelse med Peter W.
JAG TYCKER HAN ÄR FULLSTÄNDIGT VÄRDELÖS
När TV-sändningen av presskonferensen slutar fortsätter presskonferensen oiff-air och då är det fritt för alla närvarande att ställa frågor.
Frågorna under TV-sändningen är i stort sett desamma oavsett vem som ställer dem och de har varit lite olika.
Janne Blomqvist kan säkert fylla på med mer.
Medlem 003 i Svenska Felipe Massa-klubben "Bortom all sans och vett"
Nico Rosberg:I feel more German than I feel Finnish. I don't think of myself as being Finnish
Nico Rosberg:I feel more German than I feel Finnish. I don't think of myself as being Finnish
-
-
Då kan väl förarna få sina jävla frågor skriftligt så vi kan stöka över den formella delen så snabt som möjligt.LuckyStrike1 skrev:
Det är meningen att de frågorna ska ställas - den TV-sända delen av presskonferensen är ganska hårt kontrollerad och styrd vad jag har förstått.
När TV-sändningen av presskonferensen slutar fortsätter presskonferensen oiff-air och då är det fritt för alla närvarande att ställa frågor.
Frågorna under TV-sändningen är i stort sett desamma oavsett vem som ställer dem och de har varit lite olika.
Janne Blomqvist kan säkert fylla på med mer.
Jag saknade frågor av typen "nå Fernando, hur har turbulensen med spionaffären påverkat dig i din körning" "Hur upplever du det stöd du får från stalledningen" "Kimi, vad tycker du om att den 7 faldige mästaren är närvarande i depån" "Massa, var det en överenskommelse att du skulle släppa förbi Kimi i samband med depåbesöket eller var han så snabb att han tog sig om själv" mm mm
Inte något tillslätad jävla smörja där förarna bara bekräftar det vi alla såg under loppet.
BUUUUUUU för dessa trista jävla tillställningar.
-
-
-
-
Om det skulle vara motivet för att inte vinna så har föraren inget på en F1 bana att göra. Då skall han sadla om och bli komunalpolitiker.AndersF1 skrev:Ja, just det, presskonferensen skall vara en riktigt hård grilling i fallande skala efter placering, så att förarna börjar sacka på sista varvet bara för att slippa utfrågningen.
-
Nascar där får dom intervjun precis när dom hoppar av bilen och då säger nog förarna mer än vad dom skulle.Vilket jag tycker e kanonGösta skrev:Om det skulle vara motivet för att inte vinna så har föraren inget på en F1 bana att göra. Då skall han sadla om och bli komunalpolitiker.AndersF1 skrev:Ja, just det, presskonferensen skall vara en riktigt hård grilling i fallande skala efter placering, så att förarna börjar sacka på sista varvet bara för att slippa utfrågningen.
Det skulle vara något för F1.
FIA = Ferrari International Assistance
-
-
Om spanjoren inte viker sina krav och står utan styrning nästa år...
Kommer han att kunna komma tillbaka nästa år.
jag tror att han får svårt med tanke på att alla andra har ett år mer erfarenhet av att köra antispinn och det lär ta ett par lopp för han att lära sig det 2009.
Kommer han att kunna komma tillbaka nästa år.
jag tror att han får svårt med tanke på att alla andra har ett år mer erfarenhet av att köra antispinn och det lär ta ett par lopp för han att lära sig det 2009.
FIA = Ferrari International Assistance
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Det lutar tydligen åt att Alonso skall till Renault. Det skall bli intressant att se hur det går. I år var dom ju inte konkurrenskraftiga och jag har svårt att tro att dom skulle trolla ihop en vinnarbil på en gång. Det är roligt att se divor som bara är vana att slåss från första och andra startled tampas i mitten av fältet, det är då som den äkta talangen visar sig. Dom gånger som Kimi har startat i slutet har han ju på ett magiskt sätt kryssat sig fram till bra slutresultat.
Brain dead, total amnesia,
I.Kilmister
I.Kilmister
-
McLaren var inte konkurrenskraftiga 2006.
Sen kom 2007 ...
Ett av många exempel från F1-historien på hur stall har gått från att vara ett topp 4-stall utan segrar till ett toppstall med flera segrar över en vinter.
Sen kom 2007 ...
Ett av många exempel från F1-historien på hur stall har gått från att vara ett topp 4-stall utan segrar till ett toppstall med flera segrar över en vinter.
Medlem 003 i Svenska Felipe Massa-klubben "Bortom all sans och vett"
-
-
3 rätt av 3!kurvan skrev:kurvan skrev:kurvan skrev:Jag tror att Alonso byter plats och stall med Kovalainen !
Kom ihåg var ni läste det först!
Jari skrev:
Nej, jag skulle gärna se den switchen men varför skulle de vilja behålla Fisen?
Nej han ersätts med Nelson Piquet JR!
Så Alonso får en ny kompis att tampas med!
Detta vart skrivet 1 nov!
I morgon ska jag spela på Lotto!
-
- Varnad
-
-
- Varnad