Dina uttalanden gällande Ron "the crock" Dennis delar jag. Hör även att du är anglofob, vilket är ovanligt för att komma från en svensk / same.Pastis skrev:Hela skiten säger mer om Ron Dennis och hans jävla engelsmän än något gjort på MYCKET länge. De är jävligt dåliga förlorare, men anser att deras fina "moral" kan rädda dem och världen från orättvisor.
Ska Ron dra ned Formel 1 i skiten igen, nu när vi fick en positiv och överraskande säsongsavslutning? Nu ska man få vänta på domstolsbeslut igen!
Nej, jag vägrar skriva något om detta på Forza, då det är låg, lägre än Glocalnet och det vill inte säga lite det!
Men eftersom du är en man av stor rättspatos (jag minns dig som sådan, detta kan ha ändrats efter din deportering till obyggden) förväntade jag mig att du skulle ifrågasätta kimi´s till synes oförtjänta wdc. Har man regler så skall ju dessa följas. Om de inte följs så tappar de sin legitimitet och existensberättigande. Detta devalverar självfallet den finländske chaufförens eventuella titel, det inser rimligtvis även du!!!