Belgiens GP 2007
-
Dagens citat från Alonso "A good start to the weekend" och Hamilton "Today we completed all our work without any problems". Det är rätt inställning, man skall inte hänga läpp för sånt som redan är historia
Brain dead, total amnesia,
Get some mental anasthesia.
And if I can't be wrong I could be right.
I.Kilmister
Get some mental anasthesia.
And if I can't be wrong I could be right.
I.Kilmister
-
-
-
Jovisst, rätt inställning. Då. Dagens citat från Hamilton efter själva racet strålar inte direkt av samma positiva vibbar..Christoffer skrev:Dagens citat från Alonso "A good start to the weekend" och Hamilton "Today we completed all our work without any problems". Det är rätt inställning, man skall inte hänga läpp för sånt som redan är historia
-
-
Angående vilka banor som passar McLaren och Ferrari bäst så har jag läst många soffexpertkommentarer, inklusive min egen, har jag för mig, och det är ändå inte så många som innan de sista två rejsen helt klockrent kom fram till att Monza skulle passa McLaren och Spa passa Ferrari, men förarna själva, eller stallen, rättare sagt, verkar ha haft ganska bra pejl på det innan.
Förresten så är det väldigt vad tätt det är mellan depåstoppen, trots att Stepney inte längre sprider den infon och i nåt tidigare lopp gissade nåt stall vilken tid som skulle behövas för topp-10, vilket jag har för mig stämde på tiondelen.
Ibland kan man få för sig att stallen har bättre koll än oss soffexperter, trots att det förstås inte kan vara så.
Förresten så är det väldigt vad tätt det är mellan depåstoppen, trots att Stepney inte längre sprider den infon och i nåt tidigare lopp gissade nåt stall vilken tid som skulle behövas för topp-10, vilket jag har för mig stämde på tiondelen.
Ibland kan man få för sig att stallen har bättre koll än oss soffexperter, trots att det förstås inte kan vara så.
-
-
-
- Mr Forza Motorsport
-
Ursäkta, det var nåt svagt ögonblick jag hade - jag skyller på ont i foten p.g.a. hälseneinflammation. Sådana fullständigt orimliga idiottankar skall hållas tillbaka i fortsättningen.Pastis skrev:Precis, AF1 är inte klok! Klart alla vi soffos vet bäst!Razor skrev:Det är ju omöjligt, var får du allt konstigt från?AndersF1 skrev:Ibland kan man få för sig att stallen har bättre koll än oss soffexperter, trots att det förstås inte kan vara så.
-
-
Förmodligen kan de (stallen, alltså) redan nu göra beräkningar/simuleringar som visar hur de avslutande loppen kommer att sluta. Sen spelar de upp föreställningar på söndagarna där de låtsas vara överraskade och glada/nedslagna.AndersF1 skrev: men förarna själva, eller stallen, rättare sagt, verkar ha haft ganska bra pejl på det innan.
-
Speciel tolkning fra Alonso
16-09-07: 16:16 | af: Finn T. Jensen
den dobbelte verdensmester Fernando Alonso stod for det mest bemærkelseværdige udsagn efter søndagens Formel 1 Grand Prix, da han beskyldte team-kollega Lewis Hamilton for at ville drage fordel af at køre af banen i første sving - uagtet, at det var ham selv, der tvang briten af banen.
"Lewis fik en fordel der, men jeg kom alligevel godt ud af første sving og vidste, at jeg kunne køre et hurtigt føste stint", sagde Alonso, der erkendte, at man havde tabt til en modstander, der var bedre på dagen.
"Ferrari havde bedre speed end vi havde, men de tre sidste baner i sæsonen passer os bedre og jeg er overbevist om, at vi kan vinde flere løb i 2007".
Från Tv2.dk. haha han e ju dum
16-09-07: 16:16 | af: Finn T. Jensen
den dobbelte verdensmester Fernando Alonso stod for det mest bemærkelseværdige udsagn efter søndagens Formel 1 Grand Prix, da han beskyldte team-kollega Lewis Hamilton for at ville drage fordel af at køre af banen i første sving - uagtet, at det var ham selv, der tvang briten af banen.
"Lewis fik en fordel der, men jeg kom alligevel godt ud af første sving og vidste, at jeg kunne køre et hurtigt føste stint", sagde Alonso, der erkendte, at man havde tabt til en modstander, der var bedre på dagen.
"Ferrari havde bedre speed end vi havde, men de tre sidste baner i sæsonen passer os bedre og jeg er overbevist om, at vi kan vinde flere løb i 2007".
Från Tv2.dk. haha han e ju dum
FIA = Ferrari International Assistance
-
- Moderator
Tappar Alonso och Hamilton var sitt race så kan Kimi köra ifatt resten. Jag sätter allt på Kimi för en värdig världsmästare. Kimis andra halva av säsongen är suverän - sex pallplatser varav tre segrar på de sju senaste racen, det är samma klass som Lewis inledning på säsongen, om inte bättre.
Tärnström
Tärnström
Ordförande i MMAS, Max Mosley Appreciation Society.
Se nya regler: http://www.forza-motorsport.se/bbs/view ... 666#133666
Se nya regler: http://www.forza-motorsport.se/bbs/view ... 666#133666