Det vore underbart att höra din och Eje´s röst i dom engelska sändningarna.Blomman skrev:Var lite konkret....Vad skulle man göra med den budget som finns?El Scorcho skrev:De siktar ju knappt..det är det jag menar. De har inga visioner att göra något med sin investering. Jag kanske är dålig på att förklara och jag kanske har för mycket visioner och Viasat för lite. Men all heder åt dem att de visar. Tack.
Men nå ut till motorsportpubliken som finns därute. Tveksamt om de marknadsför att F1 har kommit igång på ett bra sätt. Mycket tveksamt.
Publikunderlaget motiverar en viss summa pengar att spendera, frågan är bara hur man får publiken att bli större för att få mer pengar att spendera...Fundera på den
Ägget eller hönan är det verkligen som gäller i detta fallet. Ingen stjärna, ingen uppmärksamhet. Ingen Uppmärksamhet, ingen stjärna....
Frågan är bara vad som som kommer först? Vem vågar riskera pengarna, sponsorerna bakom den ev stjärnan, eller kanalen som som sänder det som den ev stjärnan ska köra?
JB
Innan vi hamnar i den divisionen måste vi ha en svensk i ett bra stall.
Vi måste även "lära" ut sporten bland tittarna då det inte är en lätt sport att förstå.
Många ser bara bilar som far runt men ju mer man lär sig om F1, ju roligare blir det.