Jag förstår Er, det är det enklaste sättet att förbättra Era resultat som inte är mycket att skryta med.
Tydligen skyr ni inga medel heller.

Razor skrev:Scuderia Toro Rostos pressavdelning offentliggör fotografier där man kan se ZZ Racing Internationals stallchef, Gösta Todt, smyga omkring i depån och bl a försökte sabotera Team Maximum Attacks bil under ett depåstopp.
Märkligt nog så sågs han även välsigna Toro Rostos bil med ett fälgkrucifix.
(Klicka på bilderna för större versioner)
Det måste ha varit den som du tog med dig när du smög omkring i vår depå, allt för att kasta misstankarna åt vårat håll.Gösta skrev:Med tanke på vad mutan bestod av så pekas brottslingen indirekt ut!!!!
"avslagen red bull"![]()
SLC påstår att så är fallet!!!! Och vi litar ju på testledningen, eller hur!!!!Razor skrev:Gösta skrev:Med tanke på vad mutan bestod av så pekas brottslingen indirekt ut!!!!
"avslagen red bull"![]()
Vi skulle aldrig försöka muta någon med avslagen Red Bull.
nänä, har inte pekat ut någon...... allt är fortfarande höljt i dunkel om vem det är....Gösta skrev:SLC påstår att så är fallet!!!! Och vi litar ju på testledningen, eller hur!!!!Razor skrev:Gösta skrev:Med tanke på vad mutan bestod av så pekas brottslingen indirekt ut!!!!
"avslagen red bull"![]()
"ljummen sopptallrik" leder ju misstankarna direkt åt ert håll.Gösta skrev:SLC påstår att så är fallet!!!! Och vi litar ju på testledningen, eller hur!!!!Razor skrev:Gösta skrev:Med tanke på vad mutan bestod av så pekas brottslingen indirekt ut!!!!
"avslagen red bull"![]()
Razor skrev:"ljummen sopptallrik" leder ju misstankarna direkt åt ert håll.Gösta skrev:SLC påstår att så är fallet!!!! Och vi litar ju på testledningen, eller hur!!!!Razor skrev:
Tog er T-Röd slut?
Razor skrev:Vi hade ingen omelett, du måste ta fel på stall.
I de 2 lopp vi testat sammtidigt har ni slagit oss marginellt i det ena och vi slog Er rejält i det andra. Vi har en 9 plats som bäst!Razor skrev:Nåja, vi kom dit med både bil och förare vilket var mer än vad vissa andra mäktade med.
Vi tog dessutom, med vår andra delseger, ledningen i det inofficiella forummästerskapet som är en deltävling i 5-pappcupen.
Hur många delsegrar har ni?
Rejält?Gösta skrev:I de 2 lopp vi testat sammtidigt har ni slagit oss marginellt i det ena och vi slog Er rejält i det andra.
Vi har haft ledningen över er allt sedan det första loppet så jag tror inte att det hade sett speciellt annorlunda ut om ni nu hade lyckats ta er till start i lördagsGösta skrev:Nu vet jag inte hur "lång" du är, jag är 187 cm.Med rejält avses dubbelt så mycket som ni slog oss med!
![]()
Nej, plats 9 totalt av de bilar som ställde upp! Ni har mig veterligen bara 2 ciffriga placeringar i de lopp ni ställt up i.Trösta er med att det inte kan bli 3 ciffriga.
![]()
Forummästerskapet?? Aha du menar den "interna" kampen!!!
Där bör ni leda över oss då vi har ett race mindre på meritlistan. Men skam vore ju annars!!!!!![]()
Har du räknar riktigt rätt där???Razor skrev: Vi har haft ledningen över er allt sedan det första loppet
Jag är inte så säker på att du har något stall kvar att ställa upp med nästa gång.Gösta skrev:Som sagt, till nästa test är vi tillbaka i full vitalitet och kämparanda! Ni får hålla hårt i champagneglasen och kanapéerna i depån då vi blåser förbi.
Jari skrev:Ni pratar om segrar och mästerskap trots att ni bara kört ett antal biltester?
Det torde ha stått 16 - 16 och med en "seger" så låg vi före er.Gösta skrev:Har du räknar riktigt rätt där???Razor skrev: Vi har haft ledningen över er allt sedan det första loppet![]()
Hur såg det ut efter lopp / test 2 var avklarat????????
Förkara! Lite osäker på hur du räknar!!!Razor skrev:Det torde ha stått 16 - 16 och med en "seger" så låg vi före er.Gösta skrev:Har du räknar riktigt rätt där???Razor skrev: Vi har haft ledningen över er allt sedan det första loppet![]()
Seger = 10 pGösta skrev:Förkara! Lite osäker på hur du räknar!!!Razor skrev:Det torde ha stått 16 - 16 och med en "seger" så låg vi före er.Gösta skrev: Har du räknar riktigt rätt där???![]()
¨SLC skrev:nänä, har inte pekat ut någon...... allt är fortfarande höljt i dunkel om vem det är....Gösta skrev:SLC påstår att så är fallet!!!! Och vi litar ju på testledningen, eller hur!!!!Razor skrev:
för det kan ju vara så till och med att någon är så infernalisk att den luskat ut vad olika team har för kostvanor och lagt sitt bud så för att förvilla...
men hittills har det inte kommit in några bättre bud![]()
så måste jag bifalla den avslagna Red Bullen och den ljumma soppan, som högsta bud ??
Absolut, jag lyckades faktiskt hejda honom för ett ögonblick alldeles efter den där bilden är tagen men du kan ju se vad som hände under tiden jag var borta från bilen en stund strax efteråt.Razor skrev:Du borde vara åtminstone lite upprörd, med tanke på sabotageförsöket ni blev utsatta för.Jari skrev:Ni pratar om segrar och mästerskap trots att ni bara kört ett antal biltester?
Det som Raz dokumenterade visas i nästa avsnitt av "Pimp my ride"Jari skrev:Absolut, jag lyckades faktiskt hejda honom för ett ögonblick alldeles efter den där bilden är tagen men du kan ju se vad som hände under tiden jag var borta från bilen en stund strax efteråt.Razor skrev:Du borde vara åtminstone lite upprörd, med tanke på sabotageförsöket ni blev utsatta för.Jari skrev:Ni pratar om segrar och mästerskap trots att ni bara kört ett antal biltester?
Trasiga fönster, buktande tak och gud vet vad allt han ställt till med. Jag är bara så glad att sabotören är väl dokumenterad med kameror ifrån ert håll.
Liksom Alesis har lyst igenom under många år.woodi skrev:Din inkompetens om motorsport lyser igenom bäste Gösta!Gösta skrev:Liksom Alonsos 2 WDC titlar och Alesis seger i Canada.![]()
![]()
![]()
![]()
Jo då, om du hade försökt så hade du lyckats.Razor skrev:
ZZ Racings stallchef, Jean Gösta Todt, har inte gått att nås för en kommentar.
Samma skitdåliga förare som slog er med fältets i särklass sämsta bilGösta skrev:Med de skitdåliga förarmatterial ni hade innan förstärkningar anlände så är allt en förbättring.
Japp, även denna gångSom sagt, nu har ni riktigt jä-la bra förare som rattar bilen.