5 Papp (racing när den är som bäst)

Rally, rallycross, GT, F3, Formel ford, m.m.
Gösta

Inlägg av Gösta »

Ja, ni kör båda i bästa "Ron Dennis" stil för att komma över våra förare som är överlägsna det ni själva har!

Jag förstår Er, det är det enklaste sättet att förbättra Era resultat som inte är mycket att skryta med.

Tydligen skyr ni inga medel heller.

:D :D :D
"DET ÄR ALDRIG FÖRSENT ATT KÖPA SIG EN LYCKLIG BARNDOM"

(Hamilton ser lite svart ut när jag tittar på honom. Undrar om det gör mig till rasist?)
Användarens profilbild
Razor

Inlägg av Razor »

Vi ägnar oss åt välgörenhet, inget annat.
(Gösta ser lite kroatisk ut när jag tittar på honom. Undrar om det gör honom till rasist?)

Äntligen!
Gösta

Inlägg av Gösta »

Snart kommer vår stjärnförare Lucky "Jim Clark" Strike 1 att här räta ut alla era frågetecken. Han är just nu upptagen med konsultationer med sin manager "Fredrik Förgasare" och sitt juridiska ombud "Juha Jurist" .

Det är som sagt inte tal om att han går över till "gamarna" ACC eller toro rosto.

:D

(Hamilton ser lite svart ut när jag tittar på honom. Undrar om det gör mig till rasist?)
Användarens profilbild
Razor

Inlägg av Razor »

Jag anar en Button-affär i 5-pappcupen. 8)
(Gösta ser lite kroatisk ut när jag tittar på honom. Undrar om det gör honom till rasist?)

Äntligen!
Användarens profilbild
LuckyStrike1

Inlägg av LuckyStrike1 »

Pressmeddelande angående aktuell förarsituation
Med anledning av de senaste dagarnas turer kring 5papp och ZZ Racing Internationals försteförare Lucky Jim o.s.v. vill vi räta ut de frågetecken som finns.

Bakgrunden är att det finns ett avtal mellan Lucky Jim och ZZ Racing International företrätt av Shell Gösta Todt för deltagande i 5papp-cupen. Utgångspunkten för avtalet var de tre planerade testerna på Sundsta norr om Stockholm.

I onsdags tre dagar före deltest 3 på Sundsta meddelade teamchef Shell Gösta Todt plötsligt att han inte kunde närvara vid testet. Med förare Meissner och Cheever också frånvarande framstod det att teamet inte skulle komma till start som uppgjort enligt liggande kontrakt.

Lucky Jim o.s.v. inledde då förhandlingar om inhopp för andra stall och passade också på att föra samtal med stall om att även Drevet Tärnström skulle få en plats. Det kan nu avslöjas att tre team var högaktuella.

Lucky Jim är mycket tacksam för att Team TTC på kort varsel kunde bereda plats på andrastinten. Vi vill också uttrycka tacksamhet till Scuderia Toro Rosto för att berett plats åt Drevet Tärnström.

Dock noterade Lucky Jim att teamchef Shell Gösta Todt deltog hos Scueria Toro Rosto i en teamchefsliknande roll under deltest 3.

Efter samråd med manager och jurist framstår det som klart att det nu finsn en praxis i det liggande kontraktet med ZZ Racing International att inte nödvändigtvis komma till start i enligt kontraktet definerade test.

Således ser undertecknad tillsammans med rådgivare över situationen för att se till att Lucky Jims o.s.v. intressen bevakas.

Det är i nuläget inte bestämt exakt hur nästa deltagande i 5papp ser ut. Ambitionen är att deltaga med ZZ Racing International, men med tanke på den i dagsläget oklara situationen pågår också alternativa planeringar. I dessa ingår allt från eget enförarteam till ett sådant i en satellitoperation till plats i andra team till den föredragna lösningen fortsatt körning för ZZ Racing International som tidigare.

Det kommer att kommuniceras ytterligare information i ärendet när sådant finns.

Tills vidare hänvisas frågor till:
Fredrik Förgasare - Driver Manager
Juha Jurist - Juridiskt Ombud
Lucky Jim - Duktig Förare
Medlem 003 i Svenska Felipe Massa-klubben "Bortom all sans och vett"

Nico Rosberg:I feel more German than I feel Finnish. I don't think of myself as being Finnish
Användarens profilbild
Razor

Inlägg av Razor »

Det känns lite märkligt att man kunde se stallchefen i ZZ Racing, Gösta Todt, smyga omkring bland de andra stallen.
Bl a ett sabotageförsök mot Team Maximum Attack och han visade ett stort intresse för aktiviteterna hos Scuderia Toro Rosto där han i egenskap av depåpräst välsignade vår bil med ett fälgkrucifix inför den avslutande stinten med nödhjulet.

Äntligen!
Användarens profilbild
Razor

Inlägg av Razor »

*** Pressmeddelande ***

Scuderia Toro Rosto vill å det bestämdaste dementera alla rykten om att det har tagits några som helst kontakter mellan Scuderia Toro Rosto och ZZ Racings förare Lucky Jim.

Toro Rostos stallchef, Peter Briatore, kommenterar det hela: "Vi träffades som hastigast i depån i lördags och bytte några artighetsfraser då vi känner varandra sedan tidigare, men det är allt.
Jim är en mycket duglig förare men i dagsläget har vi full bemanning på förarsidan, men allt kan hända,
Vi kan t ex bestämma oss för att köra med två bilar igen och faktum är att vi i dag även har haft viss kontakt med Janne Kolvsallad, som ju körde för Toro Rosto i säsongspremiären, ang en fortsättning för hans del."

Alla kontraktsfrågor hänvisas till stallets chefsjurist, Leffe Syllbergsky.

Äntligen!
Gösta

Inlägg av Gösta »

:D :D :D

Användarens profilbild
Razor

Inlägg av Razor »

Scuderia Toro Rostos pressavdelning offentliggör fotografier där man kan se ZZ Racing Internationals stallchef, Gösta Todt, smyga omkring i depån och bl a försökte sabotera Team Maximum Attacks bil under ett depåstopp.
Bild

Märkligt nog så sågs han även välsigna Toro Rostos bil med ett fälgkrucifix.
Bild

(Klicka på bilderna för större versioner)

Äntligen!
Gösta

Inlägg av Gösta »

Razor skrev:Scuderia Toro Rostos pressavdelning offentliggör fotografier där man kan se ZZ Racing Internationals stallchef, Gösta Todt, smyga omkring i depån och bl a försökte sabotera Team Maximum Attacks bil under ett depåstopp.
Bild

Märkligt nog så sågs han även välsigna Toro Rostos bil med ett fälgkrucifix.
Bild

(Klicka på bilderna för större versioner)

Tycker du verkligen att det ser ut som sabbotageförsök på den övre bilden????? :D

Den nedre är en hederlig katolsk "krucificering" för att föraren inte skall komma till skada och bilen skall föra lycka med sig. :D

Användarens profilbild
Razor

Inlägg av Razor »

Jo då, visst ser man att det är ett försök till sabotage...

Bilen såg ut så här efteråt
Bild
Bild

Att det var en hederlig, katolskt krucifixering för förarnas väl och ve förstod vi, och vi tackar så mycket för omtanken :up:

Äntligen!
Gösta

Inlägg av Gösta »

Bilderna på Ari Vatanens gamla Ascona visar den i det skick den såg ut efter att deras stjärnförare" Jari "studsa mellan vallarna" R hade "pimpat" den. :D

Användarens profilbild
Razor

Inlägg av Razor »

Efter att du hade saboterat den, ja.

Äntligen!
SLC

Inlägg av SLC »

Ett icke namngivet team har kommit med innovativ lösning till arrangören.

Som innebar att om Arrangören köper in följande bil Hemlig hjälpreda till team anonym idag och arrangören tar på sig att lasta ombord bilen och köra flera varv så kommer dom slå alla andra Forza team lätt hädanefter.

Mutan som erbjöds var lite låg, så nu i all ärlighets namn (för det ska ju en riktigt arrangör vara så länge som man inte är 1,50 lång och har en förkärlek för slaviska kvinnor) ger vi alla team samma chans till högstbjudande.

Just nu är högsta budet en avslagen Red Bull och en ljummen sopptallrik.
Moderator-polis ;-)
Användarens profilbild
Razor

Inlägg av Razor »

Det där är ZZ Racings enda chans att ta sig runt.

Äntligen!
Gösta

Inlägg av Gösta »

Med tanke på vad mutan bestod av så pekas brottslingen indirekt ut!!!!

"avslagen red bull" :D

Användarens profilbild
LuckyStrike1

Inlägg av LuckyStrike1 »

Jag drack upp den Red Bull jag fick. För övrigt har jag inget C-kort.

Nico Rosberg:I feel more German than I feel Finnish. I don't think of myself as being Finnish
Användarens profilbild
Razor

Inlägg av Razor »

Gösta skrev:Med tanke på vad mutan bestod av så pekas brottslingen indirekt ut!!!!

Det måste ha varit den som du tog med dig när du smög omkring i vår depå, allt för att kasta misstankarna åt vårat håll. :D

Vi skulle aldrig försöka muta någon med avslagen Red Bull.

Äntligen!
Gösta

Inlägg av Gösta »

Razor skrev:
Gösta skrev:Med tanke på vad mutan bestod av så pekas brottslingen indirekt ut!!!!

SLC påstår att så är fallet!!!! Och vi litar ju på testledningen, eller hur!!!! :D

SLC

Inlägg av SLC »

Gösta skrev:
Razor skrev:

SLC påstår att så är fallet!!!! Och vi litar ju på testledningen, eller hur!!!! :D
nänä, har inte pekat ut någon...... allt är fortfarande höljt i dunkel om vem det är....

för det kan ju vara så till och med att någon är så infernalisk att den luskat ut vad olika team har för kostvanor och lagt sitt bud så för att förvilla...

men hittills har det inte kommit in några bättre bud :(
så måste jag bifalla den avslagna Red Bullen och den ljumma soppan, som högsta bud ??
Moderator-polis ;-)
Användarens profilbild
Razor

Inlägg av Razor »

Gösta skrev:
Razor skrev:

"ljummen sopptallrik" leder ju misstankarna direkt åt ert håll.
Tog er T-Röd slut?

Äntligen!
Gösta

Inlägg av Gösta »

Razor skrev:
Gösta skrev:
Razor skrev:
"ljummen sopptallrik" leder ju misstankarna direkt åt ert håll.
Tog er T-Röd slut?

Jag tror att SLC misstog sig på en varm sopptalrik med den undermåliga och blaskiga omelett som ni "avnjöt" till frukost. :D

Användarens profilbild
Razor

Inlägg av Razor »

Vi hade ingen omelett, du måste ta fel på stall.

Äntligen!
Gösta

Inlägg av Gösta »

Razor skrev:Vi hade ingen omelett, du måste ta fel på stall.

Det var väl det jag trodde. För den sörjan såg inte ut som omelett eller något annat som skulle kunnas tänka inehålla färska ägg. :D

Inte ens talriken av papper var varm eller ens ljummen. :D

Användarens profilbild
Razor

Inlägg av Razor »

Nåja, vi kom dit med både bil och förare vilket var mer än vad vissa andra mäktade med.
Vi tog dessutom, med vår andra delseger, ledningen i det inofficiella forummästerskapet som är en deltävling i 5-pappcupen.
Hur många delsegrar har ni?

Äntligen!
Användarens profilbild
LuckyStrike1

Inlägg av LuckyStrike1 »

Inte en enda och två planerade test som vi ställt in ... av någon anledning dessutom de två senaste testen.

Jajamänsan!

Gösta

Inlägg av Gösta »

Razor skrev:Nåja, vi kom dit med både bil och förare vilket var mer än vad vissa andra mäktade med.
Vi tog dessutom, med vår andra delseger, ledningen i det inofficiella forummästerskapet som är en deltävling i 5-pappcupen.
Hur många delsegrar har ni?
I de 2 lopp vi testat sammtidigt har ni slagit oss marginellt i det ena och vi slog Er rejält i det andra. Vi har en 9 plats som bäst!

Vad har ni mäktat med?? :D

Användarens profilbild
Razor

Inlägg av Razor »

Gösta skrev:I de 2 lopp vi testat sammtidigt har ni slagit oss marginellt i det ena och vi slog Er rejält i det andra.
Rejält?
Lille vän... det var ungefär samma marginal upp till er som ni hade upp till oss i det första loppet.

Plats nio i forummästerskapet?
Det var inte så vidare värst bra, med tanke på att det som mest har varit fyra bilar med i det.
Vi har två segrar där, vad har ni?

Äntligen!
Gösta

Inlägg av Gösta »

Nu vet jag inte hur "lång" du är, jag är 187 cm. :D Med rejält avses dubbelt så mycket som ni slog oss med! :D

Nej, plats 9 totalt av de bilar som ställde upp! Ni har mig veterligen bara 2 ciffriga placeringar i de lopp ni ställt up i. :wink: Trösta er med att det inte kan bli 3 ciffriga. :D

Forummästerskapet?? Aha du menar den "interna" kampen!!!

Där bör ni leda över oss då vi har ett race mindre på meritlistan. Men skam vore ju annars!!!!! :D

Som sagt, till nästa test är vi tillbaka i full vitalitet och kämparanda! Ni får hålla hårt i champagneglasen och kanapéerna i depån då vi blåser förbi. :D

Användarens profilbild
Razor

Inlägg av Razor »

Gösta skrev:Nu vet jag inte hur "lång" du är, jag är 187 cm. :D Med rejält avses dubbelt så mycket som ni slog oss med! :D

Nej, plats 9 totalt av de bilar som ställde upp! Ni har mig veterligen bara 2 ciffriga placeringar i de lopp ni ställt up i. :wink: Trösta er med att det inte kan bli 3 ciffriga. :D

Forummästerskapet?? Aha du menar den "interna" kampen!!!

Där bör ni leda över oss då vi har ett race mindre på meritlistan. Men skam vore ju annars!!!!! :D :D
Vi har haft ledningen över er allt sedan det första loppet så jag tror inte att det hade sett speciellt annorlunda ut om ni nu hade lyckats ta er till start i lördags ;)

Äntligen!
Användarens profilbild
Jari
Varnad
Varnad

Inlägg av Jari »

Ni pratar om segrar och mästerskap trots att ni bara kört ett antal biltester?
Nu får mumindalens invånare ge fan i att hacka på morran!
Gösta

Inlägg av Gösta »

Razor skrev: Vi har haft ledningen över er allt sedan det första loppet
Har du räknar riktigt rätt där??? :quest:

Hur såg det ut efter lopp / test 2 var avklarat????????

Användarens profilbild
Razor

Inlägg av Razor »

Gösta skrev:Som sagt, till nästa test är vi tillbaka i full vitalitet och kämparanda! Ni får hålla hårt i champagneglasen och kanapéerna i depån då vi blåser förbi. :D
Jag är inte så säker på att du har något stall kvar att ställa upp med nästa gång.
För tillfället står du där med en Golf II med trasig kylare, spritkök och några burkar övergiven gulasch från försvarets mobiliseringsförråd.
Förarna har skingrats för vinden likt maskrosfrön och plockas nu upp av mer seriösa stall i er närhet.;)

Äntligen!
Gösta

Inlägg av Gösta »

Jari skrev:Ni pratar om segrar och mästerskap trots att ni bara kört ett antal biltester?

Det här är viktiga saker! Av och för vuxna män. :D

Det är segrar och mästerskap som räknas! Här skiljs pojkar från män.

Ingenting för Finska rallyförarewannebees och biltrashare. :D

Användarens profilbild
Razor

Inlägg av Razor »

Gösta skrev:

Det torde ha stått 16 - 16 och med en "seger" så låg vi före er.

Äntligen!
Gösta

Inlägg av Gösta »

Razor skrev:
Gösta skrev:

Förkara! Lite osäker på hur du räknar!!! :quest:

Användarens profilbild
LuckyStrike1

Inlägg av LuckyStrike1 »

Gösta skrev:
Razor skrev:
Gösta skrev: Har du räknar riktigt rätt där??? :quest:

Förkara! Lite osäker på hur du räknar!!! :quest:
Seger = 10 p
Andraplats = 8 p
Tredjeplats = 6 p

1 seger + 1 tredjeplats = 16 p
Två andraplatser = 16 p

Användarens profilbild
Razor

Inlägg av Razor »

Jari skrev:Ni pratar om segrar och mästerskap trots att ni bara kört ett antal biltester?
Du borde vara åtminstone lite upprörd, med tanke på sabotageförsöket ni blev utsatta för.

Äntligen!
Användarens profilbild
LuckyStrike1

Inlägg av LuckyStrike1 »

SLC skrev:
Gösta skrev:
Razor skrev:
nänä, har inte pekat ut någon...... allt är fortfarande höljt i dunkel om vem det är....

för det kan ju vara så till och med att någon är så infernalisk att den luskat ut vad olika team har för kostvanor och lagt sitt bud så för att förvilla...

men hittills har det inte kommit in några bättre bud :(
så måste jag bifalla den avslagna Red Bullen och den ljumma soppan, som högsta bud ??
¨
Ja du, det verkar nu som att det är min muta du måste bifalla. Härligt, jag tycker det var ett bra pris.

Användarens profilbild
Jari
Varnad
Varnad

Inlägg av Jari »

Razor skrev:
Du borde vara åtminstone lite upprörd, med tanke på sabotageförsöket ni blev utsatta för.
Absolut, jag lyckades faktiskt hejda honom för ett ögonblick alldeles efter den där bilden är tagen men du kan ju se vad som hände under tiden jag var borta från bilen en stund strax efteråt.
Trasiga fönster, buktande tak och gud vet vad allt han ställt till med. Jag är bara så glad att sabotören är väl dokumenterad med kameror ifrån ert håll.
Gösta

Inlägg av Gösta »

Jari skrev:
Razor skrev:
Absolut, jag lyckades faktiskt hejda honom för ett ögonblick alldeles efter den där bilden är tagen men du kan ju se vad som hände under tiden jag var borta från bilen en stund strax efteråt.
Trasiga fönster, buktande tak och gud vet vad allt han ställt till med. Jag är bara så glad att sabotören är väl dokumenterad med kameror ifrån ert håll.
Det som Raz dokumenterade visas i nästa avsnitt av "Pimp my ride" :D

Användarens profilbild
Jari
Varnad
Varnad

Inlägg av Jari »

Men snälla Gösta, vi bad aldrig om att få den pimpad av dig.
Var det frustrationen över att inte få laga bil i depån med plastic padding, slägga och hammare denna gång, utan bara se på som fick dig att gå bärsärk?
Användarens profilbild
woodi

Inlägg av woodi »

Gösta skrev:Liksom Alonsos 2 WDC titlar och Alesis seger i Canada. :D
Din inkompetens om motorsport lyser igenom bäste Gösta! :o :roll: :o :roll: :down:
¨°º© woodi ©º°¨
Gösta

Inlägg av Gösta »

woodi skrev:
Gösta skrev:Liksom Alonsos 2 WDC titlar och Alesis seger i Canada. :D
Din inkompetens om motorsport lyser igenom bäste Gösta! :o :roll: :o :roll: :down:
Liksom Alesis har lyst igenom under många år. :D

Användarens profilbild
Razor

Inlägg av Razor »

*** Pressrelease ***
Scuderia Toro Rosto förhandlar med ny förare

Scuderia Toro Rosto meddelar idag att de förhandlar med en av sina värsta konkurrenters toppförare inför nästa lopp på Sundsta, den 14:e april.

"Vi har långtgående förhandlingar med Jim Clark och hoppas få ett kontrakt klart inom kort." säger teamchefen, Peter "Briatore" Larsson.

"Vi har en ny bil med topprestanda och skulle gärna få in ytterligare en kompetent förare så vi kan ge de andra en rejäl match." fortsätter Larsson.

ZZ Racings stallchef, Gösta Todt, har inte gått att nå för en kommentar.

http://www.f1bb.com/f1forum/index.php?s ... t&p=522472
Senast redigerad av Razor den mån mar 26, 2007 13:01, redigerad totalt 2 gånger.

Äntligen!
Användarens profilbild
LuckyStrike1

Inlägg av LuckyStrike1 »

Saxat från Autotest:

Jim Clark förtegen om ryktena
ZZ Racing Internationals försteförare Jim Clark är förtegen om ryktena som placerar honom hos Scuderia Toro Rosto i nästa 5papp-test. ZZ Racing International har inte kommit till start i de två senaste testen, och senast på Sundsta körde Jim Clark för TTC istället.

Nu placerar allt ivrigare rykten honom hos Scuderia Toro Rosto till nästa test, ett team som han förhandlade länge med om ett inhopp sist. Men Jim Clark själv är förtegen.
- Jag har ingenting att säga om det där, säger försteföraren. Jag hoppas och räknar med att komma till start på Sundsta i april. Jag känner personerna hos Scuderia Toro Rosto väl och vi samtalar regelbundet som man alltid göra med de man känner. Men så vitt jag förstår ska ZZ Racing International köra och då är det nära till hands att jag är med där. Men tidigare erfarenheter visar ju tydligt att man aldrig kan veta säkert förrän det är dags för start.

Jim Clark sägs vara besviken över att ZZ Racing International inte kom till start sist, men har inte haft lust att kommentera det. Däremot är hans manager Fredrik Förgasare mer öppen och förnekar inte att det finns en besvikelse bakom.
- Jim Clark är en fantastisk förare, en av de stora i dessa testsammanhang, säger den store Fredrik Förgasare. Han var inte glad över att teamet hastigt ställde in testet sist med liten framförhållning, och sådana förhållanden kan jag inte acceptera. Som manager är det mitt ansvar att alltid se till min klients bästa, och det gör jag i Jim Clarks fall. Vill team prata med oss om möjligheten att anlita Jim Clark, så är jag inte känd för att vara tyst.

Bild
Fredrik Förgasare är inte tyst, utan pratar gärna

Det har inte gått att nå ZZ Racing Internationals stallchef Jean Gösta Todt för en kommentar.

Användarens profilbild
Razor

Inlägg av Razor »

Gösta Todt: Mina förare är fria att köra för andra stall

Vid en lunchintervju idag sa ZZ Racings stallchef, Gösta Todt, att hans förare är fria att köra för andra stall om de så önskar.
"Det viktigaste är att de får köra, inte för vem de kör" sa Gösta Todt och fortsatte med "Det är inte ens säkert att jag kommer att vara på plats vid nästa lopp."
Det visar sig att Gösta Todt prioriterar att närvara vid en korgbollsturnering i Nässjö istället.

På den direkta frågan om ZZ Racing verkligen kommer till start den 14:e svarade han undflyende att de ska börja vidareutveckla bilen – Wolfgang II (reds. anm.) – nu ikväll.
Det gavs alltså inget rakt svar på om hurvida man ämnar ställa upp eller ej.

Scuderia Toro Rostos stallchef, Peter Briatore Larsson kommenterar det hela med "Vi för konkreta samtal med ett par nya förare, men inget är bestämt. Det har varit konstruktiva samtal hittills och vi är säkra på att vi kommer att ha en konkurrenskraftig föraruppställning till den 14:e."

Äntligen!
Användarens profilbild
Razor

Inlägg av Razor »

Breaking News

Jim Clark går till Scuderia Toro Rosto
ZZ Racings toppförare, Jim Clark, bekräftas nu ikväll som ordinarie förare för Scuderia Toro Rosto.
Clark är den andra ZZ Racing-föraren som på kort tid har gått till Scuderia Toro Rosto strax innan ett test i 5-pappcupen. Tidigare har Drevet Tärnström lämnat ZZ Racing till förmån för Toro Rosto.

"Vi är mycket glada över att kunna bekräfta att Jim har gjort klart med Toro Rosto" säger stallchefen Peter Briatore Larsson, som fortsätter med "Om allt går som det ska så ska alla papper vara klara så att Jim kan vara med och köra för oss på Sundsta den 14:e."

Jim Clark gjorde ett inhopp i TTC vid det förra testet och planen var att han skulle köra för ZZ Racing den 14:e.
Rykten har gjort gällande att stalledningen i ZZ Racing har tappat fokus och att det mesta är kaotiskt i stallet nu.

"Det verkar som att Toro Rosto har en bra bil på gång och hela konceptet känns mycket bra då stallet har gjort stora tekniska framsteg sedan säsongsdebuten i december och de har mycket nytt på gång med den nya bilen." säger Jim Clark i en kort kommentar.
"Dessutom så ska det bi skönt att slippa gulaschen den här gången också" avslutar Clark.

ZZ Racings stallchef, Jean Gösta Todt, har inte gått att nås för en kommentar.

Äntligen!
Gösta

Inlägg av Gösta »

Razor skrev:
ZZ Racings stallchef, Jean Gösta Todt, har inte gått att nås för en kommentar.
Jo då, om du hade försökt så hade du lyckats.

Min kommentar är:
Jag tycker det är en utmärkt lösning. Lycky "Jim Ckark" Strike 1 och J "Break te gearbox" Tarnstrom få köra bil vilket är det dom helst vill och Toro Rosto tar ett jättekliv i att öka sina chanser till en framskjuten placering. Med de skitdåliga förarmatterial ni hade innan förstärkningar anlände så är allt en förbättring. :D

Som sagt, nu har ni riktigt jä-la bra förare som rattar bilen. :up:

Användarens profilbild
Razor

Inlägg av Razor »

Gösta skrev:Med de skitdåliga förarmatterial ni hade innan förstärkningar anlände så är allt en förbättring.
Samma skitdåliga förare som slog er med fältets i särklass sämsta bil ;)
Som sagt, nu har ni riktigt jä-la bra förare som rattar bilen. :up:
Japp, även denna gång 8)

Äntligen!