M.S presskonferens live??

Kungaklassen av motorsport...
ecce

M.S presskonferens live??

Inlägg av ecce »

Någon som har/kan länka till M.S live presskonferens (tv)
Användarens profilbild
ANFRAN

Inlägg av ANFRAN »

Djupa andetag och mycket babbel:

http://www.youtube.com/watch?v=aEru_j5btkQ
ecce

Inlägg av ecce »

tackar för länken! :up:
Användarens profilbild
Jari
Varnad
Varnad

Inlägg av Jari »

Han såg ut som efter Hockenheim 2000 när han nästan brast ut i ett rungande buuuäääähhhhäääähhääähähhhhäääää......
Nu får mumindalens invånare ge fan i att hacka på morran!
Användarens profilbild
Jacob

Inlägg av Jacob »

Jari skrev:Han såg ut som efter Hockenheim 2000 när han nästan brast ut i ett rungande buuuäääähhhhäääähhääähähhhhäääää......

Var det inte på Monza Jari????
Lite äldre, lite långsammare :smash: :zz: :zz:
Användarens profilbild
Palle

Inlägg av Palle »

Jacob skrev:
Jari skrev:Han såg ut som efter Hockenheim 2000 när han nästan brast ut i ett rungande buuuäääähhhhäääähhääähähhhhäääää......

Jo, du har rätt Jacob. Det var på Monza. Och rätta mig om jag har fel, men var det inte en finländsk förare som satt vid vägkanten året innan och, för att citera Jari's intelligenta uttryck, buuuäääähhhhäääähhääähähhhhäääää...
Användarens profilbild
Jacob

Inlägg av Jacob »

Palle skrev:
Jacob skrev:

Jo, du har rätt Jacob. Det var på Monza. Och rätta mig om jag har fel, men var det inte en finländsk förare som satt vid vägkanten året innan och, för att citera Jari's intelligenta uttryck, buuuäääähhhhäääähhääähähhhhäääää...
Ja haha ja jävlar!! Finnar är för härliga!! Undar vad Mika grät över egentligen?? Att han inte hade sin kniv med sig i skogen kanske??
Lite äldre, lite långsammare :smash: :zz: :zz:
Geer

Inlägg av Geer »

Jacob skrev:
Palle skrev:
Jacob skrev:
Ja haha ja jävlar!! Finnar är för härliga!! Undar vad Mika grät över egentligen?? Att han inte hade sin kniv med sig i skogen kanske??
Så är sa frugan efter Mikas miss.

Mrs Hakkinen said : "It's the first time Mika has reacted like that. It shows how disappointed he was. I say enough. Frankly, it is not the Mika I know. Normally he reflects and analyses before reacting. After returning to the pits he went to see the mechanics, apologised to them and asked them to forgive them for this mistake. Mika was really great."
Crazy F1

Inlägg av Crazy F1 »

Okej, mika grät för att han körde av, schumi grät av lycka eller lättnad...Är det något fel med att gråta eller? Det visar väl bara att man har känslor och är en människa och inte en maskin utan samvete?
Användarens profilbild
Cheever

Inlägg av Cheever »

Schumachers falska krokodiltårar slipper vi iaf se mer nu :wink:
I was misled and that is the way it went
Användarens profilbild
Razor

Inlägg av Razor »

Det är tre lopp kvar så ropa inte "hej" än ;)
(Gösta ser lite kroatisk ut när jag tittar på honom. Undrar om det gör honom till rasist?)

Äntligen!
Användarens profilbild
woodi

Inlägg av woodi »

Denna filmen är ju bara för gullig! :D
http://www.youtube.com/watch?v=I6kX89fPBhg
¨°º© woodi ©º°¨
Gösta

Inlägg av Gösta »

Cheever skrev:Schumachers falska krokodiltårar slipper vi iaf se mer nu :wink:

Dom blir säkert äkta då segerglädjen av att ha vunnit WDC 2006 gör sig påmind. :D
"DET ÄR ALDRIG FÖRSENT ATT KÖPA SIG EN LYCKLIG BARNDOM"

(Hamilton ser lite svart ut när jag tittar på honom. Undrar om det gör mig till rasist?)
Användarens profilbild
Jari
Varnad
Varnad

Inlägg av Jari »

Jacob skrev:

Jovisst var det det: http://www.youtube.com/watch?v=whG8sDcr ... ed&search=

En riktig karl går ut i skogen och gör det och det kan bara fångas upp på film med hovrande helikoptrar. Somliga andra gör det på presskonferensen bredvid sin genom tiderna värste motståndare och nemesis och får även sin bror att undra vad som for i honom.
Användarens profilbild
Jari
Varnad
Varnad

Inlägg av Jari »

Crazy F1 skrev:Okej, mika grät för att han körde av, schumi grät av lycka eller lättnad...Är det något fel med att gråta eller? Det visar väl bara att man har känslor och är en människa och inte en maskin utan samvete?
Vadå, tror du Skunki har ett samvete?
Honestly?
Användarens profilbild
guuben
Utvisad
Utvisad

Inlägg av guuben »

Jari:
: http://www.youtube.com/watch?v=whG8sDcr ... __________

Men den här versionen var inte den vi fick se i TV-sändningarna....eller?Jag kommer iaf inte ihåg den man såg via TV som den här videolänken......bara att man då såg Mika försöka trösta/gaska upp Schumi ( klapp på Schumis rygg ).
Och inte kommer jag heller ihåg att Mika bad, för Schumis skull, att ta en break.....men man har kanske blivit på riktigt en senil guube.
Noblesse oblige - ingen dumt i signaturen nu. (temporär snällhet på grund av att vädret ser bra ut idag - åtminstone bättre)
Användarens profilbild
Bopper

Inlägg av Bopper »

guuben skrev:Men den här versionen var inte den vi fick se i TV-sändningarna....eller?Jag kommer iaf inte ihåg den man såg via TV som den här videolänken......bara att man då såg Mika försöka trösta/gaska upp Schumi ( klapp på Schumis rygg ).
Och inte kommer jag heller ihåg att Mika bad, för Schumis skull, att ta en break.....men man har kanske blivit på riktigt en senil guube.
Som jag kommer ihåg var det detta som visades på TV...

Kom det nån egentlig förklaring till sammanbrottet?
Keep on Boppin´
Användarens profilbild
Jari
Varnad
Varnad

Inlägg av Jari »

Bopper skrev:
guuben skrev:Men den här versionen var inte den vi fick se i TV-sändningarna....eller?Jag kommer iaf inte ihåg den man såg via TV som den här videolänken......bara att man då såg Mika försöka trösta/gaska upp Schumi ( klapp på Schumis rygg ).
Som jag kommer ihåg var det detta som visades på TV...

Kom det nån egentlig förklaring till sammanbrottet?
Mmm, det var visst lite grus i ögat....
Användarens profilbild
Jari
Varnad
Varnad

Inlägg av Jari »

Såhär såg det ut förra söndagen i alla fall:
Bild