M.S presskonferens live??
-
M.S presskonferens live??
Någon som har/kan länka till M.S live presskonferens (tv)
-
- Varnad
-
-
Jo, du har rätt Jacob. Det var på Monza. Och rätta mig om jag har fel, men var det inte en finländsk förare som satt vid vägkanten året innan och, för att citera Jari's intelligenta uttryck, buuuäääähhhhäääähhääähähhhhäääää...Jacob skrev:Jari skrev:Han såg ut som efter Hockenheim 2000 när han nästan brast ut i ett rungande buuuäääähhhhäääähhääähähhhhäääää......
Var det inte på Monza Jari????
-
Ja haha ja jävlar!! Finnar är för härliga!! Undar vad Mika grät över egentligen?? Att han inte hade sin kniv med sig i skogen kanske??Palle skrev:Jo, du har rätt Jacob. Det var på Monza. Och rätta mig om jag har fel, men var det inte en finländsk förare som satt vid vägkanten året innan och, för att citera Jari's intelligenta uttryck, buuuäääähhhhäääähhääähähhhhäääää...Jacob skrev:Jari skrev:Han såg ut som efter Hockenheim 2000 när han nästan brast ut i ett rungande buuuäääähhhhäääähhääähähhhhäääää......
Lite äldre, lite långsammare
-
Så är sa frugan efter Mikas miss.Jacob skrev:Ja haha ja jävlar!! Finnar är för härliga!! Undar vad Mika grät över egentligen?? Att han inte hade sin kniv med sig i skogen kanske??Palle skrev:Jo, du har rätt Jacob. Det var på Monza. Och rätta mig om jag har fel, men var det inte en finländsk förare som satt vid vägkanten året innan och, för att citera Jari's intelligenta uttryck, buuuäääähhhhäääähhääähähhhhäääää...Jacob skrev:
Mrs Hakkinen said : "It's the first time Mika has reacted like that. It shows how disappointed he was. I say enough. Frankly, it is not the Mika I know. Normally he reflects and analyses before reacting. After returning to the pits he went to see the mechanics, apologised to them and asked them to forgive them for this mistake. Mika was really great."
-
-
-
-
-
-
- Varnad
Jovisst var det det: http://www.youtube.com/watch?v=whG8sDcr ... ed&search=Jacob skrev:Jari skrev:Han såg ut som efter Hockenheim 2000 när han nästan brast ut i ett rungande buuuäääähhhhäääähhääähähhhhäääää......
En riktig karl går ut i skogen och gör det och det kan bara fångas upp på film med hovrande helikoptrar. Somliga andra gör det på presskonferensen bredvid sin genom tiderna värste motståndare och nemesis och får även sin bror att undra vad som for i honom.
Nu får mumindalens invånare ge fan i att hacka på morran!
-
- Varnad
Vadå, tror du Skunki har ett samvete?Crazy F1 skrev:Okej, mika grät för att han körde av, schumi grät av lycka eller lättnad...Är det något fel med att gråta eller? Det visar väl bara att man har känslor och är en människa och inte en maskin utan samvete?
Honestly?
-
- Utvisad
Jari:
: http://www.youtube.com/watch?v=whG8sDcr ... __________
Men den här versionen var inte den vi fick se i TV-sändningarna....eller?Jag kommer iaf inte ihåg den man såg via TV som den här videolänken......bara att man då såg Mika försöka trösta/gaska upp Schumi ( klapp på Schumis rygg ).
Och inte kommer jag heller ihåg att Mika bad, för Schumis skull, att ta en break.....men man har kanske blivit på riktigt en senil guube.
: http://www.youtube.com/watch?v=whG8sDcr ... __________
Men den här versionen var inte den vi fick se i TV-sändningarna....eller?Jag kommer iaf inte ihåg den man såg via TV som den här videolänken......bara att man då såg Mika försöka trösta/gaska upp Schumi ( klapp på Schumis rygg ).
Och inte kommer jag heller ihåg att Mika bad, för Schumis skull, att ta en break.....men man har kanske blivit på riktigt en senil guube.
Noblesse oblige - ingen dumt i signaturen nu. (temporär snällhet på grund av att vädret ser bra ut idag - åtminstone bättre)
-
Som jag kommer ihåg var det detta som visades på TV...guuben skrev:Men den här versionen var inte den vi fick se i TV-sändningarna....eller?Jag kommer iaf inte ihåg den man såg via TV som den här videolänken......bara att man då såg Mika försöka trösta/gaska upp Schumi ( klapp på Schumis rygg ).
Kom det nån egentlig förklaring till sammanbrottet?
Keep on Boppin´
-
- Varnad
Mmm, det var visst lite grus i ögat....Bopper skrev:Som jag kommer ihåg var det detta som visades på TV...guuben skrev:Men den här versionen var inte den vi fick se i TV-sändningarna....eller?Jag kommer iaf inte ihåg den man såg via TV som den här videolänken......bara att man då såg Mika försöka trösta/gaska upp Schumi ( klapp på Schumis rygg ).
Kom det nån egentlig förklaring till sammanbrottet?
-
- Varnad