Ingen Aschberg i studion

Kungaklassen av motorsport...
Användarens profilbild
Cheever

Inlägg av Cheever »

Tyvärr blev han diskad, hur än hans namn uttalas ;)
I was misled and that is the way it went
Användarens profilbild
westerberg

Inlägg av westerberg »

Danner & dom andra tyskarna på RTL uttalar det "kobittsa"
(kunde skrivit nåt lustigt om att deras farsor kanske åkte dit 1939,men jag låter bli :wink: )
"Pit Board? What the f**k do I need a pit board for? If theres bikes in front of me then I'm not going fast enough!"

Richard Britton. Macau GP 2004
Användarens profilbild
Nirak

Inlägg av Nirak »

Sami skrev:Kubica gjorde ett riktigt bra lopp. Det kan inte vara lätt att köra sitt först gp under sådana här omständigheter. Jag tror inte Villenuve hade klarat av att göra det bättre.

Jag hoppas dock ändå att Villenuve för köra klart reseten säsongen. Det blir ett mer värdigt sätt att avsluta sin F1-karriär.
Jag var väldigt imponerad av honom, det ska bli intressant att se hur han klarar sig i fortsättningen nu när Jacques inte är med längre.
Var aldrig för optimistisk- ljuset i tunneln kan vara ett tåg
Gösta

Inlägg av Gösta »

Nirak skrev:
Sami skrev:Kubica gjorde ett riktigt bra lopp. Det kan inte vara lätt att köra sitt först gp under sådana här omständigheter. Jag tror inte Villenuve hade klarat av att göra det bättre.

Jag hoppas dock ändå att Villenuve för köra klart reseten säsongen. Det blir ett mer värdigt sätt att avsluta sin F1-karriär.
Jag var väldigt imponerad av honom, det ska bli intressant att se hur han klarar sig i fortsättningen nu när Jacques inte är med längre.
Det kan inte gärna gå sämre än det gick för "tjack".
"DET ÄR ALDRIG FÖRSENT ATT KÖPA SIG EN LYCKLIG BARNDOM"

(Hamilton ser lite svart ut när jag tittar på honom. Undrar om det gör mig till rasist?)
Användarens profilbild
LuckyStrike1

Inlägg av LuckyStrike1 »

Gösta skrev:
Nirak skrev:

Det kan inte gärna gå sämre än det gick för "tjack".
Du menar att Kubica minst kommer att vinna ett VM alltså?
Medlem 003 i Svenska Felipe Massa-klubben "Bortom all sans och vett"

Nico Rosberg:I feel more German than I feel Finnish. I don't think of myself as being Finnish
Användarens profilbild
Bopper

Inlägg av Bopper »

Keep on Boppin´
jAsO

Inlägg av jAsO »

Kommer inte Anna tillbaka? Längtar efter henne...
Användarens profilbild
Bopper

Inlägg av Bopper »

Anna Andersson skrev:Det är upp till TV 3, om de frågar en gång till så ställer jag gärna upp. Så du får fråga dem ;-)

Må gott

Anna
...skrev hon i ett mail för ett par veckor sedan, när jag påpekade att Cristiano da Matta kör Champ Car och inte Nascar som hon hade skrivit i sin Motorlistan.

Så Blomman, jag hoppas du gör vad du kan... :help:
Det är säkert fler än jag och jAsO som vill se henne igen.
Keep on Boppin´
Användarens profilbild
Eau Rouge

Inlägg av Eau Rouge »

Gästerna i studion ska tydligen vara Stanley Dickens och en av hans förare, Mikael Olsson.
Ferrari.
Användarens profilbild
Bopper

Inlägg av Bopper »

Jag tyckte de pratade om Alx och Stefan Johansson på kvalet, men det kanske var nåt reportage de ska visa... :quest:
Keep on Boppin´
Användarens profilbild
Eau Rouge

Inlägg av Eau Rouge »

Nja, vet inte...Läste på F1BB och där hade Danne (Nordvall) själv skrivit att det skulle vara de (Stanley & Micke) två som skulle gästa studion imorgon.
Ferrari.
Användarens profilbild
AndersF1

Inlägg av AndersF1 »

Alx tävlar ju på Gelleråsen i helgen så han lär knappast vara med i nån studio.
Användarens profilbild
Bopper

Inlägg av Bopper »

Eau Rouge skrev:Nja, vet inte...Läste på F1BB och där hade Danne (Nordvall) själv skrivit att det skulle vara de (Stanley & Micke) två som skulle gästa studion imorgon.
Jo, då stämmer det nog... :wink:
Keep on Boppin´