Ingen Aschberg i studion
-
-
-
Jag var väldigt imponerad av honom, det ska bli intressant att se hur han klarar sig i fortsättningen nu när Jacques inte är med längre.Sami skrev:Kubica gjorde ett riktigt bra lopp. Det kan inte vara lätt att köra sitt först gp under sådana här omständigheter. Jag tror inte Villenuve hade klarat av att göra det bättre.
Jag hoppas dock ändå att Villenuve för köra klart reseten säsongen. Det blir ett mer värdigt sätt att avsluta sin F1-karriär.
Var aldrig för optimistisk- ljuset i tunneln kan vara ett tåg
-
Det kan inte gärna gå sämre än det gick för "tjack".Nirak skrev:Jag var väldigt imponerad av honom, det ska bli intressant att se hur han klarar sig i fortsättningen nu när Jacques inte är med längre.Sami skrev:Kubica gjorde ett riktigt bra lopp. Det kan inte vara lätt att köra sitt först gp under sådana här omständigheter. Jag tror inte Villenuve hade klarat av att göra det bättre.
Jag hoppas dock ändå att Villenuve för köra klart reseten säsongen. Det blir ett mer värdigt sätt att avsluta sin F1-karriär.
"DET ÄR ALDRIG FÖRSENT ATT KÖPA SIG EN LYCKLIG BARNDOM"
(Hamilton ser lite svart ut när jag tittar på honom. Undrar om det gör mig till rasist?)
(Hamilton ser lite svart ut när jag tittar på honom. Undrar om det gör mig till rasist?)
-
Du menar att Kubica minst kommer att vinna ett VM alltså?Gösta skrev:Det kan inte gärna gå sämre än det gick för "tjack".Nirak skrev:Jag var väldigt imponerad av honom, det ska bli intressant att se hur han klarar sig i fortsättningen nu när Jacques inte är med längre.Sami skrev:Kubica gjorde ett riktigt bra lopp. Det kan inte vara lätt att köra sitt först gp under sådana här omständigheter. Jag tror inte Villenuve hade klarat av att göra det bättre.
Medlem 003 i Svenska Felipe Massa-klubben "Bortom all sans och vett"
Nico Rosberg:I feel more German than I feel Finnish. I don't think of myself as being Finnish
Nico Rosberg:I feel more German than I feel Finnish. I don't think of myself as being Finnish
-
-
-
...skrev hon i ett mail för ett par veckor sedan, när jag påpekade att Cristiano da Matta kör Champ Car och inte Nascar som hon hade skrivit i sin Motorlistan.Anna Andersson skrev:Det är upp till TV 3, om de frågar en gång till så ställer jag gärna upp. Så du får fråga dem
Må gott
Anna
Så Blomman, jag hoppas du gör vad du kan...
Det är säkert fler än jag och jAsO som vill se henne igen.
Keep on Boppin´
-
-
-
-
-