Reklampaus tips
-
- Inlägg: 62
- Blev medlem: lör jul 22, 2006 17:13
Reklampaus tips
1. KAFFE Det uppenbara tipset, sätt på en kopp kaffe. Gör du inte det kommer du sommna innan målgången. Såvida det inte blir en masskrash då...
2. CIGG Röker du, så har jag märkt att reklampauserna är precis en cigg lång. Såvida du inte röker 100' ciggen då... då blir det lyxfimp.
3. formel1.com En reklampaus är lagom lång så du hinner lagon starta datorn, vänta på att routern och modemet kommer överens och ladda formel1.com's java applet. Ganska rolig att följa under racet. Framförallt när dom uppdaterar den fel..
Lägg gärna till fler... kommer inte på några fler just nu. [/b]
2. CIGG Röker du, så har jag märkt att reklampauserna är precis en cigg lång. Såvida du inte röker 100' ciggen då... då blir det lyxfimp.
3. formel1.com En reklampaus är lagom lång så du hinner lagon starta datorn, vänta på att routern och modemet kommer överens och ladda formel1.com's java applet. Ganska rolig att följa under racet. Framförallt när dom uppdaterar den fel..
Lägg gärna till fler... kommer inte på några fler just nu. [/b]
Shumi *klapp klapp klapp* Shumi *klapp klapp klapp* Shumi...
-
- Mr Forza Motorsport
- Inlägg: 8550
- Blev medlem: tor jan 03, 2002 01:00
- Ort: Fjällen
-
- Inlägg: 13935
- Blev medlem: tor jan 31, 2002 01:00
- Ort: Storstaden
-
- Inlägg: 62
- Blev medlem: lör jul 22, 2006 17:13
-
- Inlägg: 8027
- Blev medlem: mån apr 19, 2004 17:07
- Ort: Solna
Alla bilar är nerlusade med reklam / sponsorer, förarna ser ut som levande reklampelare, längs med bansträckningen är det fullt med reklam och ändå bryter man för reklam. HUR JÄVLA GIRIG ÄR REKLAMBRANCHEN.
Man tar bort en del av den pågående reklamen för att visa annan reklam. Världen blir mer och mer absurd.
Så här såg en vacker F1 bil ut en gång i tiden.
Så här mycket reklam finns det på dom nuförtiden. Och inte f-n går den bättre för det!!!
DET VAR MYCKET BÄTTRE FÖRR
Man tar bort en del av den pågående reklamen för att visa annan reklam. Världen blir mer och mer absurd.
Så här såg en vacker F1 bil ut en gång i tiden.
Så här mycket reklam finns det på dom nuförtiden. Och inte f-n går den bättre för det!!!
DET VAR MYCKET BÄTTRE FÖRR
"DET ÄR ALDRIG FÖRSENT ATT KÖPA SIG EN LYCKLIG BARNDOM"
(Hamilton ser lite svart ut när jag tittar på honom. Undrar om det gör mig till rasist?)
(Hamilton ser lite svart ut när jag tittar på honom. Undrar om det gör mig till rasist?)
-
- Inlägg: 13935
- Blev medlem: tor jan 31, 2002 01:00
- Ort: Storstaden
-
- Inlägg: 9131
- Blev medlem: tor jan 03, 2002 01:00
- Ort: Stockholm
-
- Inlägg: 536
- Blev medlem: mån mar 13, 2006 09:39
-
- Inlägg: 13935
- Blev medlem: tor jan 31, 2002 01:00
- Ort: Storstaden
Det stämmer bra, en sanning men med vissa modifikationer. Men visst känns F1 rent allmänt lite avslaget. Det tycker t.o.m. jag.AndersF1 skrev:Den behöver inte upprepas, om man börjar tvivla på att man minns rätt är det bara att kolla på några gamla lopp så inser man snart att när det gäller F1 så var det bättre förr...LuckyStrike1 skrev:Upprepa frasen "det var bättre förr"
Medlem 003 i Svenska Felipe Massa-klubben "Bortom all sans och vett"
Nico Rosberg:I feel more German than I feel Finnish. I don't think of myself as being Finnish
Nico Rosberg:I feel more German than I feel Finnish. I don't think of myself as being Finnish
-
- Moderator
- Inlägg: 11651
- Blev medlem: tor jan 03, 2002 01:00
- Ort: Stockholm
Låter underligt för att komma från en som hårdnackat, och vid åtskilliga tillfällen, har tyckt att F1 är så ini helsike intressant. Är det Montoya som slutligen har gjort att du har kommit till insikt?LuckyStrike1 skrev:
Det stämmer bra, en sanning men med vissa modifikationer. Men visst känns F1 rent allmänt lite avslaget. Det tycker t.o.m. jag.
Tärnström
Ordförande i MMAS, Max Mosley Appreciation Society.
Se nya regler: http://www.forza-motorsport.se/bbs/view ... 666#133666
Se nya regler: http://www.forza-motorsport.se/bbs/view ... 666#133666
-
- Inlägg: 8027
- Blev medlem: mån apr 19, 2004 17:07
- Ort: Solna
Vad tar det åt Er?? Det är nu som F1 äntligen blir lite spännande!
Det skiljer en dryg handfull poäng och Maestro har vunnit de två senaste loppen!
Det är nu jakten börjar. Alonso är på dekis, har nytt kontrakt med ett B stall, JPM har inte varit det stjärnskott han själv (samt ANFRAN och LS1) trodde sig vara, Kimi är vårsdslös med matterialet.
Hur mycket mer spännande kan det bli??????
Det skiljer en dryg handfull poäng och Maestro har vunnit de två senaste loppen!
Det är nu jakten börjar. Alonso är på dekis, har nytt kontrakt med ett B stall, JPM har inte varit det stjärnskott han själv (samt ANFRAN och LS1) trodde sig vara, Kimi är vårsdslös med matterialet.
Hur mycket mer spännande kan det bli??????
"DET ÄR ALDRIG FÖRSENT ATT KÖPA SIG EN LYCKLIG BARNDOM"
(Hamilton ser lite svart ut när jag tittar på honom. Undrar om det gör mig till rasist?)
(Hamilton ser lite svart ut när jag tittar på honom. Undrar om det gör mig till rasist?)
-
- Inlägg: 5539
- Blev medlem: tor jan 03, 2002 01:00
Re: Reklampaus tips
Det negativa är att man hinner röka upp ett halvt paket innan loppet är slut...moch skrev:2. CIGG Röker du, så har jag märkt att reklampauserna är precis en cigg lång. Såvida du inte röker 100' ciggen då... då blir det lyxfimp.
-
- Moderator
- Inlägg: 11651
- Blev medlem: tor jan 03, 2002 01:00
- Ort: Stockholm
Att se någon röka är mer intressant än F1 just nu.
Tärnström
Tärnström
Ordförande i MMAS, Max Mosley Appreciation Society.
Se nya regler: http://www.forza-motorsport.se/bbs/view ... 666#133666
Se nya regler: http://www.forza-motorsport.se/bbs/view ... 666#133666
-
- Inlägg: 62
- Blev medlem: lör jul 22, 2006 17:13
Bittert vad det här.
Det intressanta nuförtiden är inte direkt kampen mellan ms och fa utan mer om barrichello piskar button, kimi tar sig i mål eller ej, toyota håller en hel bil i mål, midland/Superaguri krockar med varandra eller om man har tur tar med sig kimi...
Tycker det är kul att titta. Visst var det roligare när hakkinen och shumi fightades men nu är det nya tider med nya regler.
Det intressanta nuförtiden är inte direkt kampen mellan ms och fa utan mer om barrichello piskar button, kimi tar sig i mål eller ej, toyota håller en hel bil i mål, midland/Superaguri krockar med varandra eller om man har tur tar med sig kimi...
Tycker det är kul att titta. Visst var det roligare när hakkinen och shumi fightades men nu är det nya tider med nya regler.
Shumi *klapp klapp klapp* Shumi *klapp klapp klapp* Shumi...
-
- Inlägg: 13935
- Blev medlem: tor jan 31, 2002 01:00
- Ort: Storstaden
Ja antagligen, sen ska syndaren vakna men nu har han vaknat. Har inte sett Frankrikes GP än.JTarnstrom skrev:Låter underligt för att komma från en som hårdnackat, och vid åtskilliga tillfällen, har tyckt att F1 är så ini helsike intressant. Är det Montoya som slutligen har gjort att du har kommit till insikt?LuckyStrike1 skrev:
Det stämmer bra, en sanning men med vissa modifikationer. Men visst känns F1 rent allmänt lite avslaget. Det tycker t.o.m. jag.
Tärnström
Medlem 003 i Svenska Felipe Massa-klubben "Bortom all sans och vett"
Nico Rosberg:I feel more German than I feel Finnish. I don't think of myself as being Finnish
Nico Rosberg:I feel more German than I feel Finnish. I don't think of myself as being Finnish
-
- Moderator
- Inlägg: 11651
- Blev medlem: tor jan 03, 2002 01:00
- Ort: Stockholm
Jag välkomnar dig med varmt hjärta till Det-var-bättre-förr-klubben :)LuckyStrike1 skrev:Ja antagligen, sen ska syndaren vakna men nu har han vaknat. Har inte sett Frankrikes GP än.JTarnstrom skrev:Låter underligt för att komma från en som hårdnackat, och vid åtskilliga tillfällen, har tyckt att F1 är så ini helsike intressant. Är det Montoya som slutligen har gjort att du har kommit till insikt?LuckyStrike1 skrev:
Det stämmer bra, en sanning men med vissa modifikationer. Men visst känns F1 rent allmänt lite avslaget. Det tycker t.o.m. jag.
Tärnström
Jag minns att jag började ifrågasätta mitt intresse för F1 när jag började åka på STCC. Dels var det kontrasten mellan de två klasserna som gjorde det, tror jag (STCC är ju racing på gräsrotsnivå i jämförelse, en påminnelse om hur det faktiskt var förr i F1. Faktum är ju att STCC i vissa avseenden till och med är mer professionella än vad en del stora F1-stall var i början av 70-talet), dels upptäckte jag att jag överlevde att missa ett gp. Kanske är det samma process som du går igenom.
Tärnström
Ordförande i MMAS, Max Mosley Appreciation Society.
Se nya regler: http://www.forza-motorsport.se/bbs/view ... 666#133666
Se nya regler: http://www.forza-motorsport.se/bbs/view ... 666#133666
-
- Inlägg: 13935
- Blev medlem: tor jan 31, 2002 01:00
- Ort: Storstaden
Ja, jag har ju varit på alla STCC-race hittills och har till min förvåning upptäckt att jag inte saknat F1 det minsta.
Första STCC-helgen satt jag på de lediga stunder jag hade på lördagen och såg livetiming från kvalet, och till viss del under loppet.
Nu har jag slutat med det, och det räcker fint att 10 minuter efter loppet gå in och se vem av Schumacher och Alonso som vann från att ha tagit ledningen i starten/passerat med ett senare depåstopp.
Kanske har jag ett stort intresse för olika förarprofiler, jag tycker att en förare är viktigare än tekniken som används i bilarna och att racing på banan är intressantare än de mest avancerade bilarna och depåstopp. När Damon Hill slutade - en stor favorit - så fanns Villeneuve kvar och Montoya var på väg in. Nu har även Montoya lämnat F1 och Villeneuve lämnar snart sporten. Några profiler som kan ta över från dem kan jag inte se, inte någar som tilltalar mig personligen. Alonso är en suverän, men särskilt intressant känns han inte. Bara ytterligare en väloljad och väldrillad företagsrepresentant som gör PR för sponsorerna enligt formulär 1A.
Nu tycker jag att det som är viktigast för mig i både F1 och annan motorsport - stora förarprofiler och bra racing på banan mellan bilarna - alltmer är en större bristvara i F1.
Sådant här är ju väldigt personligt, och det här är mina personliga åsikter.
Första STCC-helgen satt jag på de lediga stunder jag hade på lördagen och såg livetiming från kvalet, och till viss del under loppet.
Nu har jag slutat med det, och det räcker fint att 10 minuter efter loppet gå in och se vem av Schumacher och Alonso som vann från att ha tagit ledningen i starten/passerat med ett senare depåstopp.
Kanske har jag ett stort intresse för olika förarprofiler, jag tycker att en förare är viktigare än tekniken som används i bilarna och att racing på banan är intressantare än de mest avancerade bilarna och depåstopp. När Damon Hill slutade - en stor favorit - så fanns Villeneuve kvar och Montoya var på väg in. Nu har även Montoya lämnat F1 och Villeneuve lämnar snart sporten. Några profiler som kan ta över från dem kan jag inte se, inte någar som tilltalar mig personligen. Alonso är en suverän, men särskilt intressant känns han inte. Bara ytterligare en väloljad och väldrillad företagsrepresentant som gör PR för sponsorerna enligt formulär 1A.
Nu tycker jag att det som är viktigast för mig i både F1 och annan motorsport - stora förarprofiler och bra racing på banan mellan bilarna - alltmer är en större bristvara i F1.
Sådant här är ju väldigt personligt, och det här är mina personliga åsikter.
Medlem 003 i Svenska Felipe Massa-klubben "Bortom all sans och vett"
Nico Rosberg:I feel more German than I feel Finnish. I don't think of myself as being Finnish
Nico Rosberg:I feel more German than I feel Finnish. I don't think of myself as being Finnish
-
- Inlägg: 536
- Blev medlem: mån mar 13, 2006 09:39
Jag tror att vi svenska F1-fans, nuvarande och även dom som svalnat behöver en svensk förare.
Det vore kanon om den satsning som bl.a. Eje är med i, skulle bära hela vägen fram. Eller om Björn Wirdheim lyckas och får en rejssits 2008 som han tror.
Många banor behöver också byggas om så att det går att köra om på fler ställen.
Det vore kanon om den satsning som bl.a. Eje är med i, skulle bära hela vägen fram. Eller om Björn Wirdheim lyckas och får en rejssits 2008 som han tror.
Många banor behöver också byggas om så att det går att köra om på fler ställen.
-
- Inlägg: 380
- Blev medlem: fre jan 30, 2004 14:57
- Ort: Västerås - Sweden