Vad ska hända med Forza Motorsport efter säsongen 2012?

Kungaklassen av motorsport...

Vad vill ni ska ska hända?

Vill absolut ha kvar sajten precis som nu, med resultat, gamla artiklar och forum.
15
48%
Kan nöja mig med att forumdelen blir kvar aktiv med alla gamla texter, eftersom jag inte tittar på de övriga delarna.
14
45%
Ingen större grej om allt försvinner.
2
6%

Antal röster: 31

Användarens profilbild
Pastis
Mr Forza Motorsport

Vad ska hända med Forza Motorsport efter säsongen 2012?

Inlägg av Pastis »

Efter årets (2012) sista lopp kommer servern tas ned som Forza Motorsport körs på. Och frågan jag ställer mig är hur jag ska göra med innehållet? Det är en del arbete med att flytta sajten till en annan server och jag undrar lite om vad ni verkligen använder på dagens sajt. Är det bara forumdelen som är värd att bevara eller ska hela sajten finnas kvar med allt innehåll? Kom med synpunkter!

OBS! Ingen idé att önska om att öppna den redaktionella sidan igen, det kommer aldrig att ske i min regi då jag inte följer motorsporten längre.
Användarens profilbild
Jari
Varnad
Varnad

Inlägg av Jari »

Sajten borde kulturminnesmärkas. Ett större fenomen till gagn för alla intresserade har inte funnits i Sverige.
Nu får mumindalens invånare ge fan i att hacka på morran!
Användarens profilbild
Cheever

Inlägg av Cheever »

Jari skrev:Sajten borde kulturminnesmärkas. Ett större fenomen till gagn för alla intresserade har inte funnits i Sverige.
Tro det eller ej, men jag håller med dig Jari :D

Om det finns möjlighet vore det fantastiskt om alla artiklarna kunde finnas kvar publikt. Jag brukar söka och läsa ibland när andan faller på.
I was misled and that is the way it went
Användarens profilbild
Jari
Varnad
Varnad

Inlägg av Jari »

Jag läser lite gammalt sånt också...
Nu får mumindalens invånare ge fan i att hacka på morran!
Användarens profilbild
Bopper

Inlägg av Bopper »

Jari skrev:Sajten borde kulturminnesmärkas. Ett större fenomen till gagn för alla intresserade har inte funnits i Sverige.
:up:

Tyvärr är det väl så att man skulle hitta en ny sajt och så småningom glömma Forza med tiden. Men visst skulle det vara väldigt synd om Forza försvann för alltid...

Kollar ofta tiderna på startsidan, uppe i vänstra hörnet (speciellt för icke-Europa-lopp). Samt givetvis alla resultat från alla F1-helger sedan 1950!
Keep on Boppin´
Användarens profilbild
platt

Inlägg av platt »

Heja Jari!
Pastis du får inte sparken det är bara att jobba vidare med god service till oss.
" Det var ett av de mest uppenbara övergreppen på en annan förare jag har sett. Det är ett förfärligt exempel av en man som vunnit sju VM-titlar. Det var översittartaktik, säger Stewart. "
Användarens profilbild
olag

Inlägg av olag »

Som det har fungerat den senaste tiden är bra nog.. Själv har jag inte hunnit skriva här inne då en 10-månaders blivande F1 stjärna snor all min fritid. Men loppen får jag se iallafall :D
FIA = Ferrari International Assistance
Användarens profilbild
ANFRAN

Inlägg av ANFRAN »

Röstade på alternativ 2. Men egentligen är det ingen större grej om allt försvinner – det är mer dött på forumet än någonsin.
Användarens profilbild
REP

Inlägg av REP »

Jag vill ha sajten kvar.
Gärna aktiv som den är nu. Men låt inte försvinna helt.
Guldgruvan att leta i gamla texter och alla lopp o förarna 8)
Crazy F1

Inlägg av Crazy F1 »

ANFRAN , det beror på att du inte debbaterar om schumi längre :wink:

Jag har gärna kvar sidan iaf Pastis!