Jag gillar som många märkt listor och omröstningar.
Så jag undrar vem är den mest underskattade föraren i F1 just nu. Utelämnat några som inte kan påstås vara underskattade.
Vem är mest underskattad?
-
Alguersuari!!!!!
Kan han inte få en bil som kan konkurera, då ska ni få se!!!!!!!!!!!!
Jag tror han har det som behövs för att hamna trea i WM.
Kan han inte få en bil som kan konkurera, då ska ni få se!!!!!!!!!!!!
Jag tror han har det som behövs för att hamna trea i WM.
" Det var ett av de mest uppenbara övergreppen på en annan förare jag har sett. Det är ett förfärligt exempel av en man som vunnit sju VM-titlar. Det var översittartaktik, säger Stewart. "
-
-
-
Tycker väl inte att någon av de där förarna är direkt underskattad, men ska jag välja någon får det bli Heikki.
Efter de dåliga McLaren-åren ser han ut att ha hittat formen hos Lotus. Regelbunden segrare i F1:s "botten-klass", och verkar få ut maximalt ur bilen. Dessutom håller han hela tiden humöret uppe, till skillnad från Trulli som mest ser ut att vara deprimerad.
Efter de dåliga McLaren-åren ser han ut att ha hittat formen hos Lotus. Regelbunden segrare i F1:s "botten-klass", och verkar få ut maximalt ur bilen. Dessutom håller han hela tiden humöret uppe, till skillnad från Trulli som mest ser ut att vara deprimerad.
-
Bra analys, den skriver jag under på.Zwonk skrev:Tycker väl inte att någon av de där förarna är direkt underskattad, men ska jag välja någon får det bli Heikki.
Att han i princip vinner varenda lopp i "sin klass" säger ju en del.
-
-
-