Hej som ny medlem på Forza tänkte presentera mig samtidigt som jag tänkte bjuda in er till en virtuell F1 liga.
Bland de flesta F1 intresserade personer jag umgåtts med tenderar diskussioner om härkomst och broderlig teoretiker tävlan snabbt blomma upp. Så för att ha kul mellan F1 helgerna, samt för att kunna tävla mot varandra i ett riktigt bra ""F1 manager" spel satte jag ihop en nordisk liga.
Vi vet alla att F1 forum tenderar till att innehålla skarpsinta F1 teoretiker som vid minsta chans skulle fatta bättre, snabbare och mer korrekta taktiska beslut än samtliga befintliga stallchefer, ens om någon skulle lyckas förmå dem till att samarbeta i frågan.
Så upp till bevis, registrera ditt F1 team på F1-tm.com välj att tävla dagligen. Anslut sedan dig till "Custom League" välj sedan att tävla med oss i, The Nordic Grand Prix - NFM.
De virtuella mästerskapen kommer att bestå av främst nya managers och deras F1 stall samt köras i olika divisioner där tre upp och tre ner regeln främjar för att vi alla möter likvärdigt motstånd.
Har någon här en fråga om spelet så ropa gärna till, för övrigt önskar jag oss alla en mer underhållande F1 helg nu när cirkusen nått Melbourne.
"Nordiska formel mästerskapen.
En f1tm liga formad av nordbor för nordbor för att en gång för alla se vilken av våra ädla nationer som dominerar den virtuella formel bils racingens ädla konst. Vem av oss tar hem trofén och vilken av våra brödra-nationer rymmer vassaste F1 teoretikerna?.."
För er som använder facebook. http://www.facebook.com/group.php?gid=1 ... 442&ref=nf
De virtuella Nordiska formel mästerskapen!
-
De virtuella Nordiska formel mästerskapen!
Senast redigerad av Sharess den fre mar 26, 2010 13:08, redigerad totalt 1 gång.
-
- Varnad
-
-
- Varnad
-
-
- Varnad
-