Monacos GP

Här kan man få information eller planera gemensamma motorsportresor.
Användarens profilbild
Pepparkvarnen

Monacos GP

Inlägg av Pepparkvarnen »

Jag ska eventuellt vara där i närheten vid tiden för Monacos GP och funderar på att passa på att se racet.

Är det nån som varit där och vet några bra platser?
Except For Ending Slavery, Fascism, Nazism, and Communism, WAR has Never Solved Anything.
Användarens profilbild
ANFRAN

Inlägg av ANFRAN »

Jag har aldrig varit där, men jag har länge varit sugen på att sitta på läktare M ('offers a front view of the cars as they race from Tabac to the S of the Swimming Pool'). Frågan är om man behöver kikare för att se storbildsskärmen på andra sidan vattnet...

http://www.monaco-grand-prix.com/MCM/en/TICKETS/
Användarens profilbild
Pepparkvarnen

Inlägg av Pepparkvarnen »

M är det ett rött kryss på så dom kanske är slutsålda, men E när dom kommer ut ur tunneln verkar rätt bra, eller K.

Men vilka priser, femtusen för en biljett!
Except For Ending Slavery, Fascism, Nazism, and Communism, WAR has Never Solved Anything.
Användarens profilbild
platt

Inlägg av platt »

Pepparkvarnen skrev:M är det ett rött kryss på så dom kanske är slutsålda, men E när dom kommer ut ur tunneln verkar rätt bra, eller K.

Det är taget :up: :D
" Det var ett av de mest uppenbara övergreppen på en annan förare jag har sett. Det är ett förfärligt exempel av en man som vunnit sju VM-titlar. Det var översittartaktik, säger Stewart. "
Användarens profilbild
ANFRAN

Inlägg av ANFRAN »

Pepparkvarnen skrev:M är det ett rött kryss på så dom kanske är slutsålda, men E när dom kommer ut ur tunneln verkar rätt bra, eller K.

M på kvalet och K (lite till vänster på läktaren) på söndagen! Kom igen nu, det är ju Monaco och comeback för [Schumacher]! ;)
Användarens profilbild
platt

Inlägg av platt »

Pepparn ! satsa nu vi vill ha kommentarer från läktaren.
Heja Heja
" Det var ett av de mest uppenbara övergreppen på en annan förare jag har sett. Det är ett förfärligt exempel av en man som vunnit sju VM-titlar. Det var översittartaktik, säger Stewart. "