Malaysias GP

Här kan man få information eller planera gemensamma motorsportresor.
Gösta

Malaysias GP

Inlägg av Gösta »

Hej,

Skulle vilja se Malaysias GP. Hur ser intresset för det ut här bland Er?

Kommer att presentera ett kostnadsförslag via en bekant som bor i Malaysia och arbetar inom "eventbranchen"

Tänkte bara sondera lite hur intresset för det ser ut bland Er kära f1 vänner.

Ett kostnadsförslag kommer här inom kort som ni kan ta ställning till.

Kommentera gärna ert preliminära intresse.

Mvh

Gösta
"DET ÄR ALDRIG FÖRSENT ATT KÖPA SIG EN LYCKLIG BARNDOM"

(Hamilton ser lite svart ut när jag tittar på honom. Undrar om det gör mig till rasist?)
Användarens profilbild
Pepparkvarnen

Inlägg av Pepparkvarnen »

Jag är intresserad.
Except For Ending Slavery, Fascism, Nazism, and Communism, WAR has Never Solved Anything.
Användarens profilbild
Jari
Varnad
Varnad

Inlägg av Jari »

Jag är på!
Nu får mumindalens invånare ge fan i att hacka på morran!
Användarens profilbild
EnzoF1
Utvisad
Utvisad

Inlägg av EnzoF1 »

Ja du Gösta, hur känns det här för mig tror du?

Du planerar att resa till Malaysia, vilket säkerligen kommer att kosta 15 bitar eller mer, och samtidigt så anser du dig inte ha råd att reglerna dina skulder om 500 sekiner till mig.

Jag får som sagt se det där renskinnet som läropengar, du kan ta med det och sitta på på läktaren i Malaysia.

Uselt!
Kimi "I'm only in it for the money" Räikkönen - Historiens mest överskattade förare, och han begriper det inte själv.

Dessutom F1-världens störste fegis.
Användarens profilbild
platt

Inlägg av platt »

Gösta: Jag följer med om du pröjsar Enzo och om du har några nycklar till mig.
" Det var ett av de mest uppenbara övergreppen på en annan förare jag har sett. Det är ett förfärligt exempel av en man som vunnit sju VM-titlar. Det var översittartaktik, säger Stewart. "
Användarens profilbild
EnzoF1
Utvisad
Utvisad

Inlägg av EnzoF1 »

platt skrev:Gösta: Jag följer med om du pröjsar Enzo och om du har några nycklar till mig.
Jag lovar att meddela om han pröjsar mig, men än har jag inte sett till några pengar. Gösta sa nåt om att panta lite flaskor så han kanske fick råd med en avbetalning. Han hade det lite knapert just nu sa han.
Kimi "I'm only in it for the money" Räikkönen - Historiens mest överskattade förare, och han begriper det inte själv.

Dessutom F1-världens störste fegis.
Användarens profilbild
platt

Inlägg av platt »

EnzoF1 skrev:
platt skrev:Gösta: Jag följer med om du pröjsar Enzo och om du har några nycklar till mig.
Jag lovar att meddela om han pröjsar mig, men än har jag inte sett till några pengar. Gösta sa nåt om att panta lite flaskor så han kanske fick råd med en avbetalning. Han hade det lite knapert just nu sa han.
Det är synd om han, men jag hoppas han har nycklarna kvar och inte sålt dom till det kriminella gänget på Ranhammarsvägen i Ulvsunda
:D :cry: För min olycka :evil:
" Det var ett av de mest uppenbara övergreppen på en annan förare jag har sett. Det är ett förfärligt exempel av en man som vunnit sju VM-titlar. Det var översittartaktik, säger Stewart. "
Användarens profilbild
platt

Inlägg av platt »

Gösta! nu ligger du dåligt till! Frugan min börjar bli irriterad för att jag sa till henne att du hade initierat att det var en resa till Malaysia på gång . Nu säger hon vad är det för folk du umgås med som snackar en jävla massa skit och aldrig kommer till skott! JAG VILL ÅKA TILL MALAISIA OCH SJOPPA!
Och nu undrar jag vad ska jag göra Hjälp mig Gösta! Kom och Hjälp mig.
Jag har problem :D
Användarens profilbild
platt

Inlägg av platt »

Nu ska det bli skoj att åka till Malaysia och titta F1,
Eller hur Gösta :up: :D