CART,IRL

Allmänna frågor och svar till och från Forza Motorsport.
Användarens profilbild
Pepparkvarnen

CART,IRL

Inlägg av Pepparkvarnen »

Eftersom CART inte längre existerar tycker jag att forumdelen CART,IRL borde byta namn till NASCAR, IndyCar.
Except For Ending Slavery, Fascism, Nazism, and Communism, WAR has Never Solved Anything.
Gösta

Re: CART,IRL

Inlägg av Gösta »

Pepparkvarnen skrev:Eftersom CART inte längre existerar..............
Vad hände? Var kostnaderna för höga? Dom skulle hyrt in Tärnan i tid så att han kunde berätta för dom hur man sköter sina finanser. Var motor och chassieutvecklingskostnaderna så höga???

Jag vet inget om CART,men bara namnet låter jävligt töntigt, liksom Indycar! Vad är indycar? Har det något med indianer eller indianapolis att göra???
"DET ÄR ALDRIG FÖRSENT ATT KÖPA SIG EN LYCKLIG BARNDOM"

(Hamilton ser lite svart ut när jag tittar på honom. Undrar om det gör mig till rasist?)
Användarens profilbild
Pastis
Mr Forza Motorsport

Inlägg av Pastis »

Pepparkvarnen skrev:Eftersom CART inte längre existerar tycker jag att forumdelen CART,IRL borde byta namn till NASCAR, IndyCar.
Självklart Sickan! Lysande.
Bild
Fredrik i Trollhättan

Inlägg av Fredrik i Trollhättan »

Dom skulle börjat med enhetsmotorer och kundchassin så hade det ordnat sig.
Användarens profilbild
Razor

Inlägg av Razor »

Gösta skrev:
Pepparkvarnen skrev:Eftersom CART inte längre existerar..............
Vad hände? Var kostnaderna för höga? Dom skulle hyrt in Tärnan i tid så att han kunde berätta för dom hur man sköter sina finanser. Var motor och chassieutvecklingskostnaderna så höga???
De gjorde det enda rätta och slog ihop serien med IRL efter det att CCWS konkade.
Vad är indycar? Har det något med indianer eller indianapolis att göra???
Det har med Indianapolis 500 att göra.
(Gösta ser lite kroatisk ut när jag tittar på honom. Undrar om det gör honom till rasist?)

Äntligen!
Användarens profilbild
Pepparkvarnen

Inlägg av Pepparkvarnen »

Fy tusan vad bra ändringen blev, nu ska jag ta och lägga upp lite mer fräna NASCAR-bilder som jag tog när jag var i Charlotte,NC.
Except For Ending Slavery, Fascism, Nazism, and Communism, WAR has Never Solved Anything.