Kubica eller Heidfeld - vem kommer först?

Kungaklassen av motorsport...

Vem tar flest poäng - Heidfeld eller Kubica

Heidfeld
8
36%
Kubica
14
64%

Antal röster: 22

Användarens profilbild
JTarnstrom
Moderator

Kubica eller Heidfeld - vem kommer först?

Inlägg av JTarnstrom »

Heidfeld har tagit 13 poäng på de senaste tre tävlingarna, Kubica bara tre, och Heidfeld är bara åtta poäng efter polacken i sammandraget - vem av dem kommer först i mästerskapet?

Tycker att det säger en del om Heidfelds förmåga att maximera sina möjligheter i loppen när man ser till hur illa han har kvalat. Hade han fått ordning på kvalen hade han garanterat haft betydligt fler poäng än Kubica.
Ordförande i MMAS, Max Mosley Appreciation Society.

Se nya regler: http://www.forza-motorsport.se/bbs/view ... 666#133666
Användarens profilbild
Pepparkvarnen

Inlägg av Pepparkvarnen »

Heidfeld.

Men han måste få ordning på kvalen, annars blir det ingen fortsättning i BMW.
Except For Ending Slavery, Fascism, Nazism, and Communism, WAR has Never Solved Anything.
Användarens profilbild
Christoffer

Inlägg av Christoffer »

Jag röstade på Heidfeld.
Men jag tror att det är hugget som stucket. Jag anser att BMW har den starkaste förarduon för tillfället. Jag hoppas att båda får stanna kvar till nästa år.
Brain dead, total amnesia,
Get some mental anasthesia.
And if I can't be wrong I could be right.
I.Kilmister
Användarens profilbild
Eau Rouge

Re: Kubica eller Heidfeld - vem kommer först?

Inlägg av Eau Rouge »

JTarnstrom skrev:Heidfeld har tagit 13 poäng på de senaste tre tävlingarna, Kubica bara tre, och Heidfeld är bara åtta poäng efter polacken i sammandraget - vem av dem kommer först i mästerskapet?
Jag tror ingen av dem kommer först i mästerskapet. Det gör antagligen Hamilton, eller Massa :wink:

Nä, skämt å sido...jag tror också på Heidfeld. Men han måste nog slipa lite på sin kvalpace om han skall kunna ta Kubica. Nu börjar han kvala så dåligt att han inte hinner köra ikapp positioner i tävlingen.

Men jag tror i alla fall Heidfeld hamnar högre upp än Kubica.
Användarens profilbild
Jari
Varnad
Varnad

Inlägg av Jari »

Det är inte bara Kubica som kör åttor om Heidfeld och ni börjar låta som Björn Afselius om den skadsjutna kråkan.
Heidi är tyvärr inte bättre än såhär och hans nerförsbacke har börjat sen Kimi tog "hans plats" i McLaren.
Nu får mumindalens invånare ge fan i att hacka på morran!
Användarens profilbild
platt

Inlägg av platt »

Kubica vinner BMW tävlingen. Haidi om han inte misslyckas i kvalet så gör han det i loppet. Om han inte kör i hopp med någon
Lelle

Inlägg av Lelle »

Gjutet Kubica. Även när han låg efter i början av säsongen så kändes han bättre.
Användarens profilbild
PC:

Inlägg av PC: »

platt skrev:Kubica vinner BMW tävlingen. Haidi om han inte misslyckas i kvalet så gör han det i loppet. Om han inte kör i hopp med någon
Det lär han garanterat göra i Valencia om man inte får ordning på broskarvarna... :D
När en man ljuger, dör en liten del av världen...