Ska tydligen bara vara cement som de fyllt i hålen med. Kommer som sagt bli mycket intressant att se hur det kommer att fungera under loppet.
Men det är ju hyfsat konsekvent ändå. Sitter du i en Ferrari så får du böter, men sitter du i en McLaren så tappar du placering eller blir diskad.
Kan någon på fullt allvar verkligen påstå att Ferrari inte är gynnade av FIA? -AndersF1
Jag var så välkommen jag men eftersom jag vilken dag som helst kommer att bli pappa för första gången så kändes det inte som om det var läge. Men nu med facit i hand med en väldigt stormagad sambo brevid mig så är jag något bitter. Jävla unge som rånade mig på denna resa....
Jacob skrev:Jag var så välkommen jag men eftersom jag vilken dag som helst kommer att bli pappa för första gången så kändes det inte som om det var läge. Men nu med facit i hand med en väldigt stormagad sambo brevid mig så är jag något bitter. Jävla unge som rånade mig på denna resa....
Du är förlåten, men man måste sjansa i bland du skulle ha åkt
Jacob skrev:Jag var så välkommen jag men eftersom jag vilken dag som helst kommer att bli pappa för första gången så kändes det inte som om det var läge. Men nu med facit i hand med en väldigt stormagad sambo brevid mig så är jag något bitter. Jävla unge som rånade mig på denna resa....
Döp ungen till Lewis Och när han/hon är gammal nog berättar du varför
Från början stod valet mellan anderstorp och canada denna helg.
Men men ibland får man lida för saker som Elvis kräker ur sig när han är i sitt esse.
Ser fram emot att coacha fram barnet likt Ha Ha Hamiltons pappa och själv stå i depån och se stenhård ut och göra tummen upp hela tiden!!