F1-Racing läggs ner.
-
F1-Racing läggs ner.
Fick ett brev idag som känns värre en deklarationssedeln!!
Tidningen läggs ner.
Snälla måste det komma någon ny.
Det finns ingen tidning som jag läser så noga som denna. Till och med annonserna lusläses i denna viktiga publikation.
Landssorg borde proklameras!!
Tidningen läggs ner.
Snälla måste det komma någon ny.
Det finns ingen tidning som jag läser så noga som denna. Till och med annonserna lusläses i denna viktiga publikation.
Landssorg borde proklameras!!
Brain dead, total amnesia,
Get some mental anasthesia.
And if I can't be wrong I could be right.
I.Kilmister
I.Kilmister
-
Trist, mycket trist. Var på Pressbyrån har i stan i julas och kollade F1-tidningar. Bläddrade igenom den engelska respektive den svenska upplagan. Tyckte den engelska kändes mer välbyggd och andades mer kvalité på något vis. Beställde ett års prenumeration på den engelska och har läst båda nummer jag fått från pärm till pärm. Helt suverän, så om ni inte har allt för svårt för engelska rekommenderar jag varmt den upplagan!
-
Vad kostar en helårsprenumeration på den?menthol skrev:Trist, mycket trist. Var på Pressbyrån har i stan i julas och kollade F1-tidningar. Bläddrade igenom den engelska respektive den svenska upplagan. Tyckte den engelska kändes mer välbyggd och andades mer kvalité på något vis. Beställde ett års prenumeration på den engelska och har läst båda nummer jag fått från pärm till pärm. Helt suverän, så om ni inte har allt för svårt för engelska rekommenderar jag varmt den upplagan!
I.Kilmister
I.Kilmister
-
46,75 GBP.Christoffer skrev:Vad kostar en helårsprenumeration på den?menthol skrev:Trist, mycket trist. Var på Pressbyrån har i stan i julas och kollade F1-tidningar. Bläddrade igenom den engelska respektive den svenska upplagan. Tyckte den engelska kändes mer välbyggd och andades mer kvalité på något vis. Beställde ett års prenumeration på den engelska och har läst båda nummer jag fått från pärm till pärm. Helt suverän, så om ni inte har allt för svårt för engelska rekommenderar jag varmt den upplagan!
http://www.themagazineshop.com/Title-F1_Racing.aspx
-
Ca 600:-menthol skrev:46,75 GBP.Christoffer skrev:Vad kostar en helårsprenumeration på den?menthol skrev:Trist, mycket trist. Var på Pressbyrån har i stan i julas och kollade F1-tidningar. Bläddrade igenom den engelska respektive den svenska upplagan. Tyckte den engelska kändes mer välbyggd och andades mer kvalité på något vis. Beställde ett års prenumeration på den engelska och har läst båda nummer jag fått från pärm till pärm. Helt suverän, så om ni inte har allt för svårt för engelska rekommenderar jag varmt den upplagan!
http://www.themagazineshop.com/Title-F1_Racing.aspx
Jo det kan det vara värt.
I.Kilmister
I.Kilmister
-
Inte en dag för tidigt. Den svenska upplagan hade till och med rally i sina nummer. VEM FAN VILL BETALA FÖR ATT LÄSA OM RALLY när man köpt en tidning som heter F1 racing. Jag köppte 1 nr av den svenska utgåvan, sen var det sluthandlat. Dock så köper jag den engelska utgåvan något så när regelbundet. Den är kliniskt ren från rally eller annan racing.
"DET ÄR ALDRIG FÖRSENT ATT KÖPA SIG EN LYCKLIG BARNDOM"
(Hamilton ser lite svart ut när jag tittar på honom. Undrar om det gör mig till rasist?)
(Hamilton ser lite svart ut när jag tittar på honom. Undrar om det gör mig till rasist?)
-
-
Jag har prenumererat på den i tre år och det har aldrig varit annat en F1 i den.Gösta skrev:Inte en dag för tidigt. Den svenska upplagan hade till och med rally i sina nummer. VEM FAN VILL BETALA FÖR ATT LÄSA OM RALLY när man köpt en tidning som heter F1 racing. Jag köppte 1 nr av den svenska utgåvan, sen var det sluthandlat. Dock så köper jag den engelska utgåvan något så när regelbundet. Den är kliniskt ren från rally eller annan racing.
I.Kilmister
I.Kilmister
-
Pratar vi om den Svenska eller Engelska upplagan???Christoffer skrev:Jag har prenumererat på den i tre år och det har aldrig varit annat en F1 i den.Gösta skrev:Inte en dag för tidigt. Den svenska upplagan hade till och med rally i sina nummer. VEM FAN VILL BETALA FÖR ATT LÄSA OM RALLY när man köpt en tidning som heter F1 racing. Jag köppte 1 nr av den svenska utgåvan, sen var det sluthandlat. Dock så köper jag den engelska utgåvan något så när regelbundet. Den är kliniskt ren från rally eller annan racing.
I det nummer jag har (vet inte hur gammalt det är, men det var bland de första Svenska nummren) finns det rally i. Dessutom så hade de ett reportage om någon lingonserie (F3000) med också. Hur vidrigt som helst. Vill jag läsa om annat än F1 så köper jag "autosport" eller liknande och inte en tidning som heter F1.
"DET ÄR ALDRIG FÖRSENT ATT KÖPA SIG EN LYCKLIG BARNDOM"
-
-
-
Vad går du till för tandläkare. Hos min finns det bara Kalle Anka och Land.platt skrev:Är den bra Autosport är det lite eller mycket F1 i den.
Jag har faktiskt bara tittat i den någongång när jag har varit hos tandläkaren.
Man skulle tydligen få den tidningen i kompensation för utebliven tidning resten av prenumerationer
-
Du vet jag är så gammal att jag går på vuxen avdelningen när det blir din tur att flytta över då är det dax för dom stora tidningarna. Annars så går jag här i Spånga förträfflig tandläkar mottagningmenthol skrev:Vad går du till för tandläkare. Hos min finns det bara Kalle Anka och Land.platt skrev:Är den bra Autosport är det lite eller mycket F1 i den.
Man skulle tydligen få den tidningen i kompensation för utebliven tidning resten av prenumerationer
-
Kanske finns en hemlig vuxenavdelning hos min tandläkare som jag inte vet om?platt skrev:Du vet jag är så gammal att jag går på vuxen avdelningen när det blir din tur att flytta över då är det dax för dom stora tidningarna. Annars så går jag här i Spånga förträfflig tandläkar mottagningmenthol skrev:Vad går du till för tandläkare. Hos min finns det bara Kalle Anka och Land.platt skrev:Är den bra Autosport är det lite eller mycket F1 i den.
-
Har haft tidningen i 3 år tycker att förutom reklam är det f1 som den handlar om.Gösta skrev:Inte en dag för tidigt. Den svenska upplagan hade till och med rally i sina nummer. VEM FAN VILL BETALA FÖR ATT LÄSA OM RALLY när man köpt en tidning som heter F1 racing. Jag köppte 1 nr av den svenska utgåvan, sen var det sluthandlat. Dock så köper jag den engelska utgåvan något så när regelbundet. Den är kliniskt ren från rally eller annan racing.
Är du säker att du titta i f1 tidningen och inte en fibban eller rapportaktuellt för dom har lite rally i sina tidningar oxå
Även om den nu skulle vara dålig.(hur man nu kan tycka det) Så är det tråkigt att det inte finns någon tidning med F1 som huvudnr.
Skulle jätte gärna läsa den på engelska men va fan hur kul är det att bara förstå bilderna
Hur är auto sport som tidning om man gillar F1?
FIA = Ferrari International Assistance
-
Min tandläkare har bara se och hör och massa golfmagazinplatt skrev:Är den bra Autosport är det lite eller mycket F1 i den.
Har man tur är där en kalle tídning
-
Får du ett stycke eller ett klistermärke när du är färdig?menthol skrev:Kanske finns en hemlig vuxenavdelning hos min tandläkare som jag inte vet om?platt skrev:Du vet jag är så gammal att jag går på vuxen avdelningen när det blir din tur att flytta över då är det dax för dom stora tidningarna. Annars så går jag här i Spånga förträfflig tandläkar mottagningmenthol skrev: Vad går du till för tandläkare. Hos min finns det bara Kalle Anka och Land.
Då är du garanterat på barnavdelningen...om inte så kanske du bara sitter i lekhagen när du är i väntrummet. Välj inte bordet med lego i mitten utan välj bänkarna
-
-
Nu är jag med på noterna.olag skrev:Får du ett stycke eller ett klistermärke när du är färdig?menthol skrev:Kanske finns en hemlig vuxenavdelning hos min tandläkare som jag inte vet om?platt skrev: Du vet jag är så gammal att jag går på vuxen avdelningen när det blir din tur att flytta över då är det dax för dom stora tidningarna. Annars så går jag här i Spånga förträfflig tandläkar mottagning
Då är du garanterat på barnavdelningen...om inte så kanske du bara sitter i lekhagen när du är i väntrummet. Välj inte bordet med lego i mitten utan välj bänkarna
-
- Mr Forza Motorsport
-
-
- Mr Forza Motorsport
-
-
-
Pastis skrev:Jag har alla engelska nummer sedan starten, 1996 tror jag det är, och de senaste åren har tidningen blivit usel. Kommer inte att förlänga min prenumeration när den går ut.
Den svenska versionen har jag bläddrat i lite då och då, och de numren var inte speciellt bra.
Håller med!
VI flyttade för 3 veckor sedan och då dök alla mina F! racing upp. Har också samlat frårn 1996. Jag upptäckte då hur fruktansvärt bra tidningen var för några år sedan och hur fruktansvärt jävla dålig den blivit.
Vet inte vad jag vill ha sagt med detta....är psyko...
Lite äldre, lite långsammare
-
-