Indy 500

The American zone...
Användarens profilbild
jajo

Indy 500

Inlägg av jajo »

Användarens profilbild
El Scorcho

Inlägg av El Scorcho »

TACK! en miljon tack - fantastiskt
Användarens profilbild
Cheever

Inlägg av Cheever »

Det finns en på indycar.com åsså.
I was misled and that is the way it went
Användarens profilbild
jajo

Inlägg av jajo »

Den är inte gratis och har lite begränsningar.

"To view the live video streaming you must have javascript enabled and be using one of the following browsers: Internet Explorer 6.0 or newer, Netscape 7.2 or newer running on Windows 98, Windows 2000 and Windows XP."

/Jan - kör mac
Användarens profilbild
Cheever

Inlägg av Cheever »

Begränsningar, ja, kostar dineras, nej.
I was misled and that is the way it went
Användarens profilbild
El Scorcho

Inlägg av El Scorcho »

Vi är många fantaster av Indy 500 i Sverige... :D så har det gått 1 år igen...Tony George vet hur en slipsten ska dras... :aha:
Användarens profilbild
Jari
Varnad
Varnad

Inlägg av Jari »

Ja, ni tre kan betecknas som många, speciellt som någon av er verkar vara flera personligheter...
:D
Nu får mumindalens invånare ge fan i att hacka på morran!
Användarens profilbild
El Scorcho

Inlägg av El Scorcho »

jag är minst 4 personer... :D
Noterade att jag är mindre intresserad än förr - får väl leta någon streamad bild i år - kanske.
Användarens profilbild
JTarnstrom
Moderator

Inlägg av JTarnstrom »

Jaha, frågan har hängt i luften några år – kommer det att bli fullt startfält i Indy 500. Till nästa säsong räknar IRL med 18 bilar i startfältet enligt vissa uppgifter och då blir steget upp till 33 bilar till Indy 500 ännu större än förra året. Jag tror att man får gå tillbaka till 1947 för att hitta ett Indy 500 med färre än 33 deltagare.
Ordförande i MMAS, Max Mosley Appreciation Society.

Se nya regler: http://www.forza-motorsport.se/bbs/view ... 666#133666
Användarens profilbild
Pepparkvarnen

Inlägg av Pepparkvarnen »

JTarnstrom skrev:Jaha, frågan har hängt i luften några år – kommer det att bli fullt startfält i Indy 500. Till nästa säsong räknar IRL med 18 bilar i startfältet enligt vissa uppgifter och då blir steget upp till 33 bilar till Indy 500 ännu större än förra året. Jag tror att man får gå tillbaka till 1947 för att hitta ett Indy 500 med färre än 33 deltagare.
Jag tror inte Indy500 kommer att bli så drabbad det finns alltid företag som vill sponsra ett one-off, därimot så lär ju serien tappa en del bilar till 2009.
Except For Ending Slavery, Fascism, Nazism, and Communism, WAR has Never Solved Anything.
Användarens profilbild
JTarnstrom
Moderator

Inlägg av JTarnstrom »

Pepparkvarnen skrev:
JTarnstrom skrev:Jaha, frågan har hängt i luften några år – kommer det att bli fullt startfält i Indy 500. Till nästa säsong räknar IRL med 18 bilar i startfältet enligt vissa uppgifter och då blir steget upp till 33 bilar till Indy 500 ännu större än förra året. Jag tror att man får gå tillbaka till 1947 för att hitta ett Indy 500 med färre än 33 deltagare.
Jag tror inte Indy500 kommer att bli så drabbad det finns alltid företag som vill sponsra ett one-off, därimot så lär ju serien tappa en del bilar till 2009.
Det har alltid funnits ett antal "one-off"-team på startlinjen men nästa år lär de få bli ovanligt många. De senaste åren har det ju varit på håret att de har fått ihop fullt startfält och till nästa säsong måste förutsättningarna vara sämre än någonsin. Samtidigt kan det kanske locka någon att ta chansen. Möjligheterna att nå ett bra resultat är ju större med tanke på att det kommer att finnas gott om teampersonal av hög kvalitet att få till en bra penning.
Ordförande i MMAS, Max Mosley Appreciation Society.

Se nya regler: http://www.forza-motorsport.se/bbs/view ... 666#133666