Är inte bra. Det låter som de sitter och fikar och pratar strunt och om allting annat förutom LOPPET.
Ja - vi har hört att det är 2 serier, vad Björn gör, vad Kenny gör, hur det var förr. Hur F1 går.
Men vi försöker se Champcar och ni låter så ointresserade så vi tappar intresset. Fy. Och jag vet hur spännande loppen brukar vara med amerikansk kommentar.
Eurosports kommentatorer
-
-
Nja, så j-vla dåliga tycker jag dem inte är.
Att dem faller ur spår ibland händer ju alltid, speciellt när det var ett sånt tråkigt lopp som det ändå var. Jag tycker att det är bätre att dem tar upp lite andra "oväsentliga" saker som inte har med ChampCars att göra itsället för att dem sitter och säger att Bourdais leder 42 gånger under racet.
Leif Lindström har väl hyfsat koll - tycker han sköter sig helt ok
Mattias Andersson (tror jag han hette) är ganska kunnig och tillför mycket..
Att dem faller ur spår ibland händer ju alltid, speciellt när det var ett sånt tråkigt lopp som det ändå var. Jag tycker att det är bätre att dem tar upp lite andra "oväsentliga" saker som inte har med ChampCars att göra itsället för att dem sitter och säger att Bourdais leder 42 gånger under racet.
Leif Lindström har väl hyfsat koll - tycker han sköter sig helt ok
Mattias Andersson (tror jag han hette) är ganska kunnig och tillför mycket..
Ferrari.
-
Nja - inte för att vara elak men Leif då har ingen koll. Jag såg ganska många lopp förra året och jag kan inte ens räkna till alla gånger han satte fel förare i fel bil och inte hade koll.
Å andra sidan - jag har inget emot honom personligen - men många av loppen känns tråkiga just för att de inte är engagerade.
Å andra sidan - jag har inget emot honom personligen - men många av loppen känns tråkiga just för att de inte är engagerade.
-
Tips till Eau Rouge - Besserwisservarning..
Om du inte vet när du ska skriva "de" respektive "dem" så tycker jag att du ska använda "dom". Annars sitter Messerschmittar som jag och retar upp oss..
-
Antar att du menar mig?
Nej, jag skriver faktiskt precis som jag vill och sedan får besserwissrar som dig sitta och reta upp er hur mycket ni vill - det skiter jag fullständigt i.
Jag skriver inte här för att lära mig det svenska språket så utförligt som möjligt utan för att diskutera racing
Nej, jag skriver faktiskt precis som jag vill och sedan får besserwissrar som dig sitta och reta upp er hur mycket ni vill - det skiter jag fullständigt i.
Jag skriver inte här för att lära mig det svenska språket så utförligt som möjligt utan för att diskutera racing
Ferrari.
-
-
-
-