Far & son Andretti i Indy 500

The American zone...
desricz

Far & son Andretti i Indy 500

Inlägg av desricz »

Sponsorjippo eller seriös statsning?

Hur det än är med den saken så ser han ju inte så där väldans vältränad ut Michael. Men det är ju ett tag kvar så han kanske hinner komma iform. Även om det nu "bara" är ett sponsorjippo så behöver det ju inte bli en sportslig flopp för det. Men jag tycker nog det känns som Michael har gjort sitt i dessa samanhang.

Marco å sin sida känns desto mer intressant. Att döma av vad han gjort hittills så verkar något mer talangfull än Foyt IV (eller vilket nummer nu klåparen hade, ni vet vem jag menar). ;)
Användarens profilbild
jajo

Inlägg av jajo »

Jag tycker det luktar "gridfiller" lång väg. Michael har inget mer att ge och Marco är inte färdig än för den här typen av bilar.
/Jan
Användarens profilbild
Pepparkvarnen

Inlägg av Pepparkvarnen »

Jag tror det blir Farfar, Far & Son Andretti i Indy 500.
Except For Ending Slavery, Fascism, Nazism, and Communism, WAR has Never Solved Anything.
Användarens profilbild
El Scorcho

Inlägg av El Scorcho »

Ja - man blir ju upphetsad - not..Michael ser totalt otränad ut och man ju även ifrågasätta hans IQ - hans grabb är inte redo för det där och det kan bli riktigt olustigt.
desricz

Inlägg av desricz »

jajo skrev:...Marco är inte färdig än för den här typen av bilar.
/Jan
Tycker han klarade sig hyfsat för att inte vara färdig för den här typen av bilar..... ;)

/Richard
"In the early days all I hoped was to make a living out of what I did best. But, since there's no real market for masturbation I had to fall back on my bass playing abilities." - Les Claypool
Användarens profilbild
jajo

Inlägg av jajo »

Ren tur - fullgasrejsing du vet ;-)

/Jan