Next SuperSwede

Rally, rallycross, GT, F3, Formel ford, m.m.
Racing-Joe

Next SuperSwede

Inlägg av Racing-Joe »

Daniel Roos, tror jag har det som krävs för att nå till Formula Uno,, Han har talang det tycker jag han visat i år både i Sverige och i England och i sina Karting år,, han har uppbackning från familjen och Sponsorer, bara hoppas att det räcker,,

En annan som jag tror kan nå långt är Martin Kudzak som utvecklats väldigt mkt under den här säsongen och det visade han te.x. i England på Formel Ford Festivalen,, F3 ett stort steg ska bli kul och se,,,

Ang Svenskar i Formel 1, anledningen till att finnarna har formel 1 chauförrer och inte vi, det tror jag är till stor del,, att i Sverige går de flesta från FF i Sverige och ut i Europa,, i Soumi däremot till viss del från finsk ff,, men till störst del från, internationell Karting till formel bil flera ex är ju Kimi Raikonen, Heiki Kovalainen mfl..

Sverige Har i År haft:

Alx Danielsson Halv Säsong i WSR
Alex Storckenfeldt FR UK
Sebastian Hohenthal FR UK
B Wirdheim Cart 3/4

Soumi:

Kimi Raikonnen Formel 1
Heiki Kovalainen GP2
Toni Vilander Italienska F300
Pekka Saarinen Tyska FR
Temmu Nyman Tyska,Europa FR
Alex Mustonen Tyska,Europa FR
Markus Niemela Tyska FBMW
Mika Mäki Tyska FBMW
Henri Karjalainen Tyska FBMW
Juho Annalla F3 National Class..

och så har det varit i alla år,, nu förberättas det väll lite med nästa år,, men då kommer finnarna med flera nya också,, en som jag vet är Simon Puhakka som ska åka Italienska FR en duktig Karting Kille
The Speed Was Okay But The Corner Was To Tight