Ser inte mycket på Rally, men det här med stenbumlingen som rullades ut i vägen. Faan det måste ju klassas som mordförsök. Är rätt förvånad att det inte blåses upp mer i pressen. De brukar ju vara snabba när det händer något negativt i motorsporten.
Hoppas de får tag på dåren som rullade ut stenen och rycker armarna på den jäveln.
Mordförsök på Solberg
-
Mordförsök på Solberg
Meningen med livet: Att ha jävligt skôjj!!!
http://www.racedog.ws/Motorcalendar.htm
http://www.racedog.ws/Motorcalendar.htm
-
Re: Mordförsök på Solberg
Amatörer! I Kenya byggde dom ju en hel(om än liten)mur åt Colin McRae för några år sen,det mest chockerande med Sohlbergs sten var väl att nån människa bemödat sig att väga eländet,22kg.SunnyRikard skrev:Ser inte mycket på Rally, men det här med stenbumlingen som rullades ut i vägen. Faan det måste ju klassas som mordförsök. Är rätt förvånad att det inte blåses upp mer i pressen. De brukar ju vara snabba när det händer något negativt i motorsporten.
Hoppas de får tag på dåren som rullade ut stenen och rycker armarna på den jäveln.
"Pit Board? What the f**k do I need a pit board for? If theres bikes in front of me then I'm not going fast enough!"
Richard Britton. Macau GP 2004
Richard Britton. Macau GP 2004
-
- Varnad
-
-
Trist att sådant händer.
Men man förstår lokalbefolkningen också. Vem fan vill ha en jävla massa bilar i sitt område som förpestar luften, sliter ut vägarna och tvingar de boende till långa omvägar när de skall hem.
Om något år så slipper vi förhoppningsvis tramms som rally. Det har överlevt sig själv, denna motorsportens dinosaurie.
Men man förstår lokalbefolkningen också. Vem fan vill ha en jävla massa bilar i sitt område som förpestar luften, sliter ut vägarna och tvingar de boende till långa omvägar när de skall hem.
Om något år så slipper vi förhoppningsvis tramms som rally. Det har överlevt sig själv, denna motorsportens dinosaurie.
"DET ÄR ALDRIG FÖRSENT ATT KÖPA SIG EN LYCKLIG BARNDOM"
(Hamilton ser lite svart ut när jag tittar på honom. Undrar om det gör mig till rasist?)
(Hamilton ser lite svart ut när jag tittar på honom. Undrar om det gör mig till rasist?)