Nytt bilprogram på femman...
-
Nytt bilprogram på femman...
...lovvärt!
Hoppas det blir bra!
Hoppas det blir bra!
Eminem sjunger: It puts the lotion on its skin or else it gets the hose again. Americana när det är som bäst och jag ryser.
-
Re: Nytt bilprogram på femman...
Tyvärr blev det inte detbilpojke#1 skrev: Hoppas det blir bra!
"Pit Board? What the f**k do I need a pit board for? If theres bikes in front of me then I'm not going fast enough!"
Richard Britton. Macau GP 2004
Richard Britton. Macau GP 2004
-
Nae, lite småfjantigt. Inslaget ifrån TopGear var symptomatiskt nog det bästa i programmet. Roligt när nya japanska småbilar brutalkörs med brittisk finess...
Intervjun i baksätet på RX8:an var väl inte så dum den heller. Baktung och vilt krängande med två farbröder i baksätet.
Det kanske tar sig..? Det nervösa småfjanteriet kanske klingar av en bit in i "terminen".
Annars kan vi ju tacka gud för TopGear.
Intervjun i baksätet på RX8:an var väl inte så dum den heller. Baktung och vilt krängande med två farbröder i baksätet.
Det kanske tar sig..? Det nervösa småfjanteriet kanske klingar av en bit in i "terminen".
Annars kan vi ju tacka gud för TopGear.
Eminem sjunger: It puts the lotion on its skin or else it gets the hose again. Americana när det är som bäst och jag ryser.
-
-
Håller med. Den store krullhårige är dessutom dominant på ett obehagligt vis...vad heter han? Clarkson?
Men bilderna!
Bilarna!
The Stig!
Samt de genomsympatiska sidekicksen Andy och den andre långe...har svårt med namn idag.
Det brittiska anslaget. Det lilla ordet "wit".
I like TopGear!
A lot!
Men bilderna!
Bilarna!
The Stig!
Samt de genomsympatiska sidekicksen Andy och den andre långe...har svårt med namn idag.
Det brittiska anslaget. Det lilla ordet "wit".
I like TopGear!
A lot!
-
Ja, den där Jeremy Clarkson har börjat bli lite väl störig. Förut gillade jag honom och tyckte han var skön. Men nu verkar det som han tror att han är roligast och bäst och dom andra två (den lille med rädda ögon och den andra med engelsk fotbollsfrilla från 70 talet) är han två små side kicks som han kan buffla runt med.
Annars är Topgear rätt bra, förutom då vissa inslag som är lite väl larviga då... men det kan vara att jag är lite väl grinig och humorbefriad också.
Dock så ser jag det rätt sällan och kanske därmed har en skev uppfattning av programmet.
Annars är Topgear rätt bra, förutom då vissa inslag som är lite väl larviga då... men det kan vara att jag är lite väl grinig och humorbefriad också.
Dock så ser jag det rätt sällan och kanske därmed har en skev uppfattning av programmet.
-
Deras sida är fin (www.topgear.com)
Damon Hill finns under "Time to Burn"
Damon Hill finns under "Time to Burn"
-
-
-
Top Gear är ju mycket show, och jag tycker Clarkson gör en bra "roll" om man ska säga så... Dessutom läste jag lite ur hans bok i England, "The world according to Clarkson" Lite småkul Han och The Stig har skrivit lite böcker..
Dessutom fick jag chans att se en bild på vem The Stig verkligen var, utan hjälm och allt.. Jag gillar Top Gear, jag och tjejen infinner oss alltid i soffan när det sänds!
Dessutom fick jag chans att se en bild på vem The Stig verkligen var, utan hjälm och allt.. Jag gillar Top Gear, jag och tjejen infinner oss alltid i soffan när det sänds!
-
-
-
-
McCarthy var den första The Stig men efter att i en bok skrivit om bland annat sitt uppdrag som The Stig fick han sparken - The Stig avrättades i det avsnittet där man låter honom köra över kanten på ett hangarfartyg i en Jaguar XJS.
Den nya The Stig sägs vara Ben Collins - men BBC håller det hemligt och till skillnad från McCarthy säger Ben Collins ingenting om det.
Det avsnittet där The Stig körde en Renault F1:a var det en extrainkallad The Stig däremot: en av Renaults testförare. Det sägs ha varit Kovalainen, men det har inte heller bekräftats. Däremot har det bekräftats att det inte var den ordinarie The Stig.
Den nya The Stig sägs vara Ben Collins - men BBC håller det hemligt och till skillnad från McCarthy säger Ben Collins ingenting om det.
Det avsnittet där The Stig körde en Renault F1:a var det en extrainkallad The Stig däremot: en av Renaults testförare. Det sägs ha varit Kovalainen, men det har inte heller bekräftats. Däremot har det bekräftats att det inte var den ordinarie The Stig.
Medlem 003 i Svenska Felipe Massa-klubben "Bortom all sans och vett"
Nico Rosberg:I feel more German than I feel Finnish. I don't think of myself as being Finnish
Nico Rosberg:I feel more German than I feel Finnish. I don't think of myself as being Finnish
-
-
-
-
Går att ladda ner avsnitt här.
http://www.finalgear.com/downloads/
Snyggt filmat på öresundsbron är racet mellan London och Oslo i alla fall.
http://www.finalgear.com/downloads/
Snyggt filmat på öresundsbron är racet mellan London och Oslo i alla fall.
-